úterý 18. listopadu 2014

Recenze od (pro) muže - Braun Waterflex WF2S

Ahoj všichni!

Dnes tu mám pro vás recenzi, jaká nebývá na mém blogu příliš často. Vznikla ve spolupráci s mým přítelem, který vyzkoušel elektrický holící strojek Braun Waterflex WF2S. Přichází pomalu čas nakupování dárků, takže mě napadlo, že by se vám recenze na něco pro muže mohla hodit ;).




Braun Waterflex WF2S



Jedná se o elektrický holící strojek se zastřihávačem, který můžete použít jak normálně nasucho, tak také ve spolupráci s holícími gely, pěnami a podobně. V balení najdete kromě strojku také nabíječku a čistítko. 



Mně se strojek vzhledově docela líbí, přítel z něj nadšený nebyl, ale vyhovuje mu, že dobře padne do ruky. Jelikož elektrický strojek používá, tak to pro něj nebylo nic nového, ovšem jeho obvyklým "strojem" je ten tříhlavý, proto byl zvědavý, zda výsledek bude srovnatelný. Chvíli si musel na trošku jiný způsob zvykat, ale nakonec usoudil, že se s ním holí opravdu dobře. Zvládá i špatně přístupná místa, poradí si i s dvoudenním porostem a i zastřihávač funguje.



Čištění je maximálně snadné a pohodlné. Mně se na něm líbí to, že není tak robustní a i hmotnostně je fajn. Ale co já vím, já si obličej nikdy neholila :). Navíc je dobré, že se nemusíte bát nevodotěsnosti, proto je vcelku dost univerzální, díky pogumovanému držátku navíc nevyklouzne z ruky. Přítele také potěšilo, že i po desetidenním použití vůbec není znát nějaké vybití akumulátoru.




Vcelku s ním tedy byl dost spokojený, práce s ním je snadná a evidentně zastane vše, co je potřeba. Pokud se tedy porozhlížíte po vhodném dárku pro partnera, mohla by toto být zajímavá varianta :).

A co vy a holící strojky? Držíte Movember? :)

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Vypadá fakt dobře. Hlavně je fajn, pokud to správně chápu, že má akumulátor. Sama jsem nedávno zkoušela od Braunu něco podobného pro ženy a to je na tužkové baterie, což mi nepřijde úplně praktické. Netušíš prosím přibližně cenu? Díky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, koukala jsem, že se pohybuje cca kolem 4 tisíc Kč.

      Vymazat
    2. A jo, má akumulátor, ale dají se do něj kdyžtak dát i baterky ;)

      Vymazat
  2. Zrovna jsme se s kamarádkou bavily, že by chtěla příteli koupit strojek, tak se jí o tomhle zmíním :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Můj drahý se stal konečně vesnickým vidlákem, z upraveného, oholeného a navoněného šampóna se stal pořádně zarostlý týpek v monterkách, co se "vymydlí" svým old spicem a razí ven něco "podělat". Jelikož se o ty svoje chlupy na obličeji pečlivě stará, tak je zastřihává strojkem na vlasy :D Ale sluší mu to, o víkendu jsem mu vymyslela nový sestřih, že už to nebylo 9 na boky a 11 na vršek hlavy, ale vzala jsem mu jen boky a vršek necháváme dorůst, by mě zajímalo, jak by vypadal s patkou, v monterkách a v ruce vidle :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!