středa 12. listopadu 2014

Schauma Keratin Strong - aneb efekt, který jsem nečekala

Ahoj všichni!

Už je to docela dost dlouhá doba, co jsem od Schwarzkopf dostala k otestování šampon a balzám na vlasy z řady Keratin Strong. K prozření ohledně mého názoru na tuto řadu jsem došla sice až nedávno, ale zas to stálo za to. 



V této řadě najdete kromě šamponu a kondiše ještě dva pečující produkty, ale s těmi zkušenost nemám. Je určená na jemné a slabé vlasy. Já sama nemám s vlasy nějaké extra kvalitativní problémy, ale jejich hlavním mínusem je, že jsou strašně jemné. Kvůli tomu je nemůžu nosit rozpuštěné, nedrží tvar a celkově jsou příšerné :D. Jak se jim zalíbila tato péče od Schaumy?

Šampon Keratin Strong




Celá řada má krásné fialové balení se zlatým víčkem. Já se přiznám, že jsem Schaumu používala někdy na gymplu, protože měla příjemnou vůni, pěkně umyla vlasy a byla za dobrou cenu. Tento šampon to splňuje do puntíku, ještě bych ovšem přihodila to, že se mi líbí jeho hustá krémová konzistence, se kterou se vlasy myjí opravdu příjemně. Vlasy mi nezatížil ani nezmastil a byla jsem tedy spokojená.

Kondicionér Keratin Strong




Na kondicionéry si z hlediska svých jemných vlasů musím dávat fakt pozor, aby je nezatížily a nepřiplácly k hlavě. Tento balzám na vlasy je opět docela hutný a krémový, připomíná mi Fibralogy od Elséve. Nejdříve jsem si myslela, že vlastně nic moc nedělá, kromě takového toho standardního usnadnění rozčesávání vlasů. Ale! Párkrát jsem ho nechala déle působit, dejme tomu ty doporučované dvě až tři minuty (obvykle kondicionéry nechávám jen po dobu, co si stihnu umýt tělo a to je asi třicet vteřin) a ráno jsem byla v šoku, jak mám hebké vlasy. Fakt. Na dotek úplně lábuž a byly takové i docela elastické, což je docela změna, protože moje vlasy obvykle trčí jako chlupy u plyšáka.



Celkově jsem byla touto řadou příjemně překvapená a můžu vám ji doporučit, pokud se protloukáte životem s podobnými vlasy, jako mám já. Navíc ta cena je skvělá!



Hodnocení: 8/10

A co vy a Schauma? Máte zkušenost s jejich výrobky?

Těším se na komentář,
IYF

16 komentářů:

  1. Já moc Schaumu nemusím, kromě jejich Silver šampónu mi žádný nesedl. Takže ani žádné další ani druhy nezkouším.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Schauma je značka od které jsem asi měla nejvíce šamponů :D. Tak to je super, že vykonávají skvělou službu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, za tu cenu jsem hodně překvapená :)

      Vymazat
  3. Schaumu mám celkově ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem tu smolila zprávu a nevím, zda se to odeslalo, tak to sesmolím nějak znovu :-D...Já vyzkoušela víc značek drogerkových....ale u Schaumy jsem byla asi nejdéle...před asi rokem jsem přešla na Elseve šampon, ale balzán si nechávám od Schaumy, jsou skvělé, moe samo vlnící se vlasy po nich jdou skvěle rozčesat a třeba ten hnědý tmavě (Cream and oil) taky úžasně vlasy provoní....Teď používám šampon od Garnier (se včelím cosi), ale až vypotřebuji, jdu zpět k Schaumě šamponu...a dle tvé recenze zkusím tuto fialovou řadu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hodně příjemně překvapená, jiné drogérkové mi moc nevyhovují, například vychvalovaný Elséve je u mě nic moc...ještě mám docela ráda Fructis :)

      Vymazat
  5. Ja mám veľmi rada ten olejový kondicionér od Schaumy, ten je hotový zázrak pre vlasy, niečo neskutočné, nemastí vlasy, stačí ho strašne málo a je proste skvelý. Aj šampóny od Schaumy sú skvelé, patria u mňa medzi tie lepšie, mne napr. Gliss Kur ani Syoss nesedia, ale toto je o inom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip., na ten olejový kondiš mrknu ;)

      Vymazat
  6. že bych po dlouhé době zase zkusila něco od Schaumy? :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla se Schaumou dobrou zkušenost u šamponu pro bílé a šedé vlasy. Když mi kadeřnice odbarvila vlasy do žluta, trochu mi to tu žlutou stáhlo.
    Určutě vyzkouším i tenhle, děkuji za tip! :)

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mají fakt fajn šampóny., i ten na lupy na mě fungoval :)

      Vymazat
  8. Páni, tak to musím obojí vyzkoušet! Moc děkuji za super tip :)

    Lesk na zuby???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, je to fajn budget-friendly věc ;)

      Vymazat
  9. Produkty od Schaumy mám obecně ráda, ale konkrétně tuhle řadu jsem ještě nezkoušela, ale asi se po ní mrknu. Děkuji za tip! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti Schauma vyhovuje, tak myslím, že tato řada stojí za zkoušku ;)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!