sobota 22. listopadu 2014

Seznamte se! Too Faced Everything Nice - VIDEO

Ahoj všichni!

Mám pro vás nečekaně takhle při večeru nové video :). Jedná se o první dojmy z limitované edice Too Faced, a to úžasnou paletku Everything Nice.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=NETFUj9zIrs

Budu se těšit na vaše komentáře!

IYF

P.S. Dnes jsem měla trochu brečící závěr soboty...umřel mi můj nejmilejší ptáček, andulák Hugo, kterého jsem měla dost možná patnáct let. Je to, jako kdyby odešlo dětství...snad je mu v ptačím nebi krásně.

5 komentářů:

  1. Tak, a teď mám ještě větší depresi :D O paletce mluvila už Ája z Beautypedie, tak jsem si řekla, že ji aspoň omrknu. Ve čtvrtek jsem zašla do Sephory, kde mi řekli, že rozhodně ve všech Sephorách není, a i kdyby byla, tak už bude vyprodaná, ale prý ať zkusím nějaké větší pobočky. Vybodla jsem se na to s tím, že se bez ní obejdu. Ale teď vidím, že asi neobejdu :D Maniak na paletky nejsem a stíny skoro nepoužívám, ale tahle mě fakt zaujala. Asi budu běhat po Praze a doufat, že někde se najde ve skladu poslední kousek pro mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, člověk musí navázat kontakt se zaměstnanci a vypadat hodně zoufale, oni se pak začnou snažit :D

      Vymazat
  2. Anduláčka je mi líto, ani jsem netušila, že se můžou dožít tak vysokého věku. Já měla dva po sobě, a nedožili se ani dvou let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-*. Kupodivu tento byl fakt statečný, vydržel s námi dlouho. Před ním jsem měla tři jiné, a ti se také moc nedožili.

      Vymazat
  3. Ahoj Kristy, líp ses odměnit nemohla. Paletka je nádherná a řekla bych, že snad nejlepší od too faced. Hlavně ty odstíny stínů, jsou boží. A dostala mě ta taštička. :D Salad by Leni

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!