sobota 29. listopadu 2014

Spotřebováno! Listopad 2014 - VIDEO

Ahoj všichni!

Mám tu pro vás nové video. Doufám, že si užíváte sobotu, ačkoliv je venku pěkně zamračeno. Já jdu dnes na ples mojí nejlepší kamarádky Verunky, tak se těším, bude určitě nádherná :).

Video:


Krásný den,
IYF

7 komentářů:

  1. Tak na to, že ústní voda nepatří do beauty sekce, tak mě zaujala paradoxně nejvíce :D Super tip. Díky

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ryoru jsem měla taky nějaké tonikum a přišlo mi, že taky nic nedělá. A ústní vodu musím taky zkusit :) V eshopu jsem taky nakoupila, neodolala jsem tomu séru s vitaminem C a taky mě moc potěšila kartička :) Jinak spotřeba za listopad se mi dařila docela dost, zlikvidovala jsem hodně plných balení, ale ve výsledku toho zas tolik není :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pleťová maska z Rossmannu je opravdu účinná, včera mi celkem úspěšně zachránila obličej :)
    Taky se snažím spotřebovávat, zrovna u dekorativky to jde hůř, že. Třeba tvářenky a produkty na rty nespotřebovávám vůbec :/ nebo v minimálním množství. Tak jsem se rozhodla vytřídit make-upy a nechala si jen jeden, 100% funkční. Nebo řasenku mám taky jen jednu.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě zaujala ústní voda, miluju všechno grepové :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tu pleťovou masku musím vyzkoušet, žádnou jsem od Rossmannu ještě nezkoušela :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se na masky od rossmann divala, ale jeste jsem ai zadnou neporidila.. asi si ji priste koupim!
    Zvu te ke me na blog

    OdpovědětVymazat
  7. Ryor mi celkově přijde, že nic nedělá. Krásné video a hodně štěstí u státnic.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!