neděle 2. listopadu 2014

Zhodnocení říjnové výzvy + spotřebováno za říjen! VIDEO

Ahoj všichni!

Krásné nedělní ráno, doufám, že lenošíte :). Já se zítra začínám učit na první státnice, tak mi držte palce! Dnes mám pro vás video, kde zhodnotím výsledek říjnové nenakupovací výzvy a ukážu vám, co všechno jsem spotřebovala.

https://www.youtube.com/watch?v=Tnz1mlwh4LQ

Mějte se krásně!

IYF

9 komentářů:

  1. Jestli máš někde poblíž bydliště obchod Missha, tak do něj zaskoč, tu esenci prodávají i v cestovním 30ml balení za necelé dvě stovky, vydrželo mi 3 měsíce. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uff, konecne spolupracuje youtube, dlouhou dobu mi nejak nechtel prehravat tva videa :/ Chci se zeptat ohledne te bourjois akce, uz skoncila? Taky pouzivam tebou zminovny CC krem, ale uz jsem na dne. Diky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už skončila, ale hlavně to bylo hrozně rychle vše prodané, já jsem ten světlý CC ukořistila poslední, a to ještě v hodně zapadlém Marionnaud :D

      Vymazat
  3. rada čítam tvoj blog, je fajn, ale preferujem, keď si môžem prečítať článok ako pozerať video... :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, jen spotřebováno je tradičně jako video ;). Ale určitě budou převažovat články!

      Vymazat
  4. Micelárku Sébium jsem měla taky a nesedla mi. Lepila, na pupínkách štípala a nevyčistila. Teď mám Sensibio a je lepší. Používám ji taky jen občas, když jsem hrozně líná, protože mi přijde, že kromě odlíčení docela i vyčistí a mám po ní na pleti fajn pocit. Jinak na odlíčení, pokud nejsem nalíčená moc, používám micelárku Bourjois. Trvá to s ní déle, ale odlíčí. Ale nejradši mám klasické olejové odličovače, které si poradí i s odolnou řasenkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, s nakupováním já mám taky problém, ale na výzvu zatím nemám dost odvahy :(

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  6. vím, že nemáš moc ráda Yves Rocher, ale právě od nich mám oblíbenou masku Pure System. Krásně stáhne pory a přitom moc nevysušuje. navíc jí postačí 3 minuty působení. psala jsem o ní hrozně moc dávno, takže se za tu recenzi stydím, dnes je píšu trochu jinak :-D na druhou stranu, masku mám a používám dodnes, už mám asi třetí balení.
    http://navlastnikuzi.blogspot.cz/2012/07/maska-yves-rocher.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!