čtvrtek 25. prosince 2014

Crème de la crème aneb To nejlepší 2014 - tělo a vlasy

Ahoj všichni!

Rok 2014 se pomalu blíží ke svému závěru a je načase zhodnotit to nejlepší, co mě z beauty světa potkalo. Dnes se zaměříme na tělovou a vlasovou kosmetiku (taky nesnášíte, když někdo říká "tělovku a vlasovku"? A co takhle "pleťovku"? "Tlamka"? No...to je asi můj osobní lingvistický problém :). Co mi tedy utkvělo v....koupelně?

Začit se má něčím sexy, proto tu mám hned na úvod deodorant Old Spice Hawkridge. Jeho výhoda je, že nevoní pánsky a opravdu neutralizuje pach potu, po celý den. Navíc je bez hliníku.



Excipial Hydrolotio je pro mě univerzálním produktem roku, ačkolvi něco ve mně bojuje s tím, že je fakt nepřírodní a má v sobě všechny ty hnusy jako silikony a tekutý parafín. Ale mohu ho použít na obličej i tělo, dobře se roztírá, dobře hydratuje a je za super cenu.



Jestli si něco už několik let kupuji opakovaně, je to olejíček Nuxe Huile Prodigeuse. Používám ho na tělo a tu vůni absolutně miluju.



Sprchový gel Dermacol Aroma Ritual je tu jako zástupce celé tělové řady Aroma Ritual. Mám doma spoustu variant jak ve formě sprchového gelu, tak tělového mléka nebo másla a musím říct, že tohle se Dermacolu fakt povedlo. Hodně voňavá řada.



Nivea Smooth Sensation tělové mléko jsem měla už kdysi, ale až díky Sobi jsem si vzpomněla, že jsem ho měla ráda. Vrátila jsem se k němu a jsem spokojená moc. Krásně hydratuje a pěkně jemně voní.



Bomb Cosmetics Pepperland je ten nejlepší tělový peeling roku. Nádherně svěže voní, jsou to jakoby citrusy kombinované s kořením a obrousí fakt důkladně. Absolutně jsem se do něj zamilovala.



Na vlasy toho moc oblíbeného nemám, ale dva tipy jsem nakonec dala dohromady. Head&Shoulder Extra Thickening Tonic používám po každém umytí vlasů a líbí se mi, jak jim dodá trochu objemu od kořínků a nejsou tak potom tolik jemné a připláclé k hlavě. 



Schauma Cotton Fresh je můj nejoblíbenější suchý šampon. Jednak se mi líbí barevná varianta balení :), jednak nemá moc mohutnou flašku a jednak funguje, tak jak suchý šampon fungovat má. 



Tak to jsou moji vlasoví a těloví oblíbenci za rok 2014. A co vy? Svěřte se :)!

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. tak pre mňa je excipial u hydrolotio také nič, čo sa vstrebe a zmizne :D radšej mám lipolotio, ale samozrejme už ne tvár veľmi nie je vhodný. súhlasím že deodoranty old spice sú vhodné aj pre ženy, akurát že tá vôňa je taká intenzívna, že ich neradno kombinovať s parfémom... takže používam len na doma

    OdpovědětVymazat
  2. z vlasovky (pardon :) mi za letošek v/na hlavě nejvíc utkvěl levandulový Faran šampón z Biooo, to je prostě požitek a tak krásné, lesklé, voňavé a hebké vlasy mi dlouho nic nedělalo, a pak z drogérkových věcí L'Oréal Fibralogy šampón, on fakt ty vlasy tak nějak "ztlustí" a dodá jim objem, zároveň nezatíží, no docela jsem čučela!
    na bombové pelingy mrknu, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, asi půjdu očichat ten deodorant. Zní to zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co se týká šamponu tam můžu vřele doporučit nevia citrusove plody. Vlasy si myji na dvakrát - poprve smyju nečistoty a maz a pak podruhé se z mých splihlých a jemných vlasů stavaji hrubší a objemnější :)

    Na Oldspice mi nalákala kamarádka před rokem a nedám na něj dopustit. Nechápeme proč tak dobré nedělají i pro holky, asi si myslí, že chlapi potřebují větší sílu či co :D

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za skvěléí tipy :) Ten deodorant od Old Spice mi kamarádka doporučovala taky, akorát s medvědem
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Ten olejíček od Nuxe si už vážně musím koupit. V Německu to na mě řvalo z každé lékárny. U nás z každého blogu a evidentně ho moc potřebuju! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!