sobota 27. prosince 2014

Crème de la crème aneb To nejlepší 2014 - péče o pleť

Ahoj všichni!

Mám pro vás druhý díl toho nejlepšího z roku 2014, a tentokrát z oblasti péče o pleť. V tomto spektru se letos moc nezadařilo, navíc s péčí o pleť je to takové těžké. Člověk málokdy narazí na něco skvělého, co by mu změnilo život...přesto se ale našlo pár oblíbenců.

Swisso Logical krém na oči mě dostal už svým balením a jelikož je hutný tak akorát, líbí se mi jeho hydratační účinky. Nezamastí, ale dodá péči, to je asi tak to hlavní, co od očního krému můžu chtít.



For Life&Madaga Collagen Active sérum je další věc, která ke mně připutovala díky spolupráci a moc jsem si ho oblíbila. Používám ho na každé ráno a hodí se mi hlavně ve chvílích, kdy můj obličej vypadá jako unavený šarpej. Je totiž fakt super na okamžité vypnutí kontur a hned vypadáte víc probuzeně. Doporučuje deset z deseti mediků.



Sérum Laidbare From Dusk Till Dawn jsem si koupila díky recenzi od Mademoiselle M a používám ho na noc. Mám pocit, že mi zlepšuje pleť! Je to asi první sérum, ze kterého mám pocit, že dlouhodobě něco dělá. Navíc není drahé.



Vyrovnávající peeling Primavera tu podle mě už někdy byl. Nebo nebyl? Nevím, každopádně je to můj nejoblíbenější pleťový peeling. Krásně voní po bylinkách a citrusech, obrousí tak akorát a mám pocit, že pleť i dezinfikuje. 



Realash sérum na řasy. Funguje. Jo!



Pleťový krém BioAroma je pro mě absolutní láska. Má skvělou konzistenci, krásně se do pleti vsákne a opravdu o ni pečuje. Hydratuje dlouhodobě a pokožka je pak taková vláčná a jemná. BioAroma je podle mě značka, která hodně stojí za pozornost!



Tak toto jsou mí pleťoví oblíbenci za rok 2014. Jací jsou ti vaši?

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Od for life madaga mám teďka 2 krémy, tak jsem na ně zvědavá :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Ze zmíněných krémů jsem zatím nezkoušela žádný a musím říct, že mě letos žádný ani nijak nezaujal. Některé byly fajn, ale nebyla jsem zjich 100% nadšená. Naopak jsem si velmi oblíbila masku od Kiehl's, která je přímo dokonalá, a peeling od St.Ives :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hmhmhm, to Laidbare sérum.. fakt tak hezky funguje, joo? :)) Co jsem si za poslední dobu pořídila různá séra já, tak jsem z nich byla spíš rozmrzelá..

    OdpovědětVymazat
  4. Laidbare bude mít u mě taky juchací recenzi. až na ten obal teda, aby mi víčko prasklo hned první den, nešlo ani pořádně zavřít a moc netěsnilo, to ne, to nerozdýchávám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že jsem si článek přečetla až dnes. Předevčírem jsem stála před stojanem Primavera a nevěděla, co vybrat. Kde se dá sehnat to sérum?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na shopu beautyville.cz, mají zrovna 20% slevu :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!