středa 31. prosince 2014

Crème de la crème aneb To nejlepší 2014 - dekorativka - oka a rty

Ahoj všichni!

Tak je tady finále, aneb ta nejlepší dekorativní kosmetika na oči a rty za rok 2014. Jsem ráda, že vás tenhle typ článků bavil stejně tak, jako jsem se bavila já při jejich vytváření. Tak šup šup na to!

alverde gel na obočí - kdo by ho neznal. A víte proč? Protože JE boží. Úprava obočí je s ním fakt rychlá a jednoduchá, pro mě ideální věc na každý den.



Astor Perfect Stay tužky na oči jsou naprosto super pro líné dny. Mám taupe i přirozenou růžovo béžovou a až je spotřebuju, koupím si další. Stačí deset vteřin, kdy je nanesu na celé víčko a je hotovo. Vydrží celý den.



Moje nejoblíbenější linky na oči vůbec od Rouge Bunny Rouge - Raven Glaze. Je to vlastně fixa, takže nezapatláte štěteček na linky, jsou dostatečně tenké, takže s nimi vytvoříte i neviditelnou linku. Pracuje se s nimi super rychle a snadno, pokaždé vytvořím linku napoprvé.


Řasenka mého života. Aspoň zatím. Too Faced Better Than Sex se ke mně dostala v setu Everything Nice a jsem z ní celá u vytržení. Dělá naprosto neskutečně dlouhé a husté řasy a až dopotřebuju svou zásobu řasenek, rozhodně po ní budu pomrkávat.



Stíny, které mě letos naprosto uchvátily, to je paletka the Balm Meet Matt(e) Nude. Naprosto dokonalé a úžasně pigmentované matné stíny, že jsem dosud lepší neviděla. Jsem ráda, že jsem se pro tuto paletku rozhodla a používám ji takřka denně.



Á propos, paletky. Událostí uplynulého roku je rozhodně Too Faced Everything Nice a kdo ji nemá, udělal chybu. Je prostě nádherná, dokonalá, úžasná...univerzální, přesto zajímavá a také krásně zbodená. 




Jdeme na rty...podle mě jedním z nejklepších nápadů roku 2014 bylo vytvoření těchto rtěnek ve spolupráci s celebritami. L'Oréal Collection Privée tu byla v nude i rudých odstínech a dala šanci všem objevit krásu takové té klasické rtěnky. Nádherná balení a perfektní odstíny, každý si mohl vybrat podle svého barevného typu. Super!



Letos jsem si pořídila už druhou rtěnku Astor Heidi. Baví mě hydratační konzistence a dobrá pigmentace těchto rtěnek, proto si podle mě zaslouží čestné místo v tomto výběru.



Dermacol Longlasting Lipstick mají úchvatné obaly a nádherné odstíny. Sama mám tři a v mé kolekci se skvěle vyjímají. Nejsou úplně hydratační, ale zase na rtech celkem vydrží. Jsou to moje nejoblíbenější rtěnky od Dermacolu.



Dlouhotrvající rtěnky Essence jsou podle mě jedna z nejlepších věcí v drogérii. Sice nejsou doopravdy dlouhotrvající, ale! Krásné odstíny, super konzistence, nevysušují. Navíc za nějakých šedesát korun.



Maybelline ColorDrama pastelky zaplavily naše drogérie až nedávno, ale na Youtube se  nich už vydatně mluví. Nejsou totiž suché, jak by si člověk u takovéhle tužky myslel, ale naopak krémové a skvěle pigmentované. Dobře se s nimi kreslí...protože to jsou pastelky, že ;).


Rtěnky Catrice a já spolu máme takový dlouhodobý vztah. Mám ráda všechny a používám je velice často. Patří k tomu nejlepšímu v drogérii.



To by to nebyly oblíbenci roku bez gelové rtěnky Inglot :). Její slávu šířím v celém mém okolí a v uplynulém roce si našla mnoho příznivkyň. Je skvělá, nedělá hutný nános, ale zároveň je perfektně pigmentovaná a nevysušuje.



A věci na rty zakončíme jednou konturovací tužkou, která mě dostala. Je od značky Essence a rudou rtěnku si bez ní nedokážu představit. Krásně krémová, dobře se s ní pracuje a fantasticky pigmentovaná.



A jsme u konce :). Děkuju vám, že jste všechny články Top 2014 přečetli.

A především vám děkuju za to, že jste po celý rok 2014 četli blog, komentovali, komunikovalo...došla mi spousta krásných mailů, vzkazů na facebooku, instagramu či ask.fm. Jsem šťastná, že vás mám! Dokážete mě skvěle podpořit a nabít energií, i když mi zrovna není do skoku. Děkuju!

A budu se na vás těšit i v roce 2015 ;).

Všechno nejlepší do Nového roku,
IYF

10 komentářů:

  1. Hezký výběr:) Essence rtěnky mám tři, jsou super:) Od Lorealu mě víc nadchla ta kolekce Pure reds, i když rtěnku mám z obou:) JInak od TheBalm mám Nudetude a jako že bych si z toho sedla na zadek, to fakt ne, pro mě naprosto normální paletka, matné stíny jsou celkem fajn, ale stejně dobré mám v UD nebo Too Faced :) JInak Catrice rtěnku mám taky a je naprosto boží! :) No a gelovku od Inglotu bych někdy chtěla zkusit, ale rtěnek mám tolik a skvělých, že se mi nechce kupovat žádnou dražší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky krásný rok 2015 (hlavně méně stresu), a těším se na články a videa v příštím roce!

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy udělala hroznou chybu :D Ze začátku se mi Everytring Nice moc nelíbila, ale ted bych za ní dala cokoli.. no, pozdě:) Snad jindy budu rychlejší, je vážně nádherná!
    Nude rtěnky od L´Oréal jsem si taky moc oblíbila, mám dvě a přemýšlím o další.. jsou opravdu bezva a hlavně v odstínech, které já vyhledávám:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten gel na obočí bych už měla vyzkoušet :) Na Vánoce jsem dostala zrovna rtěnku od Heidy a ta pigmentace je fakt super :)

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Gel Alverde jsem také milovala a pořád ho mám moc ráda. Ale na radu prodavačky z DM jsem vyzkoušela ten nový od Loreal a musím říct, že je ještě tak 100x lepší. Takže moc doporučuji na vyzkoušení, já mám ten tmavě hnědý. Ještě by mohli kromě hnědého a bezbarvého udělat nějaký světlejší pro blondýnky. Mně ten tmavý vyhovuje, protože mám tmavé vlasy i obočí, ale stejně by byl potřeba pro některé ještě ten světlejší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Alverde gel jsem si právě koupila v průhledné verzi, jsem na něj zvědavá. Astor stín v tužce mám taky, ten světlejší, a je super, akorát já nejsem schopná nosit stíny jen tak narychlo nanesené, jedna barva se mi na mně nelíbí, vždycky musím vystínovat crease (jak se to safra řekne česky, záhyb?) a tak. :D Souhlas se rtěnkama L'Oréal! A Colordramu jsem nikde ne blogu neviděla. :-o Jsem slepá? Budu ji muset jít obhlédnout. Bude recenze?

    Všechno nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne vecičky! Všetky by som hneď brala! Len s rúžmi z Dermacolu mám zlé skúsenosti, že mali zlú výdrž a otláčali sa mi na zuby, ale s Catrice rúžom som zatiaľ aj ja spokojná. Inak veľmi by som chcela nejaký Too Faced produkt a samozrejme tie rúže Astor - nádhera. Super článok! :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  8. ja mám od essence kontúrovaciu ceruzku na pery ale tú transparentnú zatiaľ som ešte veľmi netestovala tak uvidíme či to spraví čo má

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!