čtvrtek 18. prosince 2014

Makeup Revolution Amazing rtěnka - Mystify

Ahoj všichni!

ke konci roku nejen, že přichází doba bilancování, ale zároveň i srovnávání dluhů. O této rtěnce jsem vám nějak pozapomněla napsat, a přitom ona si to zaslouží! Jedná se o rtěnku Amazing, kterou jsem dostala od českého zastoupení Makeup Revolution a běžně stojí pouhých 45 Kč. Vybrala jsem si odstín Mystify, protože korálovky mě docela baví a navíc docela sluší mému typu.

 
Balení je podle mě hodně pěkné, vůbec si nezadá s drogérkovou klasikou typu Rimmel, Dermacol či Maybelline. Moc se mi líbí zlatý nápis a zatím se mi rtěnka neotřískala, ač ji mám snad už více, jak tři měsíce. Rtěnka samotná má docela příjemnou konzistenci, není tak "rtěnkovitá" jako třeba L'Oréal Collection Privée, ale není stoprocentně hydratační. Řekla bych tak něco mezi, s čímž souvisí i pigmentace, která je příjemná střední.


 
Odstín je paráda, lesklá korálová, která bude podle mě hodně slušet i bledulkám s neutrálním nebo teplejším podtónem pleti. Dobře se nanáší a výdrž má průměrnou. Na druhou stranu příliš nevysušuje. Ve stejné cenové kategorii toho moc dobrého nenajdete, nejblíže se pohybují asi rtěnky Miss Sporty nebo Essence, ale těm tahle kráska nakopává zadek. Sice to není ta nejlepší rtěnka z mé kolekce, ale zároveň se drží v lehkém nadprůměru. Za svou cenu se podle mě rozhodně vyplatí a navíc můžete vybírat z mnoha odstínů.


 
Hodnocení: 6/10

A co vy a rtěnky? Máte nějaké oblíbené?

Těším se na komentáře,
IYF 

5 komentářů:

  1. 2 rtěnky mám a líbí se mi, jsem spokojená :) tohle je moc krásná barva
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Za cenu 45 Kč jsem na ni nějak neměla odvahu:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc tuto značku nemusím, obaly se mi nelíbí a vnitřek taky nic moc :/. Na jejich eshopu se mi však líbí ta řada od I<3makeup. :)

    OdpovědětVymazat
  4. teraz mi dorazili rúže od MUR tiež asú úžasné :)
    aešte mám jeden červený od rimmelu Kate moss matte finish <3 milujem ten rúž

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  5. Pekna barvicka, skoda, ze neni fotka, jak vypada na rtech.
    Dekuji za tip na darek na posledni chvili, levne a hezke...To potrebuji!

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!