pondělí 29. prosince 2014

Naježeno! Aneb co jsem dostala k Vánocům 2014

Ahoj všichni,

protože chci navázat na cool vlnu článků o dárcích k Vánocům, i já jsem pro vás připravila video na tohle téma :).


Těším se na komentáře!

IYF

6 komentářů:

  1. Nechce se mi koukat na video, nemohla bys to radši sepsat? Dík.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Na úvod Ti chci říct, že jsi mě dneska úplně dostala ( v tom nejlepším slovasmyslu). Z toho videa úplně sálá taková ta obyčejná lidskost ( super ukazování ponožek) a né jenom ukazovačka dárků. Prostě Tvá videa mě usvědčují v tom že na naší planetě jsou ještě pořád upřímně milí lidé. Jen tak dál !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ponozky su veru zaklad. Dostala som ich, aj dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. A já letos k Vánocům fusky nedostala :( Mě je přinesl už Mikuláš! :D

    Obě kabelky jsou parádní, já měla vyhlídnuté z e-bay. Objednávaly se už někdy v listopadu a stejně ten Asijský Ježíšek mi to neposlal. Ale dnes mi dorazila taková ta taštička přes rameno s třásněmi. Tu budu tahat do místní hospody, až toho svýho Johna naučím pít pivo :D Strčím si do ní klíče, nějaké chechtáky a bude mi úplně jedno, že smrdí "hospodou" nebo že jsem jí vyválela v bahně při zpáteční cestě domů :D

    Měsíc předem mi ségra říkala, jak mi koupí velkou pánvičku. Pod stromečkem ale seděl obří medvěd, který má 150 cm a rozhodně si na něm nic neupeču :D Ale tak krásně se po něm válí, dokonce se se mnou i učí. Můžu ho používat i jako židličku :D :D Jen ještě musím vymyslet, jak se bude jmenovat...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. No tak já ponožky nedostávám,neb je skoro vůbec nenosím:-D Jo ven do mrazu ano,po doma vůbec,pouze když umírám.Kabelky jsou moc,moc pěkný...až tak ,že jsem hnedle letěla koukat na Zoot a jednu si tam taky vybrala..kabelka je důležitá,aby podtrhovala to,co se dané osobě líbí a musí slušet...není to o tom,že jsem pětsetpadesátá pipi,která musí mít to,co mají ostatní a pak vlastně zjistím,že mi to nesedí a jde to ven z baráku.Není to tak dávno,kdy byly plné bazoše kabelek korsovek atd....A dárky nikdy nemůžou bejt trapný...neb si je kupujeme z lásky a víme,že chceme druhému udělat radost a nikomu nenáleží posuzovat důležitost dárku, pouze obdarovanému.A pokud to není totální trulant,tak s i nechá nehezký názor pro sebe...Je vidět,že u Tebe se žádné "trapné" dárky nedostavily,protože Ti svítily oči nadšením a i podle hlasu bylo znát,že každý jeden dárek si našel místo ve tvém srdci a máš z nich obrovskou radost.A to je to od čeho dárky jsou...Howgh...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!