čtvrtek 11. prosince 2014

Novinky od Head&Shoulders v mojí koupelně

Ahoj všichni!

Před časem jsem díky spolupráci získala možnost vyzkoušet pár novinek od Head&Shoulders. Toto je značka, kterou má v oblibě především můj přítel (a že jsem ho do testování také zapojila) a já jsem se o ni nikdy příliš nezajímala. Tak to bylo až do té chvíle, co jsem začala vídat první oslavné recenze na novou řadu, která má posilovat vlasy. První video jsem viděla na Youtube u FleurDeForce a od té doby jsem mlsně kroužila kolem drogérií, kdy se tato kolekce konečně objeví u nás. Asi to byl osud, protože mi nakonec přišla domů, a to v množství větším než malém! 




Měla jsem z balíčku neskutečnou radost, to vám určitě nemusím říkat. Pojďme se tedy podívat na jednotlivé zástupce.

Head&Shoulders Thick and Strong




Z této řady jsem vyzkoušela šampon, šampon 2v1 a tonikum. Šampon mě zaujal svou docela hustou konzistencí a musí se mu nechat, že výborně pění. Mám s ním pocit dokonale umytých vlasů, ale díky tomu, že je krémový, tak vlasy po použití "nevržou". Vlasy se mi po umytí s ním zdaleka tolik nemastily, mohla jsem interval mytí protáhnout o den i dva (obvykle myju po 2-3 dnech). Zároveň získaly od kořínků i trochu objemu a neplihly tak rychle. 




Šampon 2v1 mi přišel dost obdobný, až na to, že nebyl tolik potřeba kondicionér. Já moc na přípravky 2v1 nejsem, protože mi připadá, že většinou nefungují, u tohohle jsem ale měla docela dobrý pocit a zvládla bych to s ním i bez balzámu na vlasy (mám jemné a vcelku zdravé vlasy, tudíž extra uhlazení nepotřebuju). Jak už jsem psala výše, nemám po umytí takový ten pocit, že jsou vlasy vysušené a vrzavé, naopak bych to popsala jako "příjemně svěží".



Skvělým doplňkem v péči je ale tonikum neboli Extra Thickening Tonic. Stříká se denně do suchých i mokrých vlasů, já ho používala hlavně po umytí, protože to jsem si na něj vzpomněla :). A paráda! Jednak přímo cítíte, jak zvyšuje cirkulaci krve v pokožce, jemně brní, ale není to nepříjemné, spíš je to takový lehce mentolový fičák. Zároveň vlasy vidietlně získají objem a samy se nadzvedávají od kořínků, což fungovalo nejen při fénování, ale i v případě, že jsem vlasy nechala volně uschnout. Toto tonikum se mi tak zalíbilo, že jsem si už pořídila nové balení a hodlám jej používat hoooodně dlouho.




Head&Shoulders Anti Hair Fall

Druhá řada, kterou jsem zkoumala, je určena proti padání vlasů. A to je můj další problém! Vlastně mám svoje vlasy ráda, jen mi vadí, že padají a jsou jemné :D. Ovšem když jsem balíček rozbalovala, prošel kolem přítel a prohlásil "Jéééé, to je šampon, co mám rád" a zabavil si ho pro sebe. Head&Shoulders je jeho oblíbená značka a vždycky ji nakupuje ve velkém, proto byl ideálním pokusným králíkem pro tuto novinku.



Šampon Anti Hair-Fall mu maximálně vyhovoval, vlasy pěkně umyl a dodal jim objem. Zároveň měl prý pocit, že jsou jakoby pevnější a lépe se tvarují při stylingu. 




Anti Hair-Fall Tonic jsem zkoušela já :). Dost mi připomínal předchozí tonikum v tom, že jsem cítila ono jemné brnění, které je znakem toho, že se vám prokrvuje pokožka hlavy. Celkově u těchto dvou tonik musím kladně zhodnotit příjemnou aplikaci, sprej nestříká jemnou mlhu, ale spíš silnější proud, což je ideální, aby se opravdu dostal na vlasovou pokožku. I toto tonikum musím pochválit, celkově mám pocit, že mi po používání této kosmetiky vlasy padají méně, jsou jakoby pevnější, ale není to tím, že by se obalily nějakými oleji či zmastily, naopak jsou lehké, ale zároveň mají jakoby více struktury a nelétají mi kolem hlavy.




Ač pro mě Head&Shoulders byla velká neznámá, tato nová řada mě dost přesvědčila a používám tyto výrobky denně. Mám pocit, že opravdu něco dělají a za tu cenu v drogérii asi nic moc lepšího neseženete. Takže doporučení je jasné :).

Celkové hodnocení: 8/10

A co vy a Head&Shoulders? Zkoušeli jste již něco z těchto dvou kolekcí? Jaká je vaše oblíbená vlasová péče?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Svoje splihlé jemné vlasy řeším pořád. Na tonikum jsi mě nalákala. Bude to první věc od Head&shoulders co vyzkouším. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  2. Ja se priznam, ze zkusenosti s touto znackou nemam zadne. Balicek vypada uzasne a rada na padani vlasu by se sikla, padaji mi silene.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká recenze, ale neláká mne nic vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Mne tato znacka evokuje sampony pro muze. Ale rada zkousim neco noveho tak to asi prubnu :)
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím jsem od nich nic nezkoušela, zatím jsem tyto šampony taky kupovala jen tátovi, protože mám zafixované, že jsou jen proti lupům a ty já nemám.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi jsem něco od téhle značky měla, ale vždy jsem to brala jako 'to proti lupům' co jsem kradla tátovi, když mi došel šampon. Ale z tohohle článku bych brala všechno :D Vlasy mi padají, jsou jemné a už druhý den připláclé k lebce. Momentálně mám věcí na vlasy mega zásobu, ale určitě časem zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vau túto značku moc nepoužívam ale tieto produkty vypadajú úžasne :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Já si této značky v regálech popravdě nevšímám, ale musím přiznat, jak teď o ní na blozích čtu, tak mě ta jejich novinková řada hodně zaujala, tak ji asi budu muset vyzkoušet :)

    Makeup Revolution - Konečně u nás! + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku mám spojenou s lupy a ty já nemám,takže jí taky míjím,

    OdpovědětVymazat
  10. Zajimave, znacku znam,ale vzdtcky ji tak trochu prehlizim a ani nevim proc... Ten tonic vypada fajn...snad ho najdu i u nas... M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!