sobota 6. prosince 2014

Oblíbené produkty za měsíc listopad 2014

Ahoj všichni!

Tak konečně jsou tu oblíbenci za listopad! Spotřebováno jsem sic udělala na čas, ale listopadoví oblíbenci jsou tu až v prosinci. Jasně, stydím se, ale popravdě jen trošičku, protože učení mě fakt pohltilo, přecejen už jdeme do finále, tak je potřeba se snažit. Ale dost už keců u škole a jdem na to!



Dove Purely Pampering sprcháč je pro mě nová nezbytnost na zimní období. Nějak se mi začala vysušovat kůže na těle, občas i svědí a je taková napnutá. Tenhle sprcháč voní klasicky mýdlově jako věci od Dove a je příjemně krémový, moc jsem si ho oblíbila.

Laidbare Form Dusk Til Dawn sérum s vitaminem C je horká novinka, o kterou se strhla vlna zájmu, protože o ní napsala Mademoiselle M úchvatnou recenzi. Já jsem ulovila poslední kus a vězte, že na tom, co M. psala něco bude! Přijde mi, že mi zlepšil kvalitu pleti a dokonce ani před periodou nemám na obličeji takové šílenosti jako obvykle. Vypadá to s ním slibně, úplnou recenzi vám určitě přinesu po nějaké delší době.

Bomb Cosmetics Pepperland peeling na tělo voní naprosto neskutečně! Jakoby kořeněně, ale zároveň svěže....uch. Nedá se to popsat, ale je to famózní vůně, na které si ujíždím. Navíc je ho velká piksla za asi dvě stovky, nekup to! Tělo vydrhne opravdu hodně, nerozpouští se hned pod tekoucí vodou jako jiné peelingy a zároveň obsahuje i oleje. Mňam!

For Life&Madaga 2Derm 4istící Duobase už tu byla v recenzi a pro mě je to momentálně nejpoužívanější odličovač. Hravě odstraní všechen make-up včetně očního a pleť nevysušuje, což je super hlavně proto, že zima už je tady, že :).

Head&Shoulders Tickening Tonic mám doma dokonce dvakrát, byla na něj sleva v dmku. Viděla jsem na něj super recenze, že by to měla být dobrá věc pro jemné vlasy, měl by dodávat objem a zabránit padání (mám doma ještě jedno tonikum proti padání vlasů, recenze bude). Přijde mi, že pokožku hlavy fakt prokrví a vlasy jakoby jemně zpevní. 



Becca Sypký fixační pudr je neuvěřitelně jemně namletý, až to nechápu. Je jako lehoučký obláček, výborně zafixuje make-up a klidně ho dávám na korektor pod oči. Mám pocit, že se pod ním můj obličej nedusí a vypadá přirozeně.

The Balm Time Balm korektor jsem si pořídila na ty svoje kruháče pod očima a musím říct, že fakt krásně projasní a uspokojivě zakryje. Jeho výdrž ještě testuju, ale zatím jsem s tímto korektorem moc spokojená. Nevysušuje tolik jako collection2000.

Maybelline Color Tattoo On and On Bronze je první oční stín, kterému jsem sáhla na dno! No fakt, ještě teď jsem z toho vedle :). Líbí se mi na něm, že vydrží celý den a používám ho vždycky, když spěchám a potřebuju něco univerzálního.

Maybelline ColorDrama pastelky na rty mě hodně překvapily. Kupovala jsem je v Rosmannu v akci 1+1, takže vyšly po padesátikoruně a jsou fakt příjemné! Krémové, nevysušují rty, pigmentace je skvělá. Nemít doma 54 (!) rtěnek, pořídím si další.

L'Oréal Lumi Magique mocné zlaté péro je skvělý rozjasňovač. Používám ho hlavně pod oči, abych ještě víc minimalizovala kruháče, ale dobrý je i třeba na projasnění středu obličeje. Není to vyloženě rozjasňovač třeba pod obočí či nad lícní kosti, spíš jakoby rozjasňující make-upo korektor. 

A co vy a oblíbenci za listopad? Máte zkušenost s některým ze zmíněnýc krasavců? A jak se těšíte na Vánoce :)?

IYF

21 komentářů:

  1. Bronzové Color Tattoo teď taky používám hodně často, vypadá na očích krásně a především je s ním líčení hned hotové. Na peeling od Bomb Cosmetics jsi mě vážně nalákala. Maybelline rtěnky jsem si taky chtěla pořídit, ale díky akci byly u nás skoro všechny odstíny vykoupené. Tak se po nich budu muset podívat později. Za 50 Kč se to fakt vyplatí :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten peeling musíš zkusit, já z něj učůrávám štěstím pokaždé, když ho používám :).

      Vymazat
  2. Na pastelky se taky chystám, za 50 Kč je tam nemůžu nechat. Jdu si hned přečíst článek o tom séru, to jsi mě teda navnadila. Jinak s Color Tattoo souhlasím, super odstín, když nemám čas a nechce se mi přemýšlet co na oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pastelky jsou parádní, klidně bych sbalila všechny odstíny :)

      Vymazat
  3. Dove sprchové gely jsou mé oblíbené mám hlavně ráda tu krémovou konzistenci a příjemnou vůni:)
    Od Head&Shouldres jsem vyhrála celou sadu a jsem zvědavá jaká bude:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od H&S taky více věcí, už jsem na ně připravila recenzi :)

      Vymazat
  4. Sérum jsem si objednala hned po přečtení té skvělé recenze :D Bohužel na něj zatím nemohu sáhnout, protože ho dostanu k Vánocům, ale už se moc těším :) A bronzové CT si chci taky pořídit, mám jen růžové a to není úplně neutrální.

    OdpovědětVymazat
  5. Právě testuji nějaké balistiky a šamponky od Bombcosmetics, zatím musím říct, že vypadají skvěle :).! Navíc je to vše ruční práce bez testů na zvířatech! Ten peeling vypadá vážně dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mají fakt fajn věci :) Jen škoda toho složení, ale tak u mě mají aspoň body za snahu :)

      Vymazat
  6. Značka Bomb Cosmetics si mě získala. Mám od nich tělové máslo Andělská slast a taky tak nádherně a těžko popsatelně voní. Je mastnější, ale hydratační, a mně moc vyhovuje. Ještě od nich plánuju vyzkoušet pleťový krém a svíčku, a díky tobě teď i peeling. Na Laidbare už mám políčeno díky Nikolce, tak jsem ráda, že ho taky chválíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andělskou slast si píšu na nákupní seznam :)!

      Vymazat
  7. Dove je srdecni zalezitost ;) taky ho mam na zimu nejradeji
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem teda asi jediná, ale já z Color Tattoo moc unešená nejsem a skoro je nepoužívám. Mám tři a dvě z toho mám ty americké verze, a jako přijde mi, že všechny do měsíce vyschly :D A to mám doma krémových stínů několik a žádné to nedělají. Ten Loreal korektor jsem měla taky a je fajn na rozjasnění!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D Já už mám to svoje asi rok a naštěstí nevysychá....:)

      Vymazat
  9. Tak na pastelky od Coloramy jsi me nalakala, stejne jako na ten peeling. Taky mam doma milion rtěnek tak si dávám zákaz :D ale těžko se tomu odolává :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, člověk si občas musí udělat raodst :)

      Vymazat
  10. Souhlasím s tím, že stín on and on bronze je naprosto dokonalý! Byl to můj první stín vůbec, a tak jsem se mu již podívala na dno, další pixla to jistí ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Sprcháče Dove jsou asi fakt nej sprcháče z drogerky. Krásně mi voní verze Silk Glow. Chystám se doplnit zásoby, od zítřka jsou v dobré akci v Rossmannovi a ještě k nákupu Dove nad 99 Kč jeden sprcháč zdarma. :-) Což mi připomíná, že na Tvůj popud jsem se tam dnes byla dívat na ty Colorama pastelky. Zaregistrovala jsem tu 1+1 akci už dřív, ale nějak jsem se tam pořád nemohla dostat. Tak jsem včera po přečtení Tvého článku dohledala leták Rossmanna a protože akce dnes končila, šla jsem to obhlédnout. Hodně se mi libil jeden odstín, byla to taková starorůžová, ale byl už jen tester. :-( Tak jsem odešla s prázdnou. Ale pravda je, že na rty jsem toho za poslední měsíce nakoupila až až, tak odkládám na příště.
    On and on bronze taky miluju a sahám po něm, když spěchám, nechce se mi nic vymýšlet nebo jsem prostě líná, což je většinou...
    Něco od Bomb si budu muset pořídit, koukala jsem na jejich výrobky už kdysi a ráda bych něco vyzkoušela.
    A na ten Becca pudr se taky budu muset podívat, to mě zaujalo.
    Jo a na Vánoce se asi těším, ale kdyby byly až tak za 2 měsíce, asi bych se nezlobila. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Color tatoo mám ráda, protože vydrží celý den, ale štve mě, že vyschnou dřív než se dostanu do poloviny. Vlastně mám celkově raději krémové stíny než práškové

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!