neděle 14. prosince 2014

REALASH - zázračné sérum na řasy. Co se bude dít?

Ahoj všichni!

Nedávno mi přišla nabídka vyzkoušet známé sérum na řasy Realash. Musím říct, že jsem z toho byla nadšená, protože jsem četla už nespočet recenzí u jiných blogerek a sama jsem ho už několikrát měla v košíku. Doufám, že je tohle nějaký osud, že to, co opravdu chcete, si k vám nakonec najde cestu :). Spolupráci jsem přijala také proto, že...to se dozvíte na konci ;).



Moje řasy nejsou žádní chudáčkové, docela bych řekla že ujdou, ale vzhledme k tomu, že mají světlé konce, tak vypadají kratší, než jsou. Já bych chtěla ale mít pořádný plachťáky od přírody a bez make-upu. Doufala jsem, že právě v tom mi sérum pomůže a ty moje řasáky trošku povyrostou. Přikládám fotku "před", než jsem sérum začala používat.




Sérum mi přišlo v krásné krabičce, musíte uznat, že balení se opravdu povedlo. Uvnitř pak najdete samotný produkt, který nejvíce připomíná tekuté oční linky. Líbí se mi, jak se sérum snadno nanáší. Já jej používám každý večer po odlíčení a nanesu ho jako klasickou oční linku co nejblíže ke kořínkům řas. Je to hned hotové, a proto mi nedělá problém dělat to pravidelně :).




Nejvíce jsem se bála toho, aby mi sérum nepodráždilo oči, které docela trpí na různé záněty rohovky a podobně. A naštěstí se nic nestalo, musíte samozřejmě dávat pozor, aby se vám nedostalo přímo do očí, ale pokud jej budete správně používat, žádné podráždění se nekoná. 


Brzy vám přinesu první výsledky po měsíci používání a jelikož už sama sérum nějakou dobu používám, tak si myslím, že budete potěšeni tím, jak sérum funguje :).

A víte co? Brzy se tu ještě objeví GIVEAWAY právě o jeden tento kousek, který pro vás v Realash laskavě věnovali do soutěže. 

A co vy a vaše řasy? Jste spokojené nebo byste něco vylepšily?

Těším se na komentáře,
IYF

14 komentářů:

  1. Na recenzi se těším! já mám řasy dlouhé, jen by spíš potřebovaly trošku větší objem. Momentálně je potírám přírodním ricinovým olejem a můžu říct, že je to pecka. Také jej používám na vlasy a obočí. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ricinový olej jsem si pořídila před pár dny. Plánovala jsem to už dlouho a konečně jsem překonala lenost :D Aplikace není tak pohodlná, jako třeba u tohoto séra, ale doufám, že mi taky pomůže. Nad sérem jsem dlouho uvažovala, ale vzhledem k ceně jsem začala levnější alternativou :)

      Vymazat
  2. Já jsem spokojená, ale vždycky to může být ještě lepší :). Jsem zvědavá na Tvoje výsledky a na GA se samozřejmě těším :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, tak to jsem mega zvědavá, protože se u tebe nebojím, že bys něco vychválila a nebylas o tom přesvědčená sama :)) už se těším na výsledky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. tak to som zvedavá :) sama mám celkom slušné riasy, ale nebola by som proti, keby boli o trochu dlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já svoje řasy přímo nesnášim :-D mám je úplně neviditelné, tak se těším na recenzi a zauvažuji o pořízení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem jej zkoušela, ale fakt jen zkoušela. Hrozně mě po něm svědily oči, a používala jsem ho fakt správně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Svoje řasy jsem nemívala ráda, ale už jsem se smířila. Používám řasenku od Astor s efektem umělých řas a jsem maximálně spokojená. Nicméně na sérum jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  8. Moje řasy by to asi potřebovaly. Pořád o tom uvažuji. Jen se obávám, aby to nedráždilo. Těším se na tvoje výsledky!

    OdpovědětVymazat
  9. No, asi takhle - jako Tvoje nenalíčené řasy nejsou ty moje ani se dvěma vrstvami řasenky. :-D Nějak se tím netrápím, existují naštěstí řasenky, které na mých řasách dokážou zázraky, k tomu je u mě nutností ještě i linka a pak to ujde. :-) Na svoji svatbu jsem si nechala dát umělé řasy a to jsem si užívala. Když mě viděla moje ségra (která má řasy až po obočí - jak ty geny sakra fungují?!), řekla "jé, ty máš řasy"! A to sérum možná někdy prubnu, co kdyby....

    OdpovědětVymazat
  10. jsem zvědavá na tvé výsledky, já jsem lajdák, ale výsledky se dostavily rychle a byla jsem hooodně překvapená :) teď už sérum nepoužívám, protože mě po dvou měsících nedělalo dobře, hrozmě mě pálí oči :(

    OdpovědětVymazat
  11. Ale jo, docela to s mými řasami ujde... mám strach z podráždění a jéžišek mi snad nadělí řasenku od Kjaer Weis, tak snad pak budou podle mých představ :) zkoušela jsem umělé na večer, ale nějak nám to spolu nejde (a to jsem prosím zakoupila Millie Mackintosh)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych nekdy chtela tohle serum vyzkouset,takze jsem zvedava na vysledek!

    OdpovědětVymazat
  13. Používala jsem HairPlus a úplný zázrak. Měla jsem řasy jako mrkací panenka, ale bohužel tento efekt vydržel přibližně půl roku a z toho 2 měsíce trvalo než řasy začaly růst, takže vlastně 4 měsíce. Nedávno jsem začala používat Realash a řasy mi pouze zhoustly, uvidíme co bude za měsíc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!