čtvrtek 4. prosince 2014

SOUTĚŽ aneb podarujte svého muže! 3 balíčky Old Spice

Ahoj všichni!

Dnes jsem pro vás ve spolupráci se značkou Old Spice připravila soutěž, která potěší předem vaše muže. Old Spice jsem vždy měla ráda, jejich reklamy jsou vtipné a vůně zajímavé. Dokonce sama používám jejich deodorant :). Bylo proto od nich velice milé, když darovali do souteže pro vás tyto balíčky. 

Oficiální text:


Jako každý rok marně tápete jaký perfektní dárek vybrat pro opačné pohlaví, abyste pak mohla konečně stanout v síni slávy? Nevhodné oblečení, plyšové hračky, šperky a čokoláda se pravidelně umisťují na žebříku nejhorších dárků, které muži obvykle od žen dostávají. Co to tenhle rok změnit a dát svým mužům něco praktického, co jim pomůže se připravit na všechny výzvy? Značka Old Spice přišla s vánočními balíčky, které zaručeně potěší vašeho dobrodruha. Obsahují totiž vše, co se dá označit jako povinná výbava muže. Najdete v nich kombinace sprchového gelu, vody po holení a tuhého deodorantu a deodorantu ve spreji. Šála, svetr a ponožky? Nedělejte z něj klubko vlny a dejte mu skvělý dárek!
Vánoční balíčky Old Spice jsou již dostupné v obchodech. Doporučené maloobchodní ceny za sady jsou v závislosti na obsahu: 169 Kč, 299 Kč a 399 Kč.

Musím souhlasit s tím, že často i já mám problém vybrat pro chlapy nějaký vhodný dárek. A to třeba taťka má ještě 23.12. narozeniny. Na Old Spice se mi líbí, že to není značka jen pro mlaďochy, ale mají ji rádi i tatínkové, dědečkové...


Co balíček obsahuje?
V balíčku naleznete antiperspirant a sprcový gel/šampon 2v1 s velmi mužnou vůní :). To vše v krásném dárkovém balení, ideální pod stromeček.

Jak se zúčastnit?
1. Sledovat můj blog (anonymní komentáře nejsou povoleny)
2. Napsat do komentáře svůj e-mail.
3. volitelné - Napsat, co rádi dáváte mužům ve svém okolí k Vánocům či narozeninám, ať mám trochu inspirace :).


Soutěží se do pondělí 8.12. 2014 do 19:00!

3 výherce(výherkyně vylosuje random.org

Doufám, že se vám soutěž líbí a zúčastníte se :),

IYF

67 komentářů:

  1. Super!Zrovna Old Spice miluje můj přtítel i táta,takže by se výhra určitě hodila :-) Já dávám tátovi vždycky právě něco takového plus něco na sport,jelikož jezdí hodně na kole,takže nějaké rukavice,termoprádlo atdp.No a přítelovi knížky,které si chce přečíst,nebo něco osobního,třeba koláž našich fotek,nebo i nějaké vtipné trencle :-D :-)

    A ještě jednou gratuluju ke státnicím,ty jsi úžasnačka! :) Pája

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Charmedka
    Pro pritele mam letos tricko NFL, po kterem uz dlouho kouka, k narozkam to bylo s Kapitanem Amerikou. Take mam problem, proto jsem rada, kdyz si i rekne, co by rad. Kupuji i knizky, parfem, kravaty...
    charmedka92@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  3. gfc ervulenka
    knihu, kosmetiku a nebo to co si preje
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, děkuji za možnost soutěžit. Sleduji jako Erika Uchytilová. eriuchytilova@gmail.com
    Mého tátu potěší nějaká vonaka či sprej, mého manžela kniha, komix a nebo stolní hra. Ale dávám jim i praktické věci, jako oblečení, hodinky, tablet, foták, dálniční známku atd :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já kupuju manželovi většinou to, co si přeje nebo mu vyberu nějaké oblečení a on je rád, že si ho nemusí vybírat sám :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem manželovi loni koupila chlapskou zásilku a to teda mělo úspěch:) A přihodila jsem tam právě i věci od Old Spice :)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To by se hodilo pro brachu. Docela davam stolni hry, a treba ted jsem koupila retro plechovku na Coca Colu, tak do ni ooupim buclate plechovky a jedna z nich je kasicka, ale vypada jak to piti. No takova pitomost proste :)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mám dva bratry a tátu a těm se vybírají dárky vážně blbě. Takže je teď zvu do kina, táta má radost ze sladkostí. Ale nějaká ta kosmetika se vždycky hodí. :)
    stonava zavináč seznam tečka cézet

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tak zrovna Old spice byva mezi darky pro meho pritele, k tomu jeste parfem, nejaky svetr nebo dziny a boxerky:)je to trochu nuda,vzdycky mam chut vymyslet neco originalnejsiho, co by ho bavilo, ale moc se nedari.. set triko+zabky s Homerem lezi hluboko ve skrini, do knizky se ani nepodival, neni zrovna velkej ctenar.. vzpominam si ze ho asi vic potesila velka sklenena doza s bonbony, belg.pralinky, listky na Pirticki a masazni tuhej olej od Lushe. Nesnasim nakupovani pro chlapy! Nam holkam se zavdecis takovejma vecma...:D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem příteli koupila dřevěné hodinky od woodies a boxovací hrušku ;) tátovi parfém, knížku a pár dalších maličkostí. Sleduji jako beautypusinka beautypusinka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Abych se přiznala, tak já Old Spice (typ Sweet) používám sama i v létě - přijde mi lepší než dámský podpažďáčky :)
    Jinak můj muž pravidelně dostává zásobu triček a trenclí na celý rok plus vždy něco na sport - loni to byla raketa na badminton, letos to bude triko a kraťasy na tenis :-)
    martinaciprova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní soutěž :)
    Jsem pravidelným čtenářem :)
    Příteli jsme letos koupila čokoládové axe, shaker do posilovny, válečné DVD a balzám pro muže :) a ještě takovej zapečenej čaj, kde je Miluju Tě :)
    A taťkovi jsem přemýšlela, že bych mu udělala vánoční box s různýma dražšíma sýrama :) kosmetiku dostává pořád a nebo pyžamo
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za giveaway, před Vánoci paráda. Já celý rok naslouchám a vnímám po čem jeho srdíčko touží a do Vánoc se to snažím sehnat. Chlapi jsou dost čitelní, takže problém nemívám. Tento rok jsem mu nechala vyrobit razítko Ex Libris s jeho jménem. Klára krupickova@geum.org

    OdpovědětVymazat
  14. Tátovi jsem letos koupila kvalitní černá čaj protože ho pije každý den tak ať má kvalitu:)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jeeej super súťaž :)
    Ja dávam otcovi a priateľovi vždy niečo podobné z kozmetiky, nejakú kazetu, takže by sa určite hodilo :))
    Inaks om vo vymýšlaní darčekov pre chlapov veľmi neoriginálna :/.... Ale ked oni väčšinou nič nechcú :D
    lifeofadrien@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám často problém vymýšlet dárky pro tátu nebo přítele. Respektive, často vím, co bych pořídila, ale nestačí na to finanční prostředky. Ale kosmetické dárky to vždy jistí a vím, že potěší.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Můj milovaný používá deodoranty pouze od Oldspice (my říkáme od "Oldy") a jeden mu vydrží měsíc (přesně a je jedno, jestli má měsíc zrovna 28 dnů, nebo 31), takže vždy, když je vidím ve slevě, tak mu beru rovnou dva. V loni dostal rovnou 6 kousků k Vánocům :D

    janetsmithcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Super soutěž, obdarovala bych taťuldu, nikdy si kosmetiku nekupuje, vždycky asi tuší, že na vánoce dostane kosmetické kazety, myslím, že by potěšila i přítele....:-)
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda dávám například parfém nebo nějaké oblečení, hodinky, doplňky..:-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem z dárků pro muže (zvlášť u táty) vždycky naprosto zoufalá. Vždycky to děsně řeším a stresuju se a pak stejně skončím u něčeho k jídlu :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Většinou jim dávám prostě to, i čem vím, že to mají rádi... děda je na víno, přítel miluje komiksy a komiksový věci... žádná věda :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Trenky a ponožky, bez toho to nejde :-)
    romana.bredova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. No vánoční dárky jsou problémek, ale letos mám kromě mamčenýho už všechno nakoupený :) Mužům Jéžišek nadělí trika s potiskem batmanové tématiky, zipo zapalovač, vitamín C a externí disk :-) a ještě možná....
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jéé super soutěž. Přítel Old Spice rád používá, tak by ho to potěšilo :) Já k Vánocům taťkovi dávám sladký balíček, protože miluje čokoládu. A přítel dostane knížky co si přál a asi nějaké tričko :)
    eli.tobiasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Obdarovávat muže je vždycky oříšek. Táta většinou dostane něco na kolo anebo křížovky/sudoku, protože oboje miluje. U přítele už je to rozmanitější - loni dostal knížku Nelehký den (Příběh člena týmu SEAL), luxusní čaje, tričko z kolekce ZOOT Originál, skládačky origami. Letos dostane stavebnici krasohledu (fler) a dál to ještě nemám vymyšlené ;) Je zručný a má rád tvořivé dárky a také umí ocenit ty mnou vyrobené. Chce to sledovat, co má rád, co dělá, co se mu líbí. Jo a letos jsem objevila perfektní dárek pro dědečky: http://www.babickarstvi.cz/trochu-si-zavzpominat/2-dedecku-vypravej-9788026048671.html a mají i variantu pro babičky :)
    vzeh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. TRezacova@gmail.com
    Svému muži dávám koženou peněženku, protože ji má v hrozným stavu :D a tatínkovi a děděčkovi prostě voda po holení a takovýto klasiky a je to super paradox, protože vždy kupuju právě old spice, protože mi to voní :)

    OdpovědětVymazat
  27. Old Spice miluju já i přítel :) u něj to nemám na Vánoce naštěstí moc těžké: většinou věci na cvičení a sport jako termotrika, kraťase, mikiny, tepláky, fitness rukavice, a samozřejmě boxerky a ponožky, ty ničí dost rychle :-)
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Přítelovi dávám kurz na dělání sushi, jelikož jsme oba dva velcí milovníci a domácí výroba nás potom snad i přijde levněji :D Pak samozřejmě klasika ponožky, je to až neuvěřitelný, že mu to dělá největší radost a přeje si je :D
    koketovanisvyzivou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. přesně ... přítel má ještě narozeniny na začátku ledna, takže dárky většinou kupuju najednou. Loni dostal poukaz do pánského holičství, kde holí břitvou. Je to jako pánský klub, kam ženy nesmí.
    k.rokosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Příteli jsem loni k Vánocům dala tričko z jednoho vtipného eshopu, moc se mu líbilo a furt ho nosí. Letos plánuji nějakou kosmetiku a předplatit mu jeho oblíbený časopis. :)
    Email: janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Old Spice dávám taťkovi k Vánocům každý rok, má tuhle značku moc rád :)
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Můj chlap take prferuje deodoranty Old Spice :) Jinak běžně oblečení, nebo něco do fitka :)
    Sadliana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Přítel ma rad jediné old Spice. Většinou mu dávám něco na auto, když něco potřebuje. Jinak klasika oblečeni, nějaká kosmetika. Nebo poukázku na víkend někde.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji Jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    A mužům v mém okolí naděluji většinou kosmetiku, oblečení, doplňky, knížky :)

    LINZICLIP Giveaway

    OdpovědětVymazat
  35. Já nejčastěji nakupuji buď voňavku nebo nějakou knížku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. PetraJ.Hozova@seznam.cz
    Táta má narozeniny 17.prosince, takže s dárkama každoročně bojuju. K Vánocům letos dostane deodorant Calvin Klein a k narozeninám asi jenom nějakou lepší čokoládu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ja akurat zajtra idem dat priatelovi k 30ke Hugo Boss hodinky :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. komova.m@gmail.com
    Ja dávam priateľovi niečo čo vyrobím a nejaké oblečenie :)

    OdpovědětVymazat
  39. Taťka letos dostane kosmetiku Vichy pro muže, a snad objevím i nějakou dobrou knihu, protože to nemůže pod stromečkem chybět :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. rad.paj@seznam.cz
    Já letos dávám oblečení a taky parfém :)

    OdpovědětVymazat
  41. katamoravcova@gmail.com

    Přítelovi nejčastěji kupuju oblečení, kosmetiku nebo nějaké technické dárky, které si většinou přeje :)

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Klasicky kosmetiku popřípadě oblečení :D a jinak se snažím vymyslet něco originálnějšího, co mají rádi. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, já sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    A manželovi i taťkovi, protože rádi vaří, dávám často nějakou novou kuchařku :) Manželovi také knížky, protože rád čte.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  44. asi ti moc inspirace nepřidám, protože jsem totálně bez nápadů :( přítel si všechno důležité kupuje přes rok, tak nemám nic v záloze, ale určitě něco vymyslím :))
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. tento balíček chcem kúpiť priatelovi, tak by som sa potešila výhre:)
    GFC:TheLifeOfRomi
    email:romana.roznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. tyto balíčky jsou super dárky pro všechny mužské v rodině :) trička, trenky a kosmetika- to je také klasické trio pro přítele, ale letos dostane knihu o traktorech :D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. OS vůně milujeme :))
    Já dávám peněženku,každý rok,protože ji vždy uplně oddělá,nechápu to :D
    lucitkasim.ls@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ono je to s těma chlapama těžký, nikdy nevím co bych koupila, ale většinou kupuji kosmetiku, knihy a nebo prostě co mi v obchodě padne do oka :D
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Pěkný balíček. :) Drahouš letos objeví pod stromečkem věci převážně na sport (tenis a badminton), tašku na rakety, Adidas teplákovou soupravu a maxi osušku, láhev, potítka, triko a dalších pár kousků oblečení, možná něco málo z kosmetiky, no a objednal si ještě nášlapy na kolo. Ten se má! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. přítelovi dávám většinou něco ke kytaře (trsátka, poukaz do hudebnin, struny,..) a taťkovi jsem vždycky absolutně bezradná, nemá žádné extra koníčky, nečte,... takže to je vždycky boj něco vymyslet :D
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj přítel má naštěstí koníček (airsoft) a koníček-práci (konzole, hry, atd.) kde se dá pořád něco dokupovat :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Právě nad správným dárkem pro muže hloubám, táta je jednoduchý - nějaká kosmetika, ale brácha, aby to bylo originální... ááá! Pro dalšího muže, kterého budu obdarovávat musím vymyslet něco s vlaky, je to nadšenec ... :)

    Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj! Já dávám letos tatínkovi mlýnek na kávu. Bratrovi pak čepici s ušima :D vonné tyčinky a triko s malamutem, mému muži pak parfém a různou kosmetiku.
    Jinak tyto balíčky jsou moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  54. Já dávám cédéčka, holící strojek, sladkosti a sadu vrtáků:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, tak u nás vedou knîžky a dárkové šeky do oblíbených obchodů ;-). Ale letos jsem pořidila thajské masáže. Jsou pro páry takže půjde mamka s taťkou, sestra s manželem a já s manželen ;-). Zvolila jsem konopnou a už se moooc těším.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. therainbower@gmail.com
    Já teda bud kosmetiku, parfém a nebo nějaké oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  57. Suoer soutěž! Zrovna včera jsem v Dmku na podobnou sadu koukala! :)
    chickflickcherry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. vera.p@centrum.cz
    U přítele ještě váhám a rozmýšlím, ale do užšího výběru se dostala taška na noťas, kuchařka, nějaký kvalitní nůž, možná pásek nebo hodinky...

    OdpovědětVymazat
  59. m.mosnakova@seznam.
    Přiteli většinou dávám oblečení. Ale už jsem dala i hodinky, fotoalbum nebo předplatné Respektu.

    OdpovědětVymazat
  60. Vždy mám strašný problém co vlastně příteli koupit? Tento rok mi jasně řekl, že nechce oblečení tak sem se toho držela a nechala mu udělat hrnek, kde jsou nápisy jeho oblíbených kapel a musím říct, že se hrnek povedl a doufám, že se mu bude líbit:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. No kupovat dárky pro mužeje nejhorší :D ale většinou je potěší dobrá kniha, nebo nějaká věci, které potřebuje ke svému koníčku...
    eldaklinerova@sezam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Letos dávám půl hodinovou jízdu starým sportovním Mustangem z roku 1966 :)

    jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. No mně zrovna dnes můj muž říkal, že by chtěl nějaký echt vánoční svetr.
    http://www.next.co.uk/g67128s1#699703g67
    :-D
    A ten balíček Old Spice vypadá dobře, že i ta krabička aspoň není úplně nudná. A o oblíbenosti jejich deodorantů u žen jsem slyšela už vícekrát, budu muset taky prubnout.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Minulý rok som na Vianoce dávala otcovi presne takúto krabičku old spice. Inšpiráciu ti asi nedám :) kupujem kozmetiku poprípade nejaký parfém
    GFC Denisa Slobodová
    denisa.salobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!