úterý 16. prosince 2014

SOUTĚŽ! Realash zázračné sérum na řasy

Ahoj všichni!

Vánoce už jsou opravdu za rohem, a tak je čas na dárky. Přesněji na to, abych odměnila i já vás za to, jak jste skvělí :). Znaška REALASH věnovala pro vás do soutěže jedno světoznámé sérum pro růst řas a já doufám, že se zúčastníte ;).



Co musíte pro účast v soutěži udělat?

1. Sledovat můj blog (anonymní komentáře nejsou povoleny - chci, aby soutěž byla fakt pro moje čtenáře, protože oni jsou důvod, díky kterým mám pak možnost dělat soutěže)
2. Dát LAJK značce Realash na facebooku
3. Napsat do komentáře váš e-mail, na který vás následně budu kontaktovat

A to je vše! Soutěž  trvá do pátku 19.12. do 20:00!

Výherkyni vybere random.org 

Tak hodně štěstí!

IYF

53 komentářů:

  1. kristina.almasiova@gmail.com
    a krásne sviatky prajem :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc hezká soutěž :) která holka/žena by nechtěla krásnější řasy :)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju krásné a klidné Vánoce a moc ráda se soutěže zúčastním - to sérum mě moc zajímá :-).
    piercing.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. zuzanauramova9@gmail.com
    STASTNE A VESELE VIANOCE ZELAM:-)

    OdpovědětVymazat
  5. vyroubalovab@seznam.cz
    Krásné a hlavně klidné svátky přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji a like splněn :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bych velice ráda vyzkoušela, nikdy není na škodu být ještě krásnější! :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Už bylo tolik soutěží o toto sérum a vždycky si nadějně držím palce :D mohlo by se mi konečně poštěstit :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Oboje sleduji, kéž by se mi poštěstilo :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jee, tak to je parádní soutěž, tohle sérum chci už dlouho zkusit! :) a přeju krásný a klidný Vánoce, Kristy.
    t.erezak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. :-D to by byl dárek pod stromeček kdyby se poštěstilo
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je geniálna súťaž :) Dlhé riasy by sa zišli....
    lifeofadrien@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji jako Charmedka
    FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Blog sleduji a ráda :-)
    Realash na fb jsem dala Lajk
    a email na mě je barca.tisonova@seznam.cz
    a sérum na řasy bych ráda strašně dlouho vyzkoušela, jen se mi každé, které funguje, zdá předražené...
    Krásnou vánoční atmosféru přeju ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. petra.hopjanova@gmail.com
    A přeji krásné vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  16. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem ako Denisa Slobodová na GFC a Youtube
    FB like ako Andi D Voilá
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Sledujeeeem sledujem :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. juuu jeeee :))) ja bych rada vyzkousela :)! treba se mi poprve podari a mela bych kukadla jak panenka :)! bjk.baju@seznam.cz a sleduju vsude kde to jde! protoze to ani jinak nejde:)

    OdpovědětVymazat
  20. Bylo by super kdyby se mi jednou postestilo....bych mohla na vlastni kuzi vyzkouset zda to opravdu funguje :-)
    Rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, na podporu růstu ras jsem ještě nikdy nic nezkousela, ale tohle sérum bych rada vyzkoušela na vlastní kůži, respektive rasy :-)
    Přeji Ti krásné prožití Vánočních svátku.
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mít oči jako mrkačka, kdo by nechtěl :)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Opět výhra na kterou si brousím zuby :) a tobě přeji pohodové Vánoce plné milých překvapení ;) sleduji přes přátele jako Péťa K.; mailík: petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji :)
    chickflickcherry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nedávno jsem na něj koukala, ale ta cena;) Pěkné Vánoce!
    pavlinabrandejsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak já to teda zkusim! :-) barunka00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. fantastická súťaž, bolo by fajn nájsť si pod stromčekom takýto darček, ak sa pošťastí :) bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Lakava vyhra:)
    Barbora.hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Ráda bych vyzkoušela. :) Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Což Vánoce, ale Nový rok! A do toho já si dávám předsevzetí, že tohle sérum prostě vyhraju :D
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Splněno :-) mikova.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Super giveaway, něco podobného už jsem kdysi používala a fakt to účinkovalo.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: pod tímto jménem
    FB: Mýča Phamová
    mail: mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jé, to chci :-D

    ammalka(zavinac)email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ještě jsem na něj nečetla negativní recenzi, takže bych ho hrozně ráda vyzkoušela :-)
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Moje řasy nejsou teď v úplně extra kondici, tak snad by jim toto sérum mohlo i pomoci:)
    sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Super soutěž ;) krásné svátky přeji.
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji tě již delší dobu přes FB a teď tedy nově i přes GFC (oboje jako Leona Dobiášová).
    dobiasova.leona@valeas.cz

    P.S. Přeji ti poklidné prožití vánočních svátků a do nového roku hlavně pohodu a zdraví, protože si myslím, že stejně není nic na světě tak důležitého, jako zrovna toto :) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  41. roni1251990@gmail.com

    moje mini řasy by ho dost potřebovaly :)

    OdpovědětVymazat
  42. kakunka.cerna@seznam.cz

    hmm...mega řasy od Ježíška! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Jsem většinou jen tichý čtenář, ale tvůj blog chodím kontrolovat denně :)
    domca.kadlcikova@seznam.cz
    Krásné vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, zatím jsem na toto sérum viděla jen kladné recenze, tak to bych ho ráda vyzkoušela :)
    sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Příjemné a pohodové vánoce!
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!