pondělí 22. prosince 2014

Swisso Logical - "Tuž Kamil, už máš ten Ceptér?"

Ahoj všichni!

Kdo nepochopil název článku, což budou asi všichni kromě, tak vám krátce vysvětlím. Značka Swisso Logical totiž patří pod koncern Zepter a za mých mladých let na Moravě, kde mám velkou část své rodiny, na něm ulítával snad i sousedovic pes. Každý si pořizoval monstrózní sady hrnců a naše paní sousedka pravidelně vítala přes plot mojí maminku s typickým ostravským přízvukem a větou "Tuž Kamil, už máš ten Ceptér?" Tehdy poprvé přišel Zepter do mého povědomí :).

 
Dlouho jsem netušila, že Zepter nabízí i kosmetiku, až jednou mamka přinesla domů nějaký jejich krém na ruce a mně se tak zalíbil, že jsem si ho pořídila ještě několikrát. Před několika měsíci mi ale přišla nabídka vyzkoušet něco dalšího, tak jsem si řekla  - jdu do toho! A jak to dopadlo?

 Čistící tonikum pro normální/mastnou pleť


 
Nejvíc jsem se bála toho, že tonikum bude hodně alkoholové. Byla jsem příjemně překvapena, když jsem zjistila, že nesmrdí, naopak voní typickou Swisso Logical vůní, která se dá těžko popsat, ale připomíná mi balzám na rty Placenta, tak si to nějak přeberte :). Tonikum navíc nevysušuje, za což má u mě další kladné body. 

 
Používala jsem ho běžně po odlíčení a měla jsem pocit, že docela dobře reguluje moji smíšenou pleť. Naštěstí nedělalo takové to, že vám sleze z pokožky veškerý kožní maz, naopak působilo příjemným pěstícím dojmem. Balení je také pěkné, čistým bílým obalům nemám co vytknout.

Čistící peelingový gel




Na peelingy mě docela užije, proto jsme byla zvědavá i na tenhle. Obecně mám raději peelingy v krémovém základu, tento je gelový. Pleť opravdu důkladně vyčistí, ale nepoškrábe, není po použití podrážděná. Dobře se smývá a nestrávíte s ním v koupelně hodinu se zapatlaným umyvadlem. Dost šikovné je balení, že tuba stojí na víčku, tudíž nemusíte peeling vyklepávat ani příliš silně vymačkávat. 


 Moje pleť nebyla po použití vysušená, ale dostatečné obroušení se konalo, takže vám ho můžu doporučit, a to nejen, jestli jste mastňáci, ale i na sucšší pokožku.

Hydratační krém na oční partie




Tenhle krém má naprosto geniální balení! Je stoprocentně hygienické a krém se snadno dávkuje. Oční krém je možná můj vůbec nejoblíbenější z této trojice produktů. Je pěkne hutný, ale zase ne přehnaně, krásně hydratuje oční okolí, ale nemáte z něj takový ten umaštěný pocit. Používala jsem ho i ráno pod make-up a byla jsem spokojená, díky dostatečné hydrataci mi zmírnil vrásky v očním okolí. Navíc díky pumpičce jsem ho nikdy nevymáčkla příliš a mám pocit, že mi ještě dlooouho vydrží. 


Co říct víc? Produkty Swisso Logical mě fakt mile překvapily. Nejvíce jsem si oblíbila oční krém, pak tonikum a třetí místo si zaslouží peeling, všechny tři výrobky jsou ale hodně dobré a řekla bych, že kvalita odpovídá ceně. Pokud máte rádi nepřezdobené obaly, tak se vám určitě budou líbit.

A co vy a Zepter? Máte? :)

Těším se na komentáře,
IYF



11 komentářů:

  1. To, že tahle značka vyrábí kosmetiku jsem netušila :) Zaujal mě oční krém, momentálně mám od Biodermy, ale žádné výsledky nevidím.

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si trpytive mleko (krem) a ta vune se nedala vydrzet, takze slo dal. Uz bych si nic nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to přijde předražený, ale třebas ten krém na ruce si naši kupujou, už mají asi desátý balení a jsou z něj hotový :D mě to nějak nezaujalo..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si pamatuju na tu éru hrnců a kdoví čeho ještě. Kosmetiku jsem měla ve vzorečcích pár let zpátky a nějak extra jsem osilněná nebyla. Ale ten krém na oči má fakt super balení!

    OdpovědětVymazat
  5. Stejné balení jako oční krém mají i BB krémy značky Skin79. A musím říct, že tento typ obalu je skvělý

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mě zaujal ten vtipný úvod :D a přemýšlím, kde se tak používá slovo "tuž". Na Slovácku běžně říkají "tož", ale "tuž" čtu poprvé v životě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminky rodina je z Ostravska, a ač je asi častější "tož", tak u nich se říká "tuž" :) Nebo aspoň mezi mými příbuznými :D

      Vymazat
    2. Takže sever, nojo Ostravaci maju kratke zobaky :)

      Vymazat
  7. Tak to je hodne vtipne, ze Zepter pod sebou ma jak hrnce tak kosmetiku. ;) jeste jsem nemela moznost tuto znacku vyzkouset.

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Bohužel já znám Zepter jen jako "šmejdy" (jako z dokumentu Šmejdi) z brněnské Skořepky okrádající místní naivní důchodce na předražených hrncích a spotřebičích; co jsem zažila, když jsem dělala dva roky praxi ve spotřebitelské poradně, mi stačilo, takže ne, já bych si od této společnosti nic nekoupila už jen z principu...

    OdpovědětVymazat
  9. Jednou jsem měla vzorek krému na ruce. Hezky voněl, ruce zjemnil, byla jsem spokojená, ale plné balení bylo drahé, tak jem zůstala u vzorku. Tady vidím ve složení na prvních místech vodu a alkohol a ve spodní části naopak parabeny, nic pro mě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!