neděle 25. ledna 2015

...a jedeme dál! Sister TAG - video

Ahoj všichni!

Blog jede dál a jako první jsem si pro vás připravila video se speciálním hostem - mojí ségrou Agátou. Jedná se o Sister tag a doufám, že se vám bude líbit!



Těšíme se (obě :) na vaše komentáře!

IYF

6 komentářů:

  1. Super video :) U toho vytahování špíny jsem se hodně nasmála :D Bylo by fajn ještě nějaké společné video :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to, že jsem věkově mezi vámi vůbec nvm kdo je Pokahontas :D Jinak skvělé video, moc se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. genialne video a co sa tyka filmov mas uplne ale uplne rovnaky vkus ako ja so cool a star wars perfektne MTFBWY

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně mě dneska video potěšilo. :) Jste moc roztomilé, Agátu určitě ráda ještě v nějakém videu uvidím (a Tebe samozřejmě taky. ;) :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní video! :) Nejvíc jsem se zasmála u Agáty - indiánky :D Moje mladší ségra (o 1,5 roku) dělala to samý, sice ty sáčky nenosila kolem pasu, ale všechno doma bylo zabalený a pěkně uklizený v nějakým pytlíku.. :D Filmy s Olsenkama jsou klasika, taky jsem si rozdělovaly, kdo je kdo :) Plus jsme teda ještě přečetly asi všechny Lanczovky.. :D Agátku ráda uvidím znova :)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, jste si hodně podobné. :D Super video!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!