pondělí 26. ledna 2015

Nový DM Box! Aneb jak jsem se konečně dočkala

Ahoj všichni!

Tento článek je psán ještě zatepla, právě jsem si přinesla z dm drogérie svůj první regulérní dm box! Ten minulý jsem sice měla, ale jen díky tomu, že mi jej přepustila kamarádka Martinka. Tento jsem ale vyhrála a mám z toho radost! I z obsahu...jak se dozvíte dál :).


Nádherné je už samotné balení, modrá krabice, modrý papír a stříbrná stuha. Přesně moje barvy! Taky milujete modrou?


Box byl opět pěkně těžký, což zní vždycky slibně. Jako první se mrkneme na nějaké ty věci, které můžete sníst. Jsou tu nějaké super tenké zdravé "chlebíky" Wasa, které ráda zkusím. Pak vitaminová směs, což v zimě ocení určitě každý. Zajímavě vypadá také shake od Chimpanzee - prý, že je to "energetická cereální výživa". Vyzkouším!


Teď už ale patlátka. Na tělíčko je tu lahodný sprchový gel Dermacol Irská káva. Skvělá vůně na zimu, pokud máte rádi tyhle jedlé parfemace. A pak zimní mazadlo Balea, na které se moc těším!


Obecně se mi líbí, že je box nabitý novinkami. Na pleť jsem vybalila sérum L'Oréal z nové řady, které vám udělá pleť, jako má Blake Lively. To za pokus stojí, žejo :). Šampon Dove s kyslíkama je věc, na kteroou jsem také dost zvědavá a pro moje jemné vlasy by mohl být fajn.


A šminky! Make-up Rimmel Lasting Finish Nude ve světlém (!!!!) odstínu skvěle doplní jeho hutnější verzi s pumpičkou, který jsem si koupila asi před týdnem :D. A nakonec řasenka alverde se sexy obalem.


Jo a taky něco, co posílí váš sexappeal. Dámské potřeby značky Kotex a Ria. A nějaký čistič na všechny povrchy v domácnosti.


Za mě tedy rozhodně palec nahoru! Za 149 Kč je to slušná nálož věcí, najdete zde jak privátní dm značky, tak ty běžné, výrobky jsou dobře sladěné k zimnímu období a celkově mě výběr opravdu potěšil.



Co na to říkáte vy? :)

Těším se na komentáře,
IYF

42 komentářů:

  1. Sakra, naprosto všechno super! Kdy už se dočkám i jááá?? :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle je pecka...
    škoda, ze není běžně k objednání, jako jiné krabičky..s Ladyboxem jsem skončila..:-(((

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle dm box mi přijde zatím nejpovedenější, šampon a sprcháč využije snad každý. A to sérum a make-up teda závidím, já zatím ještě žádný dm box nezískala:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já na ty dm boxy nemám štěstí. Tenhle se ale hodně povedl! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký.Já už potřetí měla smůlu. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mela opet smulu, ale box se opravdu povedl:)

    OdpovědětVymazat
  7. Take jsem mela smulu, uz jen kvuli seru by se mi libil.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Box vypadá skvěle. Škoda, že je jenom pro pár vyvolených. DM fakt jede :) Velice se mi líbil i nápad s adventním kalendářem, který posílali některým blogerkám. U toho jsem taky litovala, že není běžně k dostání.

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní! Jsem zvědavá, jestli se také někdy v životě dočkám i já :D

    OdpovědětVymazat
  10. Wow.. tak ten vypadá suprově! Škoda, že sem ho nevyhrála :( I když mám toho plný skříně, asi je to dobře no :) Super že máš radost a budu se těšit na recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  11. WOw, tak ten je bombastickej :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jse super, nepokrytě závidím! :D Já jsem štěstí zkoušela vždy a zatím se nezadařilo. Ten sprcháč od Dermacolu jsem očuchávala a asi si pro něj budu muset zajít, voní skvěle! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. no já čumím - to je fakt nálož! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skoda....ach jo :( Loreal, Rimmel a Dove za tyhle produkty bych byla blahem bez sebe :-(

    OdpovědětVymazat
  15. Ta krabička je moc hezká, ta se mi asi líbí nejvíce:)) Jako za tu cenu je obsah pecka, fakt paráda. Ale jinak mě teda nic moc extra nezaujalo. Ale věci jsou to užitečné, to ano.

    OdpovědětVymazat
  16. Sakra, sakra!!! Proč jsem zase neměla to štěstí? Líbil se mi ten předchozí i tento, všechno bych využila!

    OdpovědětVymazat
  17. Já si na podobné krabičky příliš nepotrpím, ale obsah této je za tu cenu skvělý!

    OdpovědětVymazat
  18. Sakra, tak polovinu toho doma už mám :D No nevadí, budu rozdávat dárky v okolí :)

    OdpovědětVymazat
  19. No závidím,já neměla štěstí ještě ani jednou a tento je opravdu nabitý skvělými produkty :)
    A skvěle a vtipné napsáno, sexappeal mě dostal :D

    OdpovědětVymazat
  20. No já jsem už potřetí nevyhrála a dost mě to teda štve :D

    OdpovědětVymazat
  21. Také se mi poštěstilo, jupí. :) Ale ten makeup.. také mám odstín 100, ale na mne je prostě i ta tmavý. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Krásně se povedl za těch pár korun. Osobně jsem na žádný box ještě štěstí neměla, ale tak třeba příště to už vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Minulý se mi asi líbil víc. Ale za ty prachy, je tento docela ok, určitě bych nic nevyhodila :) Já štěstí neměla ještě ani jednou.No nevadí, si počkám :D :D

    OdpovědětVymazat
  25. já tentokrát zase nic, ale potěšil by mě jen šampon, makeup a sérum, tak to asi přežiju :D

    OdpovědětVymazat
  26. No vidíš, že se i na tebe usmálo štěstí! :)) Já jsem tentokrát nesoutěžila, nějak mě ten obsah nebere a nechci si doma syslit kosmetiku, kterou nepoužiju (nebo pak rozdám). Jako ale musím uznat, že za ty prachy je to obsahem mnohem lepší, než kdejaký ladybox!

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem docela ráda, že jsem teď nevyhrála, protože polovinu věcí doma mám :D

    OdpovědětVymazat
  28. Fuu... ten by som tak veľmi chcela. Najviac asi ten sprchovací gél od Dermacolu. Milujem kávu a toto by bolo tak super. Myslím, že si dostala veľa super vecí :)).
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  29. Týjo :) tak tenhle DM box se teda povedl. :) Super! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá dobře! Ale nebylo minule více kosmetiky? Možná se pletu! Tady se mi nejvíce líbí řasenka Alverde, make up a krém od Baley :)

    OdpovědětVymazat
  31. Teeda, super produkty, DM box je supeer!!

    OdpovědětVymazat
  32. tak tahle krabička by mě moooc potěšila! no já měla štěstí hned na tu první.. tak třeba ještě někdy.. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já už nehraju jako... Neměla jsem štěstí ani jednou. Tenhle je teda fakt super, řekla bych, že se mi líbí zatím nejvíc ze všech. A že se mi líbily i ty předešlé! Balení super, modrou taky miluju, ach fňuk. Tobě gratuluju. ;-)

    OdpovědětVymazat
  34. Tenhle boxík se mi líbí asi nejvíc co zatím byly. A doufám, že příště se na mě štěstí konečně taky usměje :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  35. A tralalá, já si vůbec nevšimla, že se opět může registrovat... :D I když nevím no... jestli bych se vůbec měla registrovat. Vzhledem k tomu, že používám většinou přírodní kosmetiku, tak bych toho z boxu moc nevyužila. Ale zase když je to tak levné...

    OdpovědětVymazat
  36. já tam ten čistič neměla :D

    http://ok-makeup.blogspot.cz/2015/01/co-ukryval-dm-box-v-ledenu-2015.html

    OdpovědětVymazat
  37. Já tenhle měsíc zkoušela poprvé a vyhrála jsem.:) Z boxu mám také radost, obsah je za tu cenu skvělý a vše využiji.:)

    OdpovědětVymazat
  38. týýýo já se snad nikdy nedočkám :D

    OdpovědětVymazat
  39. Tenhle šampon od Dove je skvělý :-)
    Zvu vás všechny na mou *giveaway* o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Jsem s ním moc spokojená, už testuju... 😉

    OdpovědětVymazat
  41. Musím říct, že mě DM box vždycky nechával chladnou (chápej, Biooo holka nechodí do drogerek :-D), ale za sto pade takovej balík? To vůbec není špatnej deal...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!