sobota 31. ledna 2015

REALASH sérum po měsíci používání

Ahoj všichni,

jak už asi víte, nějakou dobu testuju sérum na řasy Realash. Jeho pověst ho opravdu předchází a já jsem neskutečně ráda, že ho mohu vyzkoušet. Je čas, abychom se povídali na to, co se mnou udělalo po měsíci používání.


Předem něco k tomu, jak mi to s ním vlastně šlo. Sérum se velmi pohodlně aplikuje díky tenkému štětečku, je to opravdu jako kdybyste si kreslili horní linku. Pokud se vám nedostane do očí, tak je vše v pořádku a moje oka nijak nepodráždilo. Ale asi dvakrát mi malé množství steklo až do oka a to pěkně pálilo, takže radím dát na to pozor :).


foto PŘED

Sérum mám už skoro měsíc a půl a už cca po čtyřech pěti dnech jsem zaznamenala rozdíly. Řasy nejen, že viditelně povyrostly do délky, ale zároveň jsou jakoby i pevnější. Nevím, jak to přesně popsat, jsou jakoby pevné, ale zároveň elastické, takové "lepší". Proto si říkám, že by toto sérum mohlo být skvělou variantou i pro ty z vás, které trápí slaboučké řasy.



foto PO
Musím říct, že jsem opravdu potěšená a sérum na mě udělalo velký dojem. Už jsem ho doporučila asi pěti dámám z mého okolí a myslím si, že rozhodně stojí za tu cenu.


Kde ho seženete? ZDE . Cena jednoho balení je 1100 Kč.

A co vy sérum na řasy? Zkoušeli jste někdy něco takového?

Těším se na komentáře,
IYF

20 komentářů:

  1. No jo no, vypadá to parádně, ale litra za to nedám :-)) Škoda, že nemají nějaké menší test-balení, že bych se s tím seznámila a pak koupila to větší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dante Alighieri31. ledna 2015 10:27

      Oproti konkurenci je to docela OK cena. Já si ho asi pořídím. Měla jsem (mám) Hairplus, po kterým mi sice dorostly řasy do nebeský délky, ale po 5 měsících mi začaly strašně padat a trvalo to měsíc.. Pak po dvou měsících další padání a v tuto chvíli padají už 6 týdnů. Můžou tam být i jiné faktory, to je možné. Ale nikdy dřív se mi to nestalo. Už mám řasy jako předtím, prostě vypadaly. A doufám, že mi vůbec něco na těch očích zbyde.

      Vymazat
    2. Za toho litra to ale není špatné. Jsem teda zvědavá, jak dlouho to vydrží, kolik měsíců. Uvidíme :)!

      Vymazat
    3. Dante Alighieri31. ledna 2015 12:16

      Ještě dodám, že po těch 5 měsících mi začaly padat i při používání séra. Vlastně nikdy jsem ho nevysadila. Až teď před cca 3 týdny.

      Vymazat
    4. Dante Alighieri31. ledna 2015 12:25

      Prostě Hairplus sice udělá dlouhé řasy, ale i když ho používáte dál a dál bez přestávek, efekt posutpně slábne, pak začne padat 2-10 řas denně z každýho oka a je to. Teda aspoň u mě.

      Vymazat
    5. Díky za info, to je fajn vědět. Já o něm tedy uvažovala pár dní zpět - jsem na vážkách... Ale zas všechny holky Realash chválí. Všimla jsem si, že co víc líčím, tak mi každý den vypadnou tak 3 řasy z každého oka (předtím výjimečně jedna), a tak si říkám, že za měsíc je celé jedno oko fuč!! Tak jsem teď druhý den komplet bez řasenky a bez ničeho a přemýšlím, co dál. Řasenka (nebo černé řasy) jsou základ. Dám tomu čas, chci regenerovat a pak si asi řasy obarvím a bude to, už jsem to měla a nijak jim to neublížilo. Pak bych mohla vynechat řasenku :) Ale to už jsem dost OT. Jinak teda hned první pomocník mě napadl Realash a konkurenci jsem nezkoumala, tak je fajn zas mít i tohle info.

      Vymazat
  2. Dante Alighieri31. ledna 2015 11:51

    Tak jsem to šla objednat a poštovný 300 Kč?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eh, tak to jsem si nevšimla, to je docela drsárna.

      Vymazat
    2. Uf, tak to jsem ještě neviděla :-D

      Vymazat
  3. No jak dlouho to vydrží,přece než řasa vypadne,to je logický,takže tohle opravdu pomůže,ale jen na chvíli,není to na dlouhodobý efekt.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem používala sérum od Dermacolu, cenově o několik tříd levnější a měla jsem řasy takové,že se mě několikrát lidé zeptali, jestli mám nalepené umělé řasy... dávala jsem na noc,ale někdy jsem se vzbudila se zarudlýma očima a myslim,že to bylo díky tomu séru,tak už nepoužívám. Ale fungovalo to obstojně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juj, to ani nevím, že Dermacol něco takového má, zajímací :)!

      Vymazat
  5. Vypadá to velice pěkně.. ale, co to obsahuje? Já si teda raděj koupím ricíňák :)) Ostatně, takovéhle účinky mi udělal i hydrofilní odličovák od Saloosu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení je vyfocené u prvního článku ;). Z riciňáku mně bohužel řasy začly vypadávat :(

      Vymazat
  6. Nikdy mě nenapadlo zkoumat svoje řasy, dokud se neobjevil "BUM" s těmito séry a já zjistila, že mám jen pár chlupů na očí :D Nebo když jsem se malovala na ségřin maturák, tak jsem se dívala do zrcadla a říkala si, že mi na těch očí něco chybí - řasy! Někde jsem se dočetla, že by se němaly používat umělé řasy, protože to vůbec není zdravé pro oči, ale tohle sérum jen podporuje růst, tak by to nemělo být špatné ;) Až na tu nekřesťanskou cenu! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi jsem slepá, ale rozdíl nevidím. Navíc máš fotky pokaždé jinak nasvětlené. Já prostě tomuto séru nevěřím a ještě jsem neviděla článek, který by mě přesvědčil (ale vytrvale každý sleduji), bohužel mi to stále připadá jak reklama a ne recenze. (Nemyslím jen u Tebe, ale pokaždé, už i tím, že to zásadně mají samé "slavnější" blogerky, které jsou přeci tak zkušené, že by si za ty prachy určitě pořídily lepší věci a na řasy ricinový olej za 50 Kč). Kdyby už k tomu aspoň nějaká blogerka ofotila i fakturu, že to fakt platila ze svýho. Podle mě si tohle rozumný člověk nekoupí. PS: Uměla bych taky nafotit řasy před/po a stačila by mi k tomu trocha vody :) a správné nasvícení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako by si tvrdila,že ještě dostane zaplaceno,když napíše pozitivní recenzi!! Co to meleš? Třeba i dostala produkt k recenzi,ale posouzení a zhodnocení je přece vždy na ní!

      Vymazat
    2. Já ale psala u obou příspěvků, že jsem sérum dostala. Navíc z té spolupráce plynula ještě ta výhoda, že firma dala jedno sérum pro čtnářky do soutěže, což mi přijde super. Jo, z riciňáku mi padaly řasy, takže jsem ho přestala používat. Fotky jsou jinak nasvícené, protože jsem se přestěhovala do jiného bytu, opravdu jsem nemohla jít do toho starého a nasimulovat stejné podmínky. V každém případě třeba to na fotkách není extra vidět, ale od toho je text článku - mně sérum fakt pomohlo. Ale nemůžu slíbit, že to tak bude u každého.

      Vymazat
  8. No, je fajn, že to nějaký účinek mělo, ale zrovna u Tebe si myslím, že jsi nic takového ani nepotřebovala, máš řasy hezky dlouhé a husté sama o sobě... Já mám řasy chudinky a nevěřím, že by s nimi nějaký podporovač růstu udělal takové zázraky, že by to stálo za tu tisícovku (o poštovném ani nemluvě - to si dělají srandu, ne?!). To si radši koupím dobrou řasenku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!