čtvrtek 5. února 2015

30 Beauty questions TAG!

Ahoj všichni!

Je to tady, už i já jsem byla označena :). Vždycky mě potěší, když mě někdo označí v tagu, je to takový řejivý pocit, že můj blog někdo zná, což mě potěší :). Mě označila úžasná Lenička z TOHOTO blogu, který rozhodně musíte navštívit. Leni je neskutečná osobnost, nádherná slečna, která je hodně aktivní, chytrá, umí krasobruslit a ještě je stále milá a pozitivní. Sledovala jsem ji dlouho na instagramu a teď má už nějakou dobu blog. Rozhodně si jej dejte do sledovaných! Teď už ale k tagu!

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?

Pamatuji si, že ještě někdy na základní škole cca ve čtvrté třídě mě maminka poučila, že si mám čistit pleť. Prozřetelné! Několik let jsem tak používala zelenou pleťovou vodu Aknelot - znáte? :) Z dekorativní kosmetiky si asi nepamatuju úplně první věc, ale vím, že jsem hodně jela v zelených stínech a u nás v místní drogérii si koupila takové prášivé trio. Jelikož jsem neměla ponětí o stínování oka, tak jsem z trojice vždy používala jen jeden stín na celé víčko a když jsme ho vyplácala, začala jsem používat ten vedle. Jo, a totéž trio jsem měla i v modré. Ale to bylo určeno na diskotéku.

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?

Specifikuj...jedním slovem musí být kulervoucí. Aby udělala opravdu objem a prodloužila. A byla černočerná, protože mám světlé konce řas, které potřebují obarvit. Mým svatým grálem je momentálně řasenka Better Than Sex od Too Faced, takovéhle plachťáky mi ještě žádná jiná neudělala. A hezké řasy, to je rozhodně lepší než sex, to musíte uznat.



3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?

Všude hlásám, jak mám ráda přirozený vzhled, ale nakonec stejně preferuii make-upy se středním krytím. Nemám vyloženě ráda takový ten mega krycí štuk, který je na obličeji vidět, za cenu přirozenosti jsem schopná z krytí trošku slevit a ustálit se někde uprostřed. Krytím mi vyhovuje třeba Clarins True Radiance, Rimmel Match Perfection nebo Rimmel Lasting Finish Nude.


4. Oblíbená high end značka?

Z dvou překřížených C se mi vždy rozbuší srdce...ač jsem měla produkty od Chanelu asi jen tři nebo čtyři. Přesto pro mě tato značka vždycky bude něčím, z čeho se mi budou podlamovat kolena. Momentálně mám ale novou obsesi jménem Too Faced. Začínám rozšiřovat svou sbírku! Ještě bych do budoucna ráda prozkoumala více Benefit.

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále ses k ní nedostala?

Určitě Benefit. Dost mě sejří ty české ceny, ale neodolám. Také bych více chtěla zabrousit do vod MUFE (nové báze pod make-up, hmmmm!) a NARS (tvářenky, rtěnky, tónovací krém, Multiples).

6. Oblíbená značka z drogérie?

Nájezdy na drogérku jsou u mě pravidlem! Baví mě chodit se jen tak "pokoukat" a většinou si i něco odnesu. Z drogérkových značek mám asi nejraději Rimmel, moc jsem si oblíbila jejich produkty na tvář (make-upy, pudry...), rtěnky i další záležitosti. A L'Oréal má krásné laky, věci na obočí, make-upy...u těchto dvou značek si vždycky vyberu.

7. Nosíš umělé řasy?

Měla jsem asi dvakrát na plese, ale nemám na to moc nervy. Umím je sice nalepit někomu druhému, ale jakmile to dělám sobě, tak skončí uprostřed čela.

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domova?

Bez takového balzámu na rty jsem hrozně nervózní. Už se mi i párkrát stalo, že jsem raději zaběhla do drogérky pro nový, než aby mi praskla žilka v mozku. A co se týče dekorativky, tak ráda mám na obličeji nějaký ten korektor, aby se mě stále lidé neptali, jestli mi není špatně :).

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako mimino?

Čokoládky. Je tak skvělá! Nechci se s ní nikdy rozloučit a jsem připravena ji s sebou odnést i v případě požáru (ťuk, ťuk). A pak pudr Chanel Les Beiges. 


10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Po jednom nebo "nájezd" jednou za čas?

A tak obojí, že :). Ale častěji nakupuju průběžně. Nechávám se dost inspirovat blogy, Instagramem a slevovými letáky :). Často se chodím do Sephory nebo do drogérie projít "jen tak" a většinou to skončí nějakým nákupem.

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo nakupuješ, jak se ti zachce?

Vyloženě nějaký strop nemám, ale snažím se utrácet tak, abych za měsíc aspoň tisícovku byla schopna upustit na spořící účet. 

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?

Já jsem snadno ovlivnitelná a lehce propadnu nějakému poblouznění. Akce tudíž sleduju a často mě přesvědčí k nákupu. Vzhledem k tomu, že u mě doma se už kosmetika počítá spíše na kila, tak není nic, co bych vyloženě "potřebovala". Ale potřebovat, to je relativní. Mně to dělá radost. A to potřebuju!

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?

Často se nechávám zlákat voňacími sprcháči a věcmi na tělo. Je to většinou vcelku levný kup a potěší. Z dekorativky nejvíce nakupuji make-upy, tvářenky a rtěnky.

14. Upřímně, existuje značka, kterou absolutně nemůžeš vystát?

Jo, tak to nevím. To už je silné slovo. Ježí se mi chlupy na řasence z NevO Dead Spa kvůli jejich ukrajinským jehovistkám, co člověka odchytávají v nákupáku a chtějí vám umýt ruce. Tento agresivní způsob prodeje nemám ráda. A ačkoliv nemám nic proti kosmetice Mary Kay jako takové, tak ta jejich sekta, to je neuvěřitelný. Doufám, že je jednoho dne vezme Aštar Šeran na svou vesmírnou loď a odveze si je někam daleko.

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny....?)

Ježiš, olovo? V něčem je olovo? Jsem se trochu vyděsila...

V pleťové kosmetice se snažím vyhýbat silikonům, kokosovým sloučeninám, kakaovému máslu a nějakému většímu množství alkoholu. Ale třeba s těmi silikony to není absolutní, v některých krémech mi nevadí, v některých jo. 

Obecně se na složení docela koukám, také mě zajímá, jestli výrobek stojí za tu cenu, spousta parfumérkových značek totiž prodává kosmetiku z těch nejzákladnějších surovin a jen na to plácne drahý název. To mě fakt vytáčí.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?

Je to taková klasika - mám ráda velké Rossmanny, kde mají i Catrice a dvojité stojany Rimmelu a Maybelline. Pak také ráda nakupuju v dm drogérii díky jejich privátním značkám a jídlu. Z parfumérií mám nejradši Sephoru, ze zelených obchodů vlastenecky BIOOO.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky nebo si uchováváš svoji rutinu?

Mám svou rutinu, ale výrobky obměňuju :). Jakože typy výrobků jsou stejné, je ráda testuji nové značky a tak. Snadno mě něco omrzí a mám v sobě takový ten vnitřní motor, co se pořád snaží najít něco lepšího.

18. Oblíbená "bath and body" značka?

LUSH!!! To je prostě láska, jednoznačně. 


19. Kdybys mohla odteď používat a nakupovat už jen jednu značku, která by to byla?

Půjdu na to chytře - MAC. Má nejširší spektrum produktů :). Na druhou stranu se bojím, že by mě rychle přestala bavit, přijde mi taková nudrá, všechny obaly stejné. Takže bych asi prubla Benefit.

20. Jaká značka má podle tvého názoru nejpovedenější obaly?

Chanel, Armani, Rouge Bunny Rouge.


21. Jaká celebrita/známá osobnost má vždy skvělý make-up?

Já se v tom teda vůbec nevyznám. Ale Blake Lively a Jennifer Lawrence vždy vypadají nádherně.

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?

Od té doby, co šla libra nahoru, tak téměř nenakupuju na internetu. V současné době projíždím nejvíce iherb.com, protože z dolaru se mi nechce tolik plakat a mají zajímavý sortiment.

23. Pět tvých oblíbených youtube gurus?

Takřka nesleduji české youtuberky. Nesympatičtější je mi Essie Button, ta je prostě skvělá :). Pak sleduji Tati, Lily Pebbles, Amelia Liana a RachhLoves.

24. Máš ráda multifunkční produkty?

Krémové tvářenky, ou jééééé.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?

Furt mi nějak nejde to blendění stínů. Často každé moje oko vypadá jinak a já to nechápu!

26. Používáš primer pod oční stíny?

Jasná věc.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během obyčejného jednoho dne?

Jestli se počítá gumička, tak jeden. Ehm. Ale když si vlasy myju, tak šampon, kondicionér, sérum Head&Shoulders a Kendi Oil Dry Mist. A občas suchý šampon. 

28. Co použiješ první - korektor nebo make-up?

První v drtivé většině make-up, korektor jedině když používám minerály.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz?

Ano, a taky jsem to udělala! Chodila jsem do Surface Make Up School a byl to skvělý zážitek, kde jsem se toho hodně naučila. Doporučuji všem! Je tu i článek, pro zájemce :).

30. Co na make-upu miluješ obecně?

To nekonečné množství možností, jak se s ním dá hrát a upravit spousta věcí na obličeji. Je to taková kreativní činnost, můžu každý den vypadat trochu jinak. 

Tenhle tag mě moc bavil a musím uznat, že je opravdu pěkně připravený. Proto říkám - označte se všichni, kdož můj blog čtete! Moc ráda si přečtu vaše postřehy :).

Krásný den,

IYF

15 komentářů:

  1. S balzámem na rty to mám úplně stejně! Musím mít nějaký pořád u sebe, jinak nedokážu normálně fungovat - a kdybych se nenatřela před spaním nebo po vyčištění zubů, tak asi zemřu. :D Jakmile zjistím, že jsem si ho zapomněla doma, v tu chvíli mě pálí rty - takže teď mám jeden v každé kabelce a v kapse každého kabátu... :) Ale v největší nouzi jde nahradit i třeba obyčejným krémem na ruce, vyzkoušeno. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ten Lush... musim konecne nejaky jejich produkt vyzkouset, neni zbyti 😊 a taguju se 😃 jeste nevim kdy tento tag budu publikovat, ale budu

    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tag taky plánuji zpracovat :) Hodně jsem se pobavila u otázky 14 :D

    OdpovědětVymazat
  4. I já jsem byla do něj označena, takže už se připravuje na sobotu:)
    Občas taky na vlasy použiji jen gumičku, za celý den.. jsem si myslela, že jsem snad jediná :D

    OdpovědětVymazat
  5. 8. Amen

    14. :DDD

    A olovo udajne byvalo ve rtenkach

    OdpovědětVymazat
  6. Všimla jsem si, že Mary Kay není u blogerek moc oblíbená :D, já vlastně ani nevím, kde se pořádně prodává a nikdy mi nic nikdy nenabízel :D. To spíše často potkávám Avon stánky a už mě to začíná štvát.. Tag je super, dělala jsem ho taky a baví mě ho číst :)..

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, olovo bývalo v rtěnkách a kdysi dávno i v barvách na vlasy a možná ještě ve stínech (zkrátka v barvičkách), ale tak nějak doufám, že by tam už být nemělo. (Minimálně velké značky to mají snad hlídané, ale proto bych asi mimo jiné nekupovala nějaké příliš levné produkty...:))
    Se 14 jen nadšeně souhlasím. A z kurzu libry se mi chce taky po večerech plakat. :D
    Jinak mě moc bavilo si tag přečíst a taky se tedy s dovolením označím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne to dela radost. A to potrebuju....genialni - presne tak to s kosmetikou je!

    Paradni clanek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary Kay to je pripad...ale musim rict, ze zatim jsem neobjevila nic lepsiho nez jejich 3 v 1 a odlicovac je taky velmi dobry. Radeji bych neco od jine zmacky, ale zatim nic...plet mam na svuj vek moc prima.

      Vymazat
  9. Super Tag a hlavně moc příjemné "povídací" čtení. Na nějaké značky jsi mě navnadila tak, že je musím prubnout co nejdřív, hlavně Lush :)

    Shirtinator - vytvoř si vlastní tričko

    OdpovědětVymazat
  10. Kristý! Super článek, strašně hezky se četl a bavil mě, no a ten začátek si ani nezasloužím! Koukám, že se v dost věcech shodujeme, jsem ráda, že jsi pokračovala. Přeju krásný večer! :*

    OdpovědětVymazat
  11. Tento tag mě taky bavil, já ho psala nedávno a ráda si ho čtu i na jiných blozích :)
    Zkřížená céčka taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super TAG! Ta řasenka Better than sex musí být skvělá a make-up od Clarins rovněž. Škoda, že se ta řasenka tak špatně shání :(.
    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) Super článek, asi se budu muset taky přidat a tenhle tag napsat, moc mě baví, opravdu mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  14. Způsob prodeje kosmetiky NevO je vážně hrozný, ale ta kosmetika je báječná! Dostala jsem sadu na nehty a pak jsem poprosila o vzorečky, když mě zas uháněly, no a ty věci jsou super. Škoda, že nejsou k dostání normálně v obchodech.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!