sobota 21. února 2015

Balzám na rty BioArgan - aneb ten nejlepší balzám na světě?

Ahoj všichni!

Dnes se s vámi podělím o věc, která zachránila moje rty. Před nějakou dobu jsem dostala možnost vyzkoušet balzámek na rty s arganovým olejem od Značky BIOARGAN. Protože arganový olej je ingredience, jenž její pověst předchází, tak jsem rozhodně souhlasila. Tou dobou moje rty dost trpěly kombinací zimy a stresu, byly vysušené, popraskané a nic mi na ně nepomáhalo.


Balzám na rty má super balení, je v tubičce se zkoseným aplikátorem, ze které si vymačkáváte dle potřeby. Mně osobně to vyhovuje a mám to asi i raději než tyčinky, kterým někdy trvá se rozehřát. Samotný balzám je jako jemný...ehm, balzámovitý krém. Mně připomíná některé odličovací balzámy, je to tak trochu máslo, ale zároveň trošku lojovité...Skvěle se nanáší a voní jen jemně. Případného zápachu jsem se totiž po svých dosavadních zkušenostech s čistým arganovým olejem docela bála.


Co mě ale nadchlo, jsou schopnosti balzámu. Už chvíli po nanesení rty krásně zvláční a dodá jim lehký lesk. Po asi pěti minutách se tak z poloviny vsákne a máte pocit, že vašim rtům opravdu něco dává. Mně se takhle už po asi třech použitích dostaly rty do stavu, kdy po rozpraskaných šupinkách nebylo téměř památky. Na rozdíl od balzámů typu Labello, které vaše rty v podstatě jen pokryjí vrstvou vazelíny, jenž je ochrání, tento opravdu vyživuje.



Jak asi čekáte, tak vám balzám určitě doporučím! Já od té doby v podstatě nepoužívám nic jiného, je fakt skvělý :). Koupíte jej na webu ZDE nebo na veletrhu World of Beauty&Spa, kam značka BioArgan letos zavítá.



Hodnocení: 9/10

A co vy, jak se vám líbí? Jaký je váš oblíbený balzám na rty?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Ja balzamy veľmi nepoužívam. So sebou ich beriem len vtedy, keď sa ideme lyžovať alebo snowboardovať :D. O tomto som ešte nepočula. Neviem, či ho vôbec vyskúšam, keďže spotrebovať jeden, ktorý mám doma mi trvá hrozne dlho. Inak, chcela by som vás pozvať na GIVEAWAY, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)). Ešte sa nezapojilo veľa ľudí, tak sa ponáhľajte!! :)
    Stronger2getherGiveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď používám balzám od Manufaktury, který je taky v tomhle balení i ta konzistence je podobná a jsem s ním spokojená, navíc má takovou super chuť :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá hodně dobře, navíc má hezké složení. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. To nejspíš musím mít, v poslední době pátrám po nějakém dobrém balzámu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzám vypadá skvěle. I když na hodně suché rty netrpím, tak bych si ho klidně pořídila až trochu prořídne má zásoba balzámů :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Balzámy a přírodní jsou moje uchylka:)) kazdopadne pouzivam už asi 3.rok Laveru repair (v DMku) a ted jsem si objednala od Figs & Rouge a taky moc fajn :) tenhle balzam ani neni drahy ale poštovné je vzdycky horsi no:-/

    OdpovědětVymazat
  7. Balzám vypadá velice dobře. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jej mám, ale zas tak odvázaná z účinků nejsem. Jelikož jsem zvyklá na Badger nebo Figs&Rouge, v tomhle případě mi přijde výživa taková průměrná. Jako jo, něco málo to udělá, ale za mě je to spíš lesk, který musím co chvíli aplikovat, než nějaký výživný balzám. Musím ale uznat, že konzistence je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám úplně stejný pocit, chci s recenzí ještě radši počkat, ať vyzkouším pořádně, ale na rtech mi sedí, nevsákne se, takže ho spíš slížu a výživu si taky představuju jinak :(

      Vymazat
    2. Že jo, mě taky přijde, že ten balzám spíš olížu... Mám ho v práci na stole, mažu s ním rty skoro každý den a přijde mi, že pak večer musím dohánět výživnějším mazáním.. :-/

      Vymazat
  9. Tenhle balzám se mi moc líbí. Arganový olej je poslední dobou můj favorit. Já nedám dopustit na Burt's Bees Beeswax Lip Balm s mátovým olejem, který hrozně zábavně pálí a studí (zábavně, pokud člověk nemá rty rozpraskané do krve, pak to jsou muka :-D). Na druhou stranu je to jediná péče, která dokázala s mými krvavými suchými rty (a takovou tou nádhernou suchou rudou "konturou" suché kůže kolem rtů) něco udělat. Vřele doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to fakt dobře, klidnš bych ho taky vyzkoušela. Já asi oblíbený balzám nemám žádný, vyzkoušela jsem jich desítky a většinou si pokaždé koupím nějaký nový.

    OdpovědětVymazat
  11. Jestli na něj někde narazím, určitě ho hodím do košíku :) Já teď používám kosmínovou mast a jsem taky vcelku spokojená, hodněkrát mi rty zachránila a je dobrá jako prevence oparů, které jsem už dlouho neměla - ťuk ťuk :-)
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsi mě hodně nalákala, vypadá opravdu dobře, mám dost suché rty a jen tak jim nic nepomůže....A úplně chápu obavy se zápachem arganového oleje, mám doma olejíček a nedá se to:-!
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  13. Nad levou klicni kosti se mi tahne patnacticentimetrova, neschovatelna, na krk vybihajici prezdivka. Na pravem rameni chemicky vzorec serotoninu. A bude jich vic! Pocituji zoufaly prebytek volne kuze, treba takovy rukav je zivotni nutnost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  14. Muj telefon si dela totalne co chce :-( komentar samozrejme patri k clanku o tetovani :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!