pondělí 9. února 2015

Clarins True Radiance make-up odstín 103

Ahoj všichni!

Dnes vám přináším recenzi na make-up, o kterou jste si docela hodně psali. Je to novinka od Clarins, make-up True Radiance, který má vaši pleť především rozjasnit. Já jsem si ho koupila na základě jednoho pohledu do zrcadla, kdy jsem viděla šedou kůži á la mrtvola...a řekla jsem si, že v mém věku už asi opravdu nastal čas na nějaké to rozjasnění.



Make-up koupíte v běžné síti parfumérií a cena je 1050 Kč, což je tedy opravdu vcelku hodně. Po MUFE HD make-upu a Estée Lauder Double Wear je to teprve můj třetí high-end.



Co se týče odstínu, automaticky jsem vzala nejsvětlejší 103. Doufala jsem, že bude opravdu světlý, ale není tomu úplně tak, nechápu jak třeba Rendy může používat 108? Možná jsem já hloupá a odstíny s vyšším číslem jsou světlejší, nevím. Jsem z toho trochu rozpačitá, protože jsem si říkala, že když někomu stačí 108, tak 103 bude pro úplné bledule. No...není. Na mě je trochu tmavší, ale co už. Jinak podtón má spíše žlutý, což je super.




O balení se rozplývat ani moc nemusím. Je opravdu krásné, bytelné, skleněné. Celkově se mi líbí i červené krabičky Clarins a při pohledu na ně se mi vždycky rozbuší srdce. Nevím, čím to je, asi že červený hadr na blogerku?



Konzistencí je make.-up takový zvláštní. Poměrně tekutý, ale zároveň dobře přilne k pleti, jakoby se k ní přilepil. Zkoušela jsem více způsobů nanášení a nejvíce můžu doporučit prsty nebo hustý štětec typu Real Techniques Expert Face Brush - ten se mi osvědčil nejvíce. Beauty blender nebo třeba stipple brush nefungoval tak dobře.


foto před (scary face)
Základní devizou tohto make-upu je jeho finish. Opravdu viditelně rozjasňuje, ale ne stylem "třpytky". Je to velice přirozený efekt a nemusíte se ho bát, ani když máte mastnější pleť. Tenhle efekt nezmizí ani po zapudrování, make-up zkrátka vypadá na pleti fakt pěkně. Krycí schopnost je příjemná, vyšší střední, takže zakryje ledacos. Vydrží mi celý den a i když se mi plet leskne už po nějakých dvou hodinách, tak s pravidelným zapudrováním budete i po dvanácti hodinách odličovat hodně materiálu.



Stojí make-up za tu cenu? Já říkám ano. Na rozdíl od drogérkových make-upů má prostě "něco navíc". Neumím to popsat, ale ten výsledek, jaký dělá, je unikátní. V drogérii najdete třeba dobré matující make-upy, ale ne nic podobného.




Hodnocení: 8/10 (ještě by mohl zahlazovat póry a být na pleti neviditelný, aby to byla desítka).

A co vy a tento make-up? Láká vás? Co na něj říkáte?
Těším se na komentáře,
IYF

24 komentářů:

  1. Mám takový dojem, že ho budu potřebovat. Efekt podle fotky dělá parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě utíkala zkusit 103, že to bude konečně něco echt bledého, a myslela jsem, že jsem snad sáhla někam vedle :-/ navíc mám růžový podtón, takže ačkoliv jsem ho moc chtěla, zase nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pro růžový podtón tento odstín určitě nebude, ono všechny odstíny jsou spíš do žluta nebo neutrální :(

      Vymazat
  3. Na pleti vypadá fakt úžasně :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo... Proč ty odstíny jsou tak tmavé? (pláč největší :D)

    OdpovědětVymazat
  5. moc jsem ho chtěla, ale ten odstín mě překvapil :( zkusím ještě v obchodě, ale asi to nebude nic pro mě :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý ten 105 je světlejší :)

      Vymazat
    2. budu to muset okouknout :P asi využiji slevu co mám do Seohory

      Vymazat
  6. No co, žádná oranžáda to není a aspoň vypadáš zdravě a šťavnatě a ke krku a uším ti ladí, tak proč furt hledat mrtvolné make-upy.. Jestli jsi nepoužila rozjasňovač, tak teda palec nahoru za prozářený vzhled. Určitě tomu přidalo i ostatní pěkné nalíčení, šikulka. Čím jsi si dělala obočí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, naštěstí mě to srovná s krkem, který mám tmavší, takže žádná hrůza :). Jinak obočo jsem jen projela gelem od alverde (ten tmavší)

      Vymazat
  7. Odstín 103 má béžový podtón. Odstín 105 je nejsvětlejší a neutrální a počítám, že zbytek odstínů na tom bude podobně - něco oranžovějšího, něco neutrálnějšího. Chce to zkusit. Jinak, Levandule od Lutense zkoušela od Clarins Everlasting v odstínu 103 a ten je daleko, daleko světlejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, já to tušila, že bude problém ve mně! Děkuju moc za objasnění :)

      Vymazat
  8. vypadá naprosto božsky! nejsem úplně makeupový nadšenec a sběratel, spíš tvářenky jsou moje parketa...ale tohle musím mít! jestli budu mít alespoň z poloviny takovýhle výsledek na pleti jako máš ty (a fakt mi spadla čelist!), budu skákat do stropu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, děkuju :)! Efekt, co dělá je fakt hodně pěkný.

      Vymazat
  9. Efekt moc pěkný :) jednou az se odhodlam a nasetrim na high-end makeup, budu koukat po tomhle :))
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem moc ráda za tuto recenzi! Dívala jsem se na tento make up nedávno a nevěděla jsem, co si myslet. Protože máme asi podobnou pleť, docela mi tvůj článek pomohl. Vím, že HD od Mufe u tebe moc neprošel a já jsem z něj byla zklamaná. Připadá mi, že Clarins kryje hezky a pleť opravdu rozzáří! Podle mne ti odstín sedí pěkně, ale samozřejmě vím, co s barvami udělá někdy foťák :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co odporucate, kockyM Chcem ist do high end mejkapu, ale nechcem prestrelit, mam problematicku pokozku, tiez sa masti a chcem ist na istotu...MUFE, Clarins tento alebo Estee Lauder Double Wear ci iny este?? Necham si poradit :)
      Krasny finis robi tento na pleti... Ale taky podobny robil aj Bourjois Healthy Mix, ale vecer som nemala co odlicovat...

      Vymazat
  11. Ten efekt vypadá parádně. Potřebuji ho! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsem moc ráda, že ti taky tak sedí :) Ale ta 108 je fakt světlá, já jsem jak vápenka a sedí mi fakt dobře :) Taky si myslím, že to číslování není od nejmenší = nejsvětlejší :)

    OdpovědětVymazat
  13. vypadá skvěle! asi si zajdu pro vzoreček... to jsem doteď byla spokojená se svým Match Perfection! fakt díky :D

    OdpovědětVymazat
  14. na ofiko stranke Clarins je dokonca aj odtien 102,5 Porcelaine :D Kto sa v tom ma vyznat... inak mam celkom zamotanu hlavu, lebo predchadzajuce dva make-upy od nich (Ever Matte a Extra Firming) som mala v 103 a sedeli mi na moju bledu plet, ale tento vyzera naozaj nejako tmavo...

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, vypadá skvěle.:) Já o něm přemýšlím už nějaký pátek, ale s tím odstínem jsi mě, extra bleduli, moc nepotěšila :-P..

    OdpovědětVymazat
  16. Och,naaaadhera,asi ho potrebujem :-)...krasne Ta rozziaril
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!