úterý 3. února 2015

Essence testování - lak na nehty, rtěnka, oční stíny, tužka na rty, lesk na rty...a tak dále

Ahoj všichni!

Co se značky Essence týče, spousta lidí ji zavrhuje. Já ale v jejich kolekci mám několik oblíbených produktů (jmenovitě tvářenky nebo dlouhotrvající rtěnky) a často u stojanů v drogérii neodolám a vyzkouším nový produkt. Moc mě potěšilo, když si mě vybral pro testování několika věcí e-shop http://www.babybaby.cz/ , kde jsem už mnohokrát nakupovala a byla opravdu spokojená. Tento e-shop také pravidelně pořádá výprodeje Essence, které většinou stojí za to. Podíváme se tedy na již druhou várku věcí, které jsem vyzkoušela (první článek najdete ZDE ).



Essence Lak na nehty Sparkle Sand (topcoat)




Jedná se o efektový vrchní lak. Obsahuje jemné třpytky a připomíná mi drobnou ledoovu tříšť. Efekt není extra nápadný, ale mně se líbí. Pokusila jsem se o vyfotit na prsteníčku, ale fotka není moc podařená, kaju se. Kupodivu se hodně dobře odlakovává, ač obsahuje jemné třpytky, což oceňuju. Chci ho někdy vyzkoušet ještě samostatně.



Essence Liquid Ink oční linky




Oční linky od Essence jsem nikdy neměla, tak jsem byla lehce skeptická. Vyzkoušela jsem lesklou i matnou variantu, líbí se mi, že máte na výběr dva různé efekty. Oboje linky mají velmi pohodlný aplikátor ve tvaru úzkého štětečku, se kterým se mně osobně kreslí parádně. Linky vcelku rychle zasychají a neobtiskávají se na horní víčko. 



Na swatchi můžete vidět, že matná verze opravdu zasychá do matného finishe, zatímco ta lesklá....zůstává lesklá. Linky mě opravdu příjemně překvapily a jestli hledáte nějakou levnou variantu, určitě vám je doporučím.

Essence Longlasting Lipstick - Adorable Matt!



Tyhle rtěnky prostě miluju. Mám už doma čtyři a doporučuji je všem ve svém okolí. Na tento odstín jsem byla zvědavá především proto, že je matný. Příjemným překvapením bylo, že nevysušuje rty, je komfortní po celý večer. A ten odstín je prostě nádherný! Opravdová matná rudá, ideální na večer nebo nějakou speciální příležitost. Skvělá rtěnka, u mě má sto bodů.



Essence Lipliner - Femme Fatale



Tyto tužky na rty má moc ráda Petra LovelyHair, tak jsem byla fakt zvědavá. Tužka barevně krásně ladí s výše zmiňovanou rtěnkou i s dalšími rudými odstíny. Je dostatečně měkká, výborně pigmentovaná a během dne se vůbec nerozpíjí. Pořídila jsem si ještě jeden nude odstín, abych byla vybavená pro všechny příležitosti.



Essence Oční stíny Metal Glam



Tato kolekce stínů mě v drogérii příliš nezaujala, protože mi bylo jasné, že výrazné třpytky na povrchu jsou jen takový ten lehký poprašek a produkt pod touto vrstvou nebude nic extrovního. No, pravda je někde uprostřed. Stíny opravdu nejsou tak zářivě třpytivé, přesto jsou ale pigmentované dostatečně a dělají na oku hezký efekt. Tuto barvu doporučuji především modroočkám.



Essence Glossy Lipbalm - Raspberry Sorbet



Kombinace lesku na rty a balzámu, která mi vcelku vyhovuje. Opravdu výrazně voní po malinách a i lehce sladce chutná. Je to takový příjemný světle růžový lesk, který můžete nanést i poslepu. Rty opravdu jemně hydratuje a je komfortní po celý den. Skvělé je také jeho kompaktní mini balení, takže ho můžete klidně strčit do kapsy a je to.



Celkově se tyto věci od Essence podle mě fakt povedly! Ani jedna mě vyloženě nezklamala. 

A co vy a Essence? 

Těším se na komentáře,
IYF

18 komentářů:

  1. Ty rtenky mam take moc rada. Linky vypadaji pekne, hlavne na tu matnou se skocim mrknout. Co mi od essence ale nevyhovuje jsou rasenky, mela sem dve a obe docela tragedie. Hezky den Kristy! :)
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla zas kupodivu dvě, které byly dobré :)! Líbila se mi ta Lash Princess a pak už jedna, kterou nedělají. pak jsem ale ještě měla dvě jiné, co mi nevyhovovaly. Krásný den i tobě!

      Vymazat
  2. Hrozně mě překvapilo, že i stojánek Essence mají v Douglasu! Mezi těmi věcmi za litra a tohle? :O Opravdu jsem měla vykulené oči, kdyby to bylo něco "špatného" tak by to v tom "lepším dmku" neměli, že? ;)

    Věci od Essence mám ráda, protože jsem snob, abych si kupovala drahé věci, které zas tak moc stejně nepoužívám. A ty dlouhotrvající rtěnky jsou super, mám odstín 14 (myslím) a fakt paráda, akorát jsem ji od ségřinýho plesu neviděla, to bude určitě v té kabelce, kterou jsem tam měla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaakt? No kecy, to koukám teda! Moje ségra si ode mě taky půjčuje věci, pak mám pocit, že toho tolik nemám a kupuju si nové...:D

      Vymazat
  3. Essence mam rada, presne jak pises, rtenky a tvarenky. Nejvic me zaujal ale ten lesk.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Nalakákala jsi mě na tu rtěnku a linky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Od Essence mám tvářenku, nějaké vysouvací tužky na oči (které jsou super, drží mi celý den) a nově mám nude rtěnku. A nejspíš si skočím pro ten lesk, protože i když jsem lesková nikdy nebyla, v poslední době je mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám Essence čím dál radši :-) Hlavně co se týče rtěnek, konturek a linek ve fixu. A co jsme začala študovat složení kosmetiky, musím uznat, že Essence je na tom lépe než jiné drogérkové značky. Ale bohužel to neplatí na vše, ale dají se vytipovat kousky, se kterými bude i hnidopich jako já spokojený :-) Těším se na nude řadu rtěnek a řasenky, co teď budou (nebo něco už je) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já proti essence nic nemám. Dlouhotrvající rtěnky jsou určitě super, na konturky na rty se rozhodně mrknu (měla jsem od nich kdysi dávno jednu a ta byla hrozně tvrdá, tak je fajn, že se zlepšili). A klidně i na jiné zajímavé věci. Koukala jsem v Tetě na ten tříhrotý linkovací fix, už jsem ho brala, ale měli všechny otevřené, tak zůstal tam. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na tu fixku jsem taky koukala! Vím, že něco takového dělá i Clarins, ale radši vyzkouším levnou variantu :)

      Vymazat
  8. Mě zaulaly ty lesklé linky. Jestli by se nerozmazaly, tak by mohly být super. Pak se mi líbí swatch těch stínů. Růžovou nemusím, ale tohle vypadá zajímavě. Já mám od Essence stříbrnou řasenku v takové plastové tubě, co si někde doporučovala a jsem s ní spokojená. Pak super byla vysunovací tužka na oči, protože je nerada ořezávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty linky určitě zkus, mně se nemažou.

      Vymazat
  9. Je pravda, že už jsem od essence neměla hodně dlouho nic z dekorativky, tak se možná na něco zajdu podívat. Kupuju jen odlakovač od téhle značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni určitě na rtěnky a tvářenky ;)

      Vymazat
  10. Tužky na rty, rtěnky a linky od Essence si taky pochvaluju, nejsou vůbec špatné. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  11. Můj vztah k Essence je takový, že ačkoli tuto značku moc nepoužívám, nic proti ní nemám a cokoli jsem kdy vyzkoušela, nebylo vůbec špatné. Ale prostě mám jiné oblíbence. Měla jsem Multi Action řasenku, za ten peníz byla hodně dobrá. Mám set na obočí, ty stíny v něm jsou naprosto v pohodě a vyhovují mi, ale bohužel to balení je neskutečně nepraktické, tak po něm moc často nesahám. Co u Essence ale vyloženě vyhledávám, jsou jejich všemožné base/top coaty. Jo a ty dlouhotrvající rtěnky mám dvě a rozhodně palec nahoru! Moc bych asi nevěřila jejich make-upům, ale třeba se pletu. Zkoušela jsi něco z jejich pleťovky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám od nich plátýnkovou masku, která je fajn, pěkně hydratuje, a ještě matující krém - ten testuje ségra a je z něj překvapivě dost nadšená :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!