sobota 7. února 2015

For Life&Madaga novinky - čistící maska, peeling, tonikum

Ahoj všichni!

Díky spolupráci se značkou For Life&Madaga jsem se opět dostala k nějakým jejich produktům a těšila jsem se, až vám na ně přinesu recenzi. Tahle várka se totiž mimořádně povedla a produkty jsem si nějak intuitivně vybrala dobře. Takže připraveni?



For Life&Madaga Čistící maska s kaolinem



Tož začnem od toho nejlepšího. Jak víte, tak zkoušení nových čistících masek je takovou mou soukromou zálibou, protože se potýkám s lehce problematickou pletí, kterou hlavně trápí černé tečky a ucpané póry. Tato maska mě zaujala už svým balením, které je kompaktní a ideální na cestování.



 Konzistence je podobná takovému řidšímu blátu, ale voní příjemně a nepříliš výrazně, je to taková ta "čistá" vůně. Nechávala jsem ji na obličeji tak nějak podle citu, přibližně těch 20 minut a smývala jsem ji pomocí peelingu. Obecně mám tento způsob nejradějí, protože zároveň provedete i jemnou exfoliaci pleti. Během zasychání maska nijak nepne ani nepálí, což se mi stávalo často s maskami jiných značek. 




Po použití je ale pleť opravdu důkladně vyčištěná! Dokonce neváhám říct, že spolu s čistým zeleným jílem je to nejvíce čistící maska, co znám. Pleť je sice docela zarudlá, ale to zmizí po asi deseti minutách a zůstane jenom čistá pokožka. Jsem opravdu spokojená a tato maska mě dostala. Běžná cena je 341 Kč, což je podle mě paráda. Masku najdete ZDE

For Lide&Madaga Aktivní peeling



Na peelingy mě taky užije :). Mám jich doma asi pět a stále zkouším nové. Tento peeling je takový jemnější, rozhodně se nemusíte bát, že si rozškrábete obličej až na kost. Já ho používám hlavně v kombinaci s výše zmíněnou maskou. 




Co do účinků mi nejvíce připominá meruňkový peeling alverde a občas ho použiju i ráno místo mycího gelu na obličej. Líbí se mi, jak je šetrný, ale zároveň obličej osvěží a odstraní odumřelé kožní buňky. Pleť je potom krásně hladká, ale zároveň není podrážděná nebo vysušená, protože peeling má příjemný krémovo-gelový základ. Cena je také skvělá, 285 Kč - najdete jej ZDE.

For Life&Madaga Pleťové tonikum s extrakty z bylin

Jo, a tonika...no tak to je taky můj sport, tohle. Vybrala jsem si bylinkovou variantu, protože těm rostlinám nějak věřím. Tonikum sice obsahuje alkohol, ale já ho v něm cítím jen 
opravdu jemně. Celá vůně tonika mi opět nepřipadá nijak přehnaná a je mi příjemná. 



Tonikum nevysušuje pokožku, není stažená ani podrážděná. Já jej používám po ranní a večerní očistě myslím gelem a jsem spokojená. Dává mi pocit skvěle vyčištěné pleti a zároven skvěle osvěží i třeba po ránu, kdy mívám obličej jako šarpej. Cena je podle mě opět parádní, 184 Kč, to je jako nic. Tonikum ZDE


Celkově mě tyto výrobky hodně potěšily a všechny tři bych si v klidu koupila znova. Pokud také máte pleť, jenž má sklony k ucpávání pórů, mastí se v T-zóně a chcete, aby byla vaše pokožka svěží a vyčištěná, můžu vám tyhle produkty velmi doporučit. Pro mě jsou úplně ideální.

A co vy a tato značka? Láká vás? Jaké jsou vaše oblíbené čističe?

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Mám hodně problematickou pleť, trochu se to zlepšilo potom, co jsem začala užívat HA. Ale já jsem na to tak líná. Učili jsme se, že člověk musí danou věc zopakovat asi 25x, pochválit se za to (odměnit), aby se z toho stal zvyk. Jenže díky mé lenosti prostě u něčeho nevydržím. Odličovací tamponky s micelární vodou (která mi dochází) mám přímo u postele, hned vedle toho mám krémík a jsem škudlil, tak si tam škudlím zbytečky i krému na oči.

    Budu se muset sebrat, objednat si kompletně sakum prdum všechno (nebo si to koupit v drogerce), tohle vypotřebovat a začít s tím něco dělat, abych nebyla za pár let 2x tak starší než jsem. Jenže ta moje lenost! :)

    Včera jsem si dala po dlouhé době pleťovou masku od Ježíška. Teda asi značka Freeman? Okurková a je to ta, co se musí pak strhnout, sloupat... takže jsem si pak lehla na postel a ségra mě začala odibovat jak kachně peří. Díky mé šikovnosti si to ještě dneska tahám z vlasů a občas to najdu ještě kousky masky někde na obličeji. Prostě kdo umí, ten umí a já dobře vím, že když někam chci jít, tak si musím dát masku 2 dny předem, abych pak neměla "pavučinu" ve vlasech :D

    Nejvíc se mi líbí asi ta čistící maska :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prej šarpej 😁...vždyt máš krásný obličej! Ta maska by se mi libila pro meho muze. Mozna by fungovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zaujala maska, asi zkusím :) Momentálně mám avokádovou od Freemana a moc se mi nezdá, že by fungovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Nad tou maskou mozna zapremyslim, mile mi prekvapily ceny.Cekala jsem, ze tato kosmetika bude dražší.
    Krasny vikend Kristý
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle mě celkem zaujalo. Masky na obličej zkouším ráda, tak stejně jako peelingy a tonik není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o této značce slyším poprvé. Já nedám dopustit na masku od Himalaya Herbals.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!