sobota 14. února 2015

NARS NARSissist Dual Intensity Eyeshadow Palette aneb když musíš, tak musíš

Ahoj všichni!

Při tomto víkendu jsem si pro vás připravila recenzi nebo spíše první dojem ohledně této paletky. Jedná se o limitovanou edici, proto jsem si chtěla s prvními dojmy pospíšit, abyste si mohly včas rozmyslet, jestli do ní jít nebo ne. Jedná se o paletku od NARS obsahující 8 odstínů jejich Dual Intensity očních stínů. Prodává se v Sephoře a její cena je 1590 Kč. Což je mimochodem skvělé, protože v USA Sephoře stojí 79 dolarů, tudíž přesně tolik, co u nás. Pro mě to bylo velmi příjemné překvapení.


Dual Intensity stíny se normálně prodávají samostatně, ale mně se nikdy nechtělo investovat více než 500 Kč do single očního stínu. Přesto jsem si ale tuhle konzistenci chtěla vyzkoušet a paletka je pro to ideální volba. Přiznám se, že jsem se prostě neudržela a paletku koupila hned ráno první den, co se dostala do prodeje.


Obal je podle mě naprosto nádherný. Zvenku má upravenou plochu do podoby zrcátka a skutečné zrcátko najdete i uvnitř. Design je velmi jednoduchý, avšak zároveň takový správně hedónistický, dokážu si představit, že něco takového používá Dorian Gray, když se chce zmalovat jako štětka. 


Jak už jsem psala, odstínů zde naleznete celkem osm. Horní řada: Europa, Himalia, Ursa Major (exkluzivně jen v této paletce), Subra. Swatche jsem udělala poctivě nasucho i namokro, abyste viděli rozdíl v intenzitě.




Spodní řada: Andromeda, Lysithea, Giove, Sycocrax. Miluju ty názvy! Musím říct, že se jim fakt povedly. 



Co se týče pigmentace, tak na první šolích nasucho jsem byla docela překvapená. Ale ne příjemně, přišlo mi, že se ve stínech musíte pořádně porýpat, abyste z nich nějakou barvu dostaly. Pro použití v suchém skupenství určitě použijte raději přírodní štětec než syntetický. Barvy jsou takto vhodné hlavně pro jemnější denní líčení, působí velmi přirozeně, ale pokud chcete opravdu vysokou intenzitu, tak štěteček přestříkejte vodou. Jak můžete vidět na fotkách, mokré swatche jsou o moc pigmentovanější a zároveň dávají vyniknout různým barevným efektům, které v sobě stíny skrývají. Některé jsou dokonce až takové skoro holografické, vypadají opravdu krásně.



Výdrž je vcelku solidní, pokud použijete bázi, tak vám vydrží po celý den. Bez báze si netroufám tvrdit, ale já si obecně stíny bez ní nedávám stejně nikdy. Trochu horší pigmentaci mají dva světlé odstíny, hlavně za sucha.

V paletce najdete i dost použitelný štěteček ze syntetického vlákna, já ho využívám hlavně k mokré aplikaci a funguje skvěle. I swatche byly "nakresleny" s ním. Je pěkne a kvalitně zpracovaný a líbí se mi jeho jednoduchý design.


Doporučím vám paletku? To záleží, kdo jste. Kdybyste byli moje kamarádka, která používá jen pudr a řasenku, a nemá s líčením skoro žádné zkušenosti, řekla bych, že spíš ne. Pokud máte ale make-up trochu rádi, chcete zkusit něco nového a umíte se nadchnout, tak rozhodně ano! Paletka je totiž opravdu nádherná, jedinečná a nic jí podobného ve své sbírce nemám (a že toho mám...). Navíc poměr cena versus výkon (máte zde 8 očních stínů, které normálně, ač v jiné gramáži, stojí kotel peněz) je fantastický. Pokud tedy máte zrovna volné finance, určitě si pro tuto paletku běžte!


Tak co na ni říkáte? Pokud jste omdleli nadšením, tak to úplně chápu :).

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Já jsem omdlela nadšením, když jsem se poprvé o paletce dozvěděla (název, balení, byla jsem prostě nadšená). Ale teď, když čtu jednu recenzi za druhou, jsem čím dál tím víc přesvědčená, že by to pro mě byly vyhozené peníze - jednak nejsem moc spokojená s kombinací stínů v paletce a druhak mě dost překvapila ta špatná pigmentace (na všech swatchích, co jsem viděla, vypadá dost nic moc). Podle mě se za tu cenu dají najít mnohem lepší paletky. Jo, a když už jsme u té ceny, dokonce to vychází mnohem levněji, protože kurz je teď asi 24 korun. :))
    Balení tedy perfektní, vnitřek už ne tolik, což mě hrozně štve, protože jsem byla přesvědčená, že si pro ni půjdu taky. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinace stínů a pigmentace jsou přesně ty důvody, proč mě tahle paletka vůbec neláká. :) Ale já moc na NARS nejsem obecně. :)

      Vymazat
  2. Hmmm než jsem se včera konečně odhodlala, že ji teda chci, tak už v Brně samozřejmě neníííí, žeeeee :-/ grrr

    OdpovědětVymazat
  3. Kromě modré bych využila snad všechny odstíny, ale ty světlé se mi opravdu svou pigmentací nelíbí, takže ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá fakt skvěle a klidně bych si ji koupila, jenže se ted do Sephory asi nedostanu, tak nevím jestli na mě ještě zbyde :(

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně moc se mi líbí a trochu jsem si i pohrávala s myšlenkou, že bych se do Sephory zašla podívat, jestli ji nemají. Ale momentálně si jí dovolit nemůžu, takže zase ostrouhám... :D Je fakt nádherná, jen škoda, že je to limitka no.. ted to fakt nejde :(

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně ji chci, ááá! :( :D Uvidíme, co se s tím dá udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nedivím se, taky bych musela :D vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné zpracování! Krásná paletka.

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych se pro ní nadchla strašně ráda, bohužel bych ale vužila jen to quattro nalevo :-( dost mě zaujala konturovací paletka, ale tak nemůžu říct, že bych snad měla něčeho nedostatek....
    Myslím, že časem si pořídím jeden mono stín,prostě proto, abych ho měla. Byla jsem už jednou líčená nějakým tímhle fialovým stínem a je teda fakt, že výdrží mě to dost zklamalo, ale věřím, že to byla jen nějaká shoda okolností... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásná! Ale odolala jsem :-) No, ne tak docela, koupila jsem tu tvářenkovou paletku :-)) U mě bude mít pravděpodobně větší využití, jak ta stínová. Ale do sbírky bych ji brala, ne že ne.

    OdpovědětVymazat
  11. mám na ní zálusk a od loňskýho roku jsem počítala dny, kdy se k nám dostane :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!