úterý 17. února 2015

Sephora Teint Infusion make-up aneb vytáhni na mě kapátko a já řeknu ano

Ahoj všichni!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi nového make-upu od Sephory. Jedná se o Teint Infusion Ethereal Natural Finish Foundation. No uznejte, éterický přirozený make-up...a ještě s kapátkem. Byl v košíku takřka hned.



Cena je 520 Kč za 20ml, já využila 30% slevu, když přinesete starý výrobek, takže mě přišel na nějakýc 360 Kč, což už není špatné. Lahvička je velice elegantní, ale nikde jsem nenalezla složení, proto jsem vám ho bohužel nemohla vyfotit (make-up není v krabičce, jen takto).



S odstíny je opět trošku problém, já mám nejsvětlejší č.12 a světleji už to nejde. Má mírně žlutý podtón, ale pro růžovky je připravený následující odstín s podtónem studeným. Čekala bych, že v nabídce bude třeba ještě jeden odstín světlejší, ale co už, můžeme být rádi, že si vybereme, že :).




Aplikátor s kapátkem mě prostě fascinuje a cokoliv, co má kapátko, si hned získává moje srdce. Já si nejdřív nakápnu trochu na ruku a potom nanáším na pleť. Výhodou je široké spektrum nástrojů, které můžete použít, mně funguje štětec, houbička i prsty.



Make-up se velmi dobře roztírá, klouže po plet, ale není přehnaně silikonový. Hezky přilne a vytvoří sametový finish. Krytí je přirozené, takové střední, pokud máte pupínky nebo větší barevné nerovnosti, tak je nezakryje. Na druhou stranu působí opravdu skoro jako vaše pleť. Mírně se usazuje v suchých místech a šupinkách, což z něj dělá ideální variantu právě pro pleť mastnou či smíšenou. Výdrž je průměrná, 8 hodin dá docela v pohodě a s nějakým tím přepudrováním se dá vydržet po celý den.



Já jsem si tento make-up oblíbila právě díky jeho přirozenosti a hladkému sametovému efektu. Nabízí se srovnání s L'Oréal Eau de Teint, ale tahle Sephora je určitě lepší, ať už z hlediska výdrže, krytí nebo toho, že make-up ze Sephory tolik nenutí pleť k nadměrné produkci mazu a je méně silikonový.

Hodnocení: 8/10

Pokud vás tato novinka zaujala, tak ji můžu doporučit k vyzkoušení :).

Jak se vám líbí?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Super, díky za recenzi! Já z kapátek vyzkoušela Armani - Maestro a Lancome (ten mám teď) a oba výborný. Rozdíl jen v odstínech a možná Lancome má víc silikonový základ, a trochu míň zvýrazňuje suchá místa, nevím... Teď jsem si s velkou slávou kpupila By Terry Densiliss ("normální" make-up) a musím říct, že kapátka jsou pro mě lepší co do efektu, ten sametový finish a nula stop po make-upu mi nic jiného neudělá. Ale "kapátka" trochu vysušují, což je v zimě problém...

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě to na teď moc nebude, potřebuju min. střední krytí, ale na léto by to mohlo být zajímavé a cokoli s kapátkem mě taky láká :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá super. Já mám tyhle "tekuťáky" moc ráda (taky proto jsem od tebe kupovala ten Loreál). Každopádně je super, že je taky aspoň to kapátko. Jinak si myslím, že Sephora všeobecně dělá celkem dobré makeupy, měla jsem kdysi jeden a byl to jeden z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela (akorát název už nevím).

    OdpovědětVymazat
  4. koukala jsem po něm, ale potřebovala bych ještě světlější :(

    OdpovědětVymazat
  5. Balení je skvělé, miluji kapátka. Nicméně tento odstín je na mě i tak moc tmavý :(.
    laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, to mě nějak neoslovilo. Ale až se vyskytnu v Sephoře, kouknu na to, to zas jo. :-) Ale obávám se, že krytí bych radši aspoň maličko vyšší. S kapátkem momentálně používám hyaluronové sérum a zatím se mi zdá, že dobrý.

    OdpovědětVymazat
  7. Kapátka jsou fajné, ale já bohužel potřebuji silnější krytí :/ Mým nejoblíbenějším make-upem je od ASTOR ANTI SHINE a naprostá spokojenost. Vydržím bez pudru a s jinými make-upy přepudrovávám opravdu často :)

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se líbí ta akce u Sephory, že když přineseš něco starého, dají ti slevu na nové - skvělý marketingový tah! Ale já nikdy v Sephoře nebyla. A než já vypotřebuju svůj make-up od Rimmelu s oranžovým víčkem, tak to ještě chvíli potrvá :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Složení najdeš na druhé vrstvě samolepky s čárovým kódem. V levém dolním rohu, je růžek nabízející odlepení a po ním je složení. Bývá to tak i u ostatních kosmetických výrobků, které nemají krabičku, třeba i u řasenek a rtěnek:))

    OdpovědětVymazat
  10. Složení najdeš na druhé vrstvě samolepky s čárovým kódem. V levém dolním rohu, je růžek nabízející odlepení a po ním je složení. Bývá to tak i u ostatních kosmetických výrobků, které nemají krabičku, třeba i u řasenek a rtěnek:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!