čtvrtek 12. února 2015

Too Faced Chocolate Bar aneb Na tuhle párty jsem přišla trochu pozdě

Ahoj všichni!

Pokud také rádi řešíte náročné zkouškové období zvýšenými dávkami čokolády, tak tato tabulka vám ve sbírce rozhodně nesmí chybět. Já jsem trochu zabržděná, takže do mých rukou se dostala až na začátku ledna, kdy jsem se definitivně rozhodla, že ANO ANO ANO, rozhodně ANO.




Swatche a fotky na internetu mi totiž připadají zavádějící, a v konečném důsledku i nespravedlivé. Paletka je totiž mnohem krásnější, než jsem si myslela a nechápu, jak jsem bez ní mohla žít. Snažila jsem se ji vyfotit co nejlépe tak, abyste o ní měli reálný obrázek, na mnoha fotografiích na internetu totiž působí úplně jinak.




Už obal je super, tedy ten papírový. Samotná hnědá tabulka se mi extra nelíbí, ale oceňuji bytelné kovové balení a zavírání na magnet. Nebála bych se s touto paletkou klidně cestovat. Co se mi moc nepáčí je, že uvnitř nejsou napsané odstíny, byla tam jen taková ta plastová vložka s názvy, ale ta už někam zmizela do neznáma. Uvnitř najdete také slušné zrcátko, se kterým se v pohodě nalíčíte.



Odstínů zde naleznete 16 a já nechám naplno mluvit swatche, to je podle mě lepší, než nějaké popisování. Odstíny jsou opravdu krásné, je tu vše - matné textury, lesklé, třpytivé, duochromatické. Opravdu nádhera a spousta možností pro líčení. To se mi na paletce líbí, že není jen matná nebo jen třpytivá, ale že si můžete zkusit různé zajímavé struktury stínů.




bystří jistě zaznamenali, že stíny jsou focené po řadách
Že voní...to je jasné. Je to takové sladké kakao. A ona i chutná! Fakt, je slaďoučká, takže když si slíznete swatche z ruky, nic se nestane :). Stíny se velmi dobře rozmazávají do ztracena a jsou pigmentované přesně tak akorát pro neutrální denní líčení. Dá se s nimi i přitlašit, ale vše bude působit přirozeně. Výdrž na bázi je v pohodě celodenní. Osobně se mi tyto stíny zdají kvalitnější než ty v paletce Everything Nice a pokud bych vám měla poradit, zda Chocolate Bar stojí za to, tak říkám - ANO, ANO, rozhodně ANO! Jo a cena? S 20% slevou do Sephory se dostanete něco málo přes tisícovku, běžná cena je tuším 1390 Kč.



Hodnocení: 10/10

A co vy a Too Faced? Také je to vaše nová závislost? Jak se vám líbí čokoládka?

Těším se na komentáře,

IYF

9 komentářů:

  1. Zajímavá čokoláda. Zatím kolem ní jenom chodím:-).

    OdpovědětVymazat
  2. To ze voni je docela bezne. Ale ze i dobře chutna? To je drsny 😃 a papirovy obal mi prijde take hezci
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá nádherně! Já jsem Too Faced nikdy nezkoušela, a upřímně jsem ji ani nikdy neviděla naživo (Sephoru mám trochu z ruky) :D Ale někdy se na ni musím zajít podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na pohled se mi líbí moc a láká mě, ale pak zase přemýšlím, že některé odstíny mi přijdou hodně teplé, takže zatím jsem nepořídila, ale Too Faced se mi jako značka líbí, je mi tak nějak sympatická ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze! tahle paletka se mi moc líbí a už jsem na ni v Sephoře koukala. Líbí se mi teď ta jejich srdíčková tvářenka. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi, ale taky mi na mě přijde moc teplá... :/

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně mě mrzelo, že jsem si nestihla pořídit tu vánoční limitku, ale takhle zpětně toho zas tolik nelituji, tahle se mi totiž líbí ještě víc. Na druhou stranu je fakt, jak tady píší holky v komentářích, že pro mě jsou odstíny až moc teplé. Každopádně se na ni zajdu aspoň podívat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne se libi ty odstiny a jsou pro mne jak stvorene. Nadherna!

    OdpovědětVymazat
  9. Ochutnávat stíny by mě asi nenapadlo. :))
    Ale jo, teď, jak na ní u Tebe koukám, taky se mi líbí hodně... Achjo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!