středa 25. února 2015

Too Faced Soulmates bronzer/tvářenka - Carrie&Big

Ahoj všichni!

Druhou částí mého záchvatovitého nákupu v Sephoře je tato novinka od Too Faced. Původně jsem jej (ten - bronzer) plánovala jen okouknout, ale v nějakém zvláštním amoku jsem ho strčila do košíku, aniž bych si vyzkoušela tester nebo o tom nějak víc přemýšlela. Asi to bylo nadšením z toho, že už je konečně taky u nás, nebyla jsem si totiž jistá, jestli nebude dostupný jen v zahraničí. Nastalo tedy zatmění mozku a bronzer za 890 Kč (bez slevy) je můj.


Bronzer je nabízen ve dvou variantách, kromě této je to ještě Ross&Rachel, jenž obsahuje tmavší bronzer a růžovou tvářenku. Protože jsem světlý typ, zvolila jsem Carrie&Big. Těm bystřejším z váš už jistě došlo, proč mají odstíny takovéhle názvy a produkt tvar srdíčka...no jo, láska, to je moje!


Bronzer samotný je fakt velký, zabere celou moji dlaň. Plastové balení mi nepřipadá extra bytelné a trošku se s ním bojím cestovat. Uvnitř najdete velké zrcátko, což je podle mě v dnenší době už skoro nutnost. Bronzer samotný má krásnou strukturu a uprostřed najdete malé srdíčko s tvářenkou. Naštěstí tvářenka je dost velká, aby se dala používat samostatně, pokud si vyberete nějaký menší štětec.



Odstín samotný není zrovna studený, jak si můžete všimnout. Opravdu se hodí spíše k bronzování, já jej ráda používám po stranách obličeje, abych ho trochu "rozehřála". Krásně se hodí i ke světlé pleti a na léto bude úplně nádherný. Není extra pigmentovaný, což je v tomto případě spíše výhoda, protože vám přinese přirozený efekt a nestane se, že byste se napajcovali jako Kim Kardashian hned při prvním doteku štětcem. Tvářenka má podobné vlastnosti co se týče pigmentace, pokusila jsem se vám obé vyfotit přímo v akci, ale neručím úplně za výsledek.



Co hodnotím jednoznačně kladně, je celodenní výdrž na tváři. Opravdu se nemusíte bát toho, že vaše líčení bude jakkoliv poznamenáno pracovním dnem, což je paráda. Můžu vám bronzer doporučit? Ano, je nádherný a já nelituju ani koruny, co jsem za něj dala. Hrozně se mi líbí saténový efekt, který udělá a jak krásně splyne s pletí. Pokud na něj v Sephoře narazíte, určitě jej omrkněte!



Jak se vám líbí? ;)

IYF

14 komentářů:

  1. To je krásné balení :) vypadá hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Docela jsi mě na něj nalákala, budu se muset do sephory zajít podívat :). Je fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. To je taaaaaak cute! Fakt nádhera! I barevně by se mi hodil...ach jo, poslední dobou nevím, co si kupovat dřív :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krabička je krásná ale samotný obal nic moc. Je hezký, o tom žádná, ale Too faced to umí i líp :)
    Ale jinak se mi barvička bronzeru moc líbí a moc ti sluší :)
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Achjooo. Já ho tak moc chtěla! Ale zvládla sem se dostat jen do Palladia kde na mě koukali jak na blbce co to po nich chci a že ho nemají a ještě dostanou. Na insta mi pak Sephora napsala, že už je vyprodanej. No skoro sem to obrečela :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, not o je naprd :( Ale měl by to být stálý sortiment, tak snad navezou další

      Vymazat
  6. Prostě krása, názvy jsou vtipný. Voní nějak?

    OdpovědětVymazat
  7. Design se mi líbí moc, i to jak je bronzer veliký, ale tenhle světlejší mi přijde dost oranžový, to by mi asi neslušelo, ale přemýšlím, že bych si časem pořídila nějaký jiný od Too Faced:)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá báječně:-))) ale narovinu na tváři nic moc

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!