úterý 10. března 2015

Cotril Creative Walk šampon a kondicionér - ach, moje vlasy!

Ahoj všichni!

Jak víte, tak o vlasech já moc často nepíšu, je to hlavně proto, že prostě nevím, co s nimi. Nemám s nimi žádné extra potíže, nejsou zničené, jsou prostě jenom takové jemné a nijaké. Co se týče vlasových produktů, tak nějakou změnu pozoruji opravdu jen občas. Potěšilo mě, když mě oslovil e-shop InHair, který nabízí profesionální vlasovou kosmetiku a nabídli mi vlasové produkty přesně na míru. Měla jsme příležitost vyzkoušet šampon a kondicionér z řady Creative Walk, a oboje má být určeno především pro jemné vlasy bez objemu.


Jako první musím vyzdvihnout balení. Krásné čisté linie, musím říct, že tyhle produkty opravdu ozdobí vaši koupelnu. Šampon má praktický zaklapávací uzávěr, takže si na něm nevylámete nehty. Druhým příjemným plusem jsou dobré ceny, na to, že se jedná o profesionální kosmetiku, se vaše peněženka zas tak neprohne. Šampon i kondicionér stojí kolem 250 Kč a na e-shopu jsou často nějaké akce, které stojí za to využít.

Šampon Cotril Creative Walk pro jemné vlasy


Šampon jako takový je zcela průhledný a má příjemnou gelovou konzistenci. Na jedno použití ho zas tak moc nespotřebujete, což je super. Skvěle pění a důkladně vlasy umyje, jeho vůně je velice nenápadná a v podstatě ji ani nezaznamenáte. Vlasy jsou po umytí krásně nadýchané.



Balzám na vlasy Cotril Creative Walk pro jemné vlasy



Klasicky jsem se bála, aby mi balzám na vlasy nepřiplácnul hřívu k hlavě. Je hutný tak akorát, jako jemný krém. Po použití spolu s šamponem jsem byla velmi příjemně překvapena výsledkem! Vlasy nejen, že byly krásně uhlazené, ale zároveň měly jakoby lepší strukturu, byly lesklé, ale ne zplihlé, dobře se upravovaly a připadaly mi silnější a kvalitnější.



Musím říct, že tohle duo mě naprosto uchvátilo a ačkoliv jsem v oblasti vlasové kosmetiky obvykle dost promiskuitní, tak po dopoužití šamponu i balzámu si plánuju koupit nové balení. Žádná vlasová kosmetika z drogérie mi nedala tak dobrý pocit z vlastních vlasů, ten rozdíl tam pro mě opravdu je patrný a stojí mi za to nepodvádět Cotril s jinými značkami. Po použití této dvojice už ani nenanáším žádný vlasový olejíček či další produkty.


Hodnocení: 9/10

Znáte tuto značku? A jaké jsou vaše oblíbené produkty vlasové kosmetiky?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Tahle značka je pro mě absolutně neznámá, ale účinky této dvojky zní velmi dobře :-). O své vlasové péči jsem nedávno psala na blogu. Momentálně zkouším řadu na mastné vlasy od Natura Siberica a zatím je to fajn, uvidíme, co to bude dělat dlouhodobě. Až dopotřebuju Sibericu mám v zásobě krásně vo%navý levandulový šampon Urtekram, na něj jsem taky docela zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám, takže až spotřebuju svoje nasyslené zásoby šamponů, určitě se na ní kouknu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já můžu doporučit objemový šampon od Yarok (feed your volume), u kterého si můžeš objednat i menší balení, já mám kratší jemné splihlé vlasy, mastí se mi cca za 4 dny (při používání JMO s tavolníkem, který jsi moc v lásce neměla, ale mě docela funguje - až teda na to padání vlasů) a řekla bych, že je Yarok je určitě lepší!

    OdpovědětVymazat
  4. O této značce slyším úplně poprvé :) Já vlasové produkty tak různě střídám, zatím jsem nenarazila na nějaký úžasný produkty, kterých bych si musela kupovat pořád. Ale můj velkej oblíbenec je kokosový olej :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se na ten eshop podívat, zaujal mě ten kondicionér. Co se týče vlasové kosmetik, tak jsem taky dost promiskuitní. Vlastně to platí na všechnu kosmetiku, ach jo, já nevěrnice nevěrná :D Ale mám pár věcí ke kterým se ráda vracím, to zase jo. Třeba šampón a kondicionér pro hnědé vlasy od Balea Professional nebo maska na vlasy Macadamia :)

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  6. Jako já nevím, čtu to tady docela ráda, ale přijde mi, že každý produkt, který dostaneš k recenzi vychválíš, i kdyby byl úplně na dvě věci -na nic a na... doplň si sama

    OdpovědětVymazat
  7. Cotril znám. :-) Přesně tady ty dva kousky mám, avšak moje jsou určené na jiné vlasy. :-) Máš pravdu, jsou to fakt fajn produkty. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Cotril neznám, ale jsem stejná jako ty, taky dost šampony a kondicionery střídám. Jediné, co si na vlasy kupuji opakovaně, je Alterna Kendi Oil a maska od Moroconoil :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!