pátek 6. března 2015

Dove sprchové gely s novým inovovaným složením - soutěž!

Ahoj všichni!

Mám tu pro vás slibovanou soutěž o sprchové gely Dove s novým inovovaným složením.

A o co budeme hrát?

Čekají na vás 3 balíčky po 2 sprchových gelech, losovat tedy budu celkem tři výherce, které vybere random.org




Jaké jsou podmínky?
1. Být sledovatelem blogu.
2. Dát like na fb stránku Dove ZDE
3. Odpovědět na soutěžní otázku - "Jakou vůni máte u sprchových gelů nejraději?"
4. Napsat do komentářů také e-mail na vás.

To je vše :).

Soutěž potrvá do pondělí 9.3. do 18:00

Těším se na vaše příspěvky!

IYF

37 komentářů:

  1. Já mám nejradši asi ten mandlový krém, ale zatím jsem nenarazila na žádný, který by mi nevoněl :)
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Záleží na období, v zimě mám nejraději kokosové, vanilkové a kakaové vůně a v létě ovocné :).
    sleduji všude jako beauty pusinka, beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Vše splněno :) S vůní záleží na ročním období - v létě ujíždím na ovocných, svěžích a v zimě se ráda obklopuju hřejivou vůní vanilky, mandlí, čokolády :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám nejraději takové to "fresh" člověk si dá ráno sprchu, pak jde snídat na verandu, kde už krásně svítí sluníčko, voní tráva a houká projíždějící vlak :)

    slecnadomaci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nejradši mám svěží a ovocné vůně - moje asi úplně nejoblíbenější za poslední dobu jeod Radoxu Milk & Berries. A absolutně nemůžu vůně typu čokoláda, kokos, káva nebo vanilka. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ja jsem na sladke vune, klidne az vylozene preslazene. Ale take zboznuji kavove.
    Charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. V letě mám ráda svěží ovocné vůně, v zimě naopak hřejivé vůně, například nějaké olejové nebo sladké :)
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejradši mám sprchové gely co jednoduše voní čistotou (nevím, jestli to nezní hloupě:)) a to hlavně proto, aby se pak nebyly s parfémem.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Záleží na ročním období, ale vždy to musí být "jedlá" vůně. Takže v létě třeba jahodový koktejl, v zimě karamelová čokoláda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Splněno. Jedna z mých nejoblíbenějších vůní u sprchových gelů je Dove se zeleným čajem. Ten mám nejraději v létě, v zimě spíše něco hřejivého a krémového. Obecně mám ráda v létě svěží vůně a v zimě už zmíněné krémové. pajajaros@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, podmienky splnené a obľúbená vôňa sprchových gélov je u mňa závislá od ročného obdobia - v lete nejaké svieže ako limetka alebo uhorka (myslím tú od Dove) a v zime skor take jemnejšie ako kokos alebo vanilka a také sladkosti, ktorým potom neviem odolať a musím si dať :D
    mailik: simona.parisian@gmail.com
    prajem pekný dník ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. splněno a splněno:-)
    u sprchových gelů mám nejraději sladké vůně, v létě sladké ovoce a jindy sladké typu vanilka, kokos. Nemusím ale čokoládovou vůni - ta mě u sprcháčů nějak nebere:/
    mejlik: color . beam @ centrum . cz

    OdpovědětVymazat
  13. Oboje splněno :)
    Nejraději mám v zimě kokosové a mandlové vůně, v létě spíš svěží...třeba verbenu nebo zelený čaj :)
    mail: gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. u sprcháčov mám veľmi rada ovocné alebo citrusové vňne, ale aj čistá DOVE vôňa je super :)
    bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já mám v oblibě bylinkové vůně - levandule, heřmánek či vanilka ;)
    littlesmitka@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, takže já můžu bylinkové vůně - levandule, heřmánek, máta či vanilka ;)
    jinak splněno a mail: littlesmitka@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  17. Áááá.tak si moc držím palce :) Na zimu mám radši více kořeněné vůně a přísady jako vanilku,bambucké máslo atp.Na léto mám ráda osvěžující ovocné vůně,které ze mě sundají všechny "nalepené" nečistoty.

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. U mě vedou vanilkové a kokosové sladké vůně a to u všeho, ne jen u sprcháčů :)
    T.erezak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejraději mám vanilkovou a kokosovou vůni :)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. tookky@seznam.cz
    Mám ráda mango nebo takové ty krémové vůně.

    OdpovědětVymazat
  21. Nejraději mám kokosové a mandlové vůně. Když mám ale nějaký parfém, tak k němu ráda používám i sprchový gel právě s vůní toho parfému.
    nikkyna03@gmail.com.
    Na fb jsem jako sin03@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji jako Deni a na FB jako Deni Rožanská
    Sprcháče od Dove mám moc ráda hlavně tu jejich extra krémovou konzistenci a nejvíce asi s granátovým jablkem.
    Vyhledávám hlavně ovocně vonící sprchové gely, třeba po melounu, ale také podlehnu třeba belgické čokoládě s pomerančem:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Splněno:) mám ráda ovocné svěží vůně:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám ráda sladké vůně. Mám ráda třeba vůni kokosu nebo čokolády :)
    kristy.uhrova@seznam.cz
    FB: Kristy Uhrová

    OdpovědětVymazat
  25. U sprchových gelů mám nejradši ovocné svěží vůně, jako třešeň, meruňka apod. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. já mám ráda kokosové vůně, ale i ovocné, záleží na období- v létě spíš svěží, v zimě něco sladšího, těžšího
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ine v lete a ine v zime - v zime kokos, vanilka a levandula a v lete skor nejake svieze vone, ale vacsinou vyberam nie podla vone, ale podla zlozenia a setrnosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pardon, zabudla som na mail, vierka.sedlakova@gmail.com

      Vymazat
  28. ahoj v zimě mám ráda sladké vůně, v létě svěžejší...ale největší stálice je vanilka, tu můžu na všechny způsoby
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Kéž by mě random vylosoval :D sprcháče Dove jsou skvělý
    Blog pravidelně sleduji, like splněn :)
    Já mám ráda takové ty svěží vůně a ovocné
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Splněno
    2. Splněno
    3. Hodně se to střídá, ale vede kokos, ovocné a celkově sladké vůně. Pak miluju "miminkovské" vůně nebo vůně ala Nivea :)
    4. lucie.martinakova@email.cz

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  31. Vše splněno jako Hana Svobodová. Oblíbených vůni mám několik - nejradši mám asi vanilku, pak ovocné vůně typu berries a nebo neutrální vůně, které evokují pocit čistoty.
    hanka.nesty(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. U Dove mám nejraději ten Original :) voní tak hezky čistě, příjemně :)
    jinak mám ráda ovocné, sladké vůně :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. spis neutralne, kremove - mlecne proteiny apod. Obcas neco sladsiho. tiffani.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Meloun, vanilka, kokos... :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj,
    mám ráda sladké a svěží vůně :)

    k.rokosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!