pátek 20. března 2015

L'Oréal Color Infallible oční stíny - aneb nejlepší rozhodnutí mého života

Ahoj všichni!

Dnes vám chci něco povědět o stínech, které jsem si pořídila teprve nedávno, ačkoliv blogový svět o nich mluvil několik let. Tyto stíny se totiž začaly vyprodávat ve všech drogériích a cena 99 Kč za jeden mě přesvědčila, abych to zkusila. Po dlouhém rozhodování jsem vzala dva odstíny a blahořečím si za to, že jsem to udělala.



Stíny mají vcelku pěkné balení, ale já se hlavně bála, že budou fakt sypké a dělat nepořádek všude kolem. Byla jsem příjemně překvapená, když jsem zjistila, že opravdu drží, klidně můžete kalíšek převrátit vzhůru nohama a takřka nic se nevysype. Palec nahoru. Navíc v každém kalíšku je ještě víčko, které stíny stlačuje a drží je na místě.



Odstín Hourglass Beige je naprosto nádherný. Hodně mi připomíná Mary Lou Manizer, jen je maličko studenější. Jedná se o univerzální barvu ideální na celé víčko nebo do vnitřního koutku. Myslím, že bude slušet všem.

Endless Chocolat se v balení jevil jako hodně bronzový, což způsobilo, že jsem váhala, zda ho pořídit. Ve skutečnosti je to ale krásná a vcelku univerzální čokoládová hnědá, která je skvělá na stínování oka. Dá se rozmazat do ztracena tak, že se jí nemusíte bát ani na denní líčení.



Společná oběma odstínům je naprosto fantastická pigmentace, jemná struktura a dlouhotrvající výdrž. Nemám s nimi problém ani po šestnácti hodinách, víceméně vydrží tam, kde byly v šest ráno. Skvěle se rozmazávají do ztracena a prolínají do sebe, vůbec nepůsobí prašně nebo křídovitě. Pro mě jsou tyto stíny už v tuhle chvíli nákupem roku a rozhodně vám je doporučím. Pokud je ještě někde potkáte, berte to po kilech.



Hodnocení: 10/10

A co vy a oční stíny? Jaké jsou vaše oblíbené?

Těším se na komentáře,
IYF

20 komentářů:

  1. Presne tyhle jsem si koupila v USA, kdyz se objevily. Vyzkousela jsem je tak trikrat mozna ctyrikrat a nechala byt. Pro mne velke zklamani - spatne se roztiraly, delaly mapy...uz je nemam a poslala jsem je dal.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma zatím jen stíny od Essence a pak makeup revolution, ale ráda bych si pořídila nějakou paletku od Sleeku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, mám doma desatery, nějak se to sešlo... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem na ně narazila ve výprodeji a pořídila si rovnou 5 :D Dva výše zmíněné mám taky, a ještě coconut Shake, Saharu, a forever pink.

    OdpovědětVymazat
  5. Já je nikde neviděla, musím je sehnat!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem je viděla ve výprodeji, ale už měl jen pro mě nepoužitelné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaký na ně používáš štětec nebo který se ti nejvíc osvědčil? Zjistila jsem, že ačkoliv mají stíny opravdu perfektní výdrž, tak pro mě uživatelsky nepříjemná aplikace mě od častého používání začíná odrazovat. Mrzí mě to! Pokud stíny nabírám RT nebo Hakuro štětcem, není pigmentace tak úplně ok (štětec je jen málo dokáže připlácnout na víčko?). Nejlépe vynikne, pokud stíny nanáším prsty nebo na závěr uhladím prstem - pak je pigmentace naprosto pecková a výdrž rovněž. Jenže právě ten špinavý prst je pro mě kámen úrazu - nesnáším to! Dík za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nejvíce osvědčilo právě nanášení prsty nebo štětcem na krémové oční stíny Hakuro H61.

      Vymazat
    2. Mně na ně nejlépe fungují takové ty ploché tvrdší štětce na oční stíny, jak píše Easy on the Eye, tak takové, které se dají použít i na krémovky. A spíš než roztírám, tak je jakoby poťupávám.

      Vymazat
    3. Holky, moc děkuji za radu, koupím Hakuro H61. Překvapilo mě, že krémovky color tattoo jdou dobře nanést právě RT domed shadow brush, ale na tyhle Loreal tolik nefunguje. Mimochodem, pokud mají zmizet z nabídky, jsem ráda, že jsem v akcích vychytala asi 5 odstínů, právě Hourglass beige je nádherný, obvzlášť na dny, kdy je potřeba zamaskovat unavené oči;)

      Vymazat
  8. Já mám doma čtyři odstíny a musím ti dát za pravdu, že jsou naprosto boží. Bohužel se obávám, že už je v drogerii neseženeme, protože je nahradili monostíny novými.

    OdpovědětVymazat
  9. Panebože Kristy, ty vypadají skvěle, ty musím mít taky!!! Taky jsem se jim doteď vyhýbala....nechápu..jsou božské, rozhodně to byl super kup, s tím souhlasím :)

    Jak to voní u Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Infaillible mám doma v odtieni Forever Pink a patria medzi moje najobľúbenejšie mono tiene. Momentálne však preferujem odtiene z Garden of Eden od Sleek :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju tyhle stíny.Mám doma asi čtyři odstíny a určitě si pořídím další :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja si nedávno v nějaký akci koupila taky tyhle dva a barvy pekny, ale z vydrze zase uplne odvarena nejsem, jelikoz ze všech dlouhotrvajících, co mam, jsou tyhle zatim nejhorší, lip mi drzej i color tattoo ... ale za kilo jsou super, o tom zadna

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné odstíny, které podle mě sluší každému :-). Trochu mi připomínají colortattoo ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají vážně skvěle, já mám tenhle stín v modrém, ale ten bohužel tolik nevyužiji jako takové krásné nude odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají nádherně, ta zlatá by mohla být mnohem lepší než CT ve zlaté, to opadávalo, na víčku mi cuckatělo...

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já nevím. Tyhle stíny mám doma dvoje a pro mě špatný. Mají kotel třpytek, které při aplikaci opadávají a když je pak z tváří setřu a aplikuji makeup, tak i přesto mám po chvíli na tvářích třpytky. :/ Jsem z toho zklamaná a říkám si čím to je, protože čtu vesměs pozitivní recenze. :/

    OdpovědětVymazat
  17. Kde koupím? Prosím, jsou ještě k dostání?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!