pondělí 30. března 2015

Medik8 C-Tetra sérum a Dark Circles krém proti kruhům pod očima

Ahoj všichni!

Klidně se vám hned na začátek přiznám, že když mě oslovil Medaprex s nabídkou produktů Medik8 k recenzi, vyskočila jsem asi pět metrů do vzduchu. Kdysi jsem totiž měla jejic čistící gel, který byl skvělý a na jejich produkty jsme byla hodně zvědavá. Po konzultaci jsem otestovala dva výrobky, a to sérum na tvář s vitaminem C a krém, který má vyzmizíkovat kruhy pod očima.



Redukce kruhů pod očima Dark Circles



Jakmile něco slibuje redukci kruhů pod očima, jdu do toho. Je to moje dlouholeté trápení a nikdy mi na ně nic nepomohlo. O tomto produktu jsem četla na blozích již dříve a hodně mě lákalo ho zkusit. Používala jsem ho každý večer a občas i ráno, zkrátka jak to vyšlo. Krém je docela lehký a má oranžovou barvu, která má kruhy i opticky vymazat. No...to mi přišlo, že zrovna dvakrát nefunguje, přecejenom na zakrytí těch mých kruháčů je potřeba trošku jiný kalibr než lehounký oranžový krémík.



 Z dlouhodobého hlediska jsem si všimla, že se barva kruhů změnila z fialovou spíše na červenou, což je určitě změna, ale pořád to není dokonalé - teď mám místo tmavých kruhů zarudlé :). V každém případě je ale vidět, že produkt opravdu něco dělá, možná pokud nejste tak marný případ jako já, tak by efekt mohl být ještě výraznější. Krém budu používat i nadále a pokud se něco ještě změní, dám vám určitě vědět.




Super antioxidační sérum C-Tetra



Není to moje první sérum s vitaminem C, proto jsem se na nějaký účinek spoléhala. Podle výrobce je toto sérum přímo nabité antioxidanty, které brání stárnutí pokožky, bojují proti negativní důsledkům působení prostředí a slunečního záření a stimuluje produkci kolagenu. Ideální pro mě, už nejsem tak mladá, abych si mohla namlouvat, že moje pleť je v perfektní kondici, ono přecejen studium medicíny udělá své. 




Sérum má lehkou olejovou konzistenci a používala jsem jej každý večer na vyčištěnou pleť. Voní lehce jakoby po citrusech a před nanesením krému musíte tak dvě tři minutky počkat. Co se týče samotných účinků, tak jsem zaznamenala především urychlení regenerace a celkové omlazení vzhledu pokožky. Všimla jsem si toho až nedávno večer, ale můj obličej prostě vypadá lépe, je jakoby vypnutější a vyhlazenější, červené flíčky po akné mizí rychleji a pleť vypadá zdravější. Jsem ráda, že mě tohle sérum nezklamalo a jelikož po asi dvou měsících používání nejsem ani ve třetině lahvičky, tak myslím, že se cenově dost vyplatí. Obecně si myslím, že nějaké sérum s vitaminem C ve svém životě potřebujete, pro mě zatím udělalo asi největší viditelný rozdíl.



A co vy a vaše trápení s pletí? Jak je řešíte?

Těším se na komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Musim rict, ze vypadaji dost dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sérum s vitaminem C mám od Laidbare a taky jsem spokojená :) Zázrak to není, ale rozhodně je moje pleť v lepším stavu než bez něj.

    OdpovědětVymazat
  3. Medik8 má prima produkty. Měla jsem vitamín E, moc příjemné. Že se neozvou i někomu staršímu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. podle mě nic na světe na kruhy nefunguje :D prostě jsem se smířila s tím, že bez korektoru nedám ani ránu... mám je takové fialovo-rudé, hodně výrazné, spánek a pití na ně nemají žádný vliv :( ale sérum mě zaujalo!

    OdpovědětVymazat
  5. Sérum zaujalo, ale za tu cenu ho pořizovat nebudu (zatím), protože nevěřím, že by na ty moje gigantické kruhy pod očima něco fungovalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Sérum s céčkem jsem hledala už dlouho, nakonec jsem se rozhodla pro Laidbare a zatím jsem příjemně překvapená ;)

    Na oční okolí používám teď krém od Origins. Jsem s ním spokojená, opravdu se mi zdá, že něco dělá. Mám teď kruhy z nevyspání a když krém nanesu, vidím po chvíli projasnění a zesvětlení kruhů a vypnutí pokožky jakoby. Jako nějaké krytí (korektor) ještě použít pro perfektní výsledek musím, ale krém i tak udělá už velký kus práce. A když zapomenu korektor nanést, nevypadám jako zombík ;)

    OdpovědětVymazat
  7. S kosmetikou Medik8 jsem velice spokojená, momentálně testuji právě ono oční sérum tak uvidíme. :-) Jinak nejraději mám jejich pleťový krém, nebo čistící gel! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky pěkné fialováky, ale podle tátova obličeje, je mám dědičné a je jedno jak moc spím, nebo jak moc piju. Takže s nimi asi žádný krém nezatočí :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!