středa 4. března 2015

Nové sprchové gely Dove aneb maximální hydratace pro vaši kůži

Ahoj všichni!

Dnes si povíme něco o sprchových gelech, které jsem sice měla oblíbené už dávno, ale dokázaly mě opět překvapit. Klasická řada sprchových gelů Dove totiž prošla inovací, aby byly ještě jemnější a ještě lépe hydratovaly. Nové sprchové gely obsahují technologii Nutrium Moisture, která zaručí šetrné mytí a podporu obnovy přirozené ochranné vrstvy pokožky. Musím říct, že jsme se na vyzkoušení moc těšila a když mi od Dove přišla tahle krásná krychle, tak jsem byla fakt natěšená :).



Vyzkoušela jsem celkem tři různé sprcháče, trochu mi s testováním samozřejmě pomohla rodina :).




Sprchový gel Go Fresh je dlouhodobě mým velkým oblíbencem, jeho svěží vůni fakt miluju. Pokud hledáte něco opravdu osvěžujícího, ideálního například na léto nebo třeba po sauně, doporučuju tento sprchový gel.




Deeply Nourishing je taková ta Dove klasika, hodně čistá miminkovská vůně, která bude vyhovovat každému. Já mám tento sprcháč momentálně v režimu každodenního používání a nic mi neudělá kůži na těle tak hebkou.




Purely Pampering má takovou mírně hřejivější parfemaci a obsahuje aroma vanilky. Já osobně tuhle vůni nepreferuji, ale dovedu si představit, že pro někoho jsou tyhle "teplé" vůně ideální. 



Celkově jsem gely opravdu příjemně překvapená a vidím rozdíl oproti dřívějšímu složení. Se sprcháči Dove jsem dříve měla problém, že sice super hydratovaly, ale zároveň jsem měla pocit, že se myju něčím mastným, tudíž vlastně vůbec nedochází k odstraňování nečistot - něco jako kdybych použila jen tělové mléko do sprchy. Nové sprchové gely Dove mi ale vyhovují víc - jejich konzistence je příjemnější, snadněji se roztírá a mám pocit opravdové čistoty. Zároveň ale opravdu skvěle hydratují, pokožka je po umytí taková příjemně svěží, vypnutá a hydratovaná. Moc se mi tenhle pocit líbí a momentálně u nás ve sprše nejede nic jiného, než Dove.



Hodnocení: 9/10

A abych pro vás měla ještě nějakou příjemnou zprávu na konec, tak brzy si budete moci o tyto sprchové gely zasoutěžit.

Co vy a Dove? Máte rádi?

Těším se na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Momentálně v jednom svých domovů používám ten nový Dove šampon :) Je fajn, vlasy umyje, ale mám problém s tím, že se mi rychle mastí a s tím mi pomáhá jen jedna věc - odbarvit se na blond. :D To v nejbližší době neplánuji, takže si musím mít vlasy otrocky každý den, nebo zůstávat doma :) Alespoň si můžu užívat, jak ten nový šampon pěkně pění. I když "pěnivost" je jen marketingový tah, protože lidi si myslí, že když něco nepění, tak to nefunguje (i opak může být pravdou).

    Párkrát jsem sprcháče od Dove vyzkoušela, ale už je to déle, takže to byla pravděpodobně ještě ta stará edice :) Krásně mi vonělo a měla jsem ráda granátové jablko.

    Soutěž bude fajn, protože sprcháčů není nikdy dost :D
    PS: Brala bych i tu osušku, je krásná a domácnost si nějak vybavit musím, že? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balíček s ručníkem vypadá suprově. Ale musím se přiznat, že já Dove gely nemusím. Nelíbí se mi jejich parfemace, mám doma jeden snad přes rok a nejsem schopná se hecnout a vypotřebovat ho :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Dove sprcháče miluju, jak půjdu do drogerky, hned si nejmíň 1 pořídím :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Dove kosmetiku moc ráda, jak sprcháč tak šampon a i tělové mléko není k zahození :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sprcháče od Dove jsou super ten zelený go fresh miluju má nádhernou vůni a skvěle hydratuje :-)
    Zvu vás na svoji Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Ano ano ano a ešte raz ano pre dove :) ja ich milujem sú užasné jemné, vonavé a fakt citim na pokozke ako sa o nu staraju :) ja mam uz pocas sprchy úžasny pocit jemnosti a sviežosti takže ja Dove odporucam dalej a dalej a stále musím mať doma par kúskov :) Ten s kokosom a jazmínom milujem ale najnovsie ma chytil ten pistaciovy - az sa obavam ze neodolam a raz ho aj vypijem :D

    OdpovědětVymazat
  7. Používám sprchové oleje, ale když už si koupím nějaký klasický sprcháč, tak jedině od Dove.

    OdpovědětVymazat
  8. já mám tu pikslu pořád v práci, protože si nedovedu představit, jak se s ní vezu v tramvaji :D ale už jsem zkoušela okurku, beru si ji do fitka, a PP, ten znám a voní krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Dove vůbec nepoužívám a nemám s ním téměř žádné zkušenosti, ale sprchové gely nevypadají vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moje mamka má s Dove docela problémy, vyzkoušela sprcháč a svědila ji z toho pokožka. Já mám dove docela ráda a nic mi nedělá, jsem s ním spokojená. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak sprcháč od Dove jsem neměla už nějaký ten rok a ani nevím proč. Ale jak tak koukám, rozhodně to budu muset napravit. Nutně potřebuji vyzkoušet ten Deeply Nourishing a v létě nesmím minout Go Fresh :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  12. Já se po Dove drbu do krve, vadí mi agresivní složení se sulfáty, ale hrozně mi ta klasická verze voní.

    OdpovědětVymazat
  13. Také testuji a Deeply Nourishing je můj top oblíbenec. Nejvíce mne potěšilo, že voní, jako před pár lety, kdy změnily parfemaci a přestala jsem ho kvůli tomu kupovat.. fňuk. Z levnějších sprcháčů je Dove mezi top 3 mými favority :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ježiš to vypadá úžasně v té krychli! :-) Je fajn slyšet, že inovované složení je opravdu inovované. Mně se zdá, že v poslední době spousta značek přichází s převratnými inovacemi a revolučními novinkami, ale přitom je to furt to samé, jen s inovovaným názvem nebo obalem. Což mě neuvěřitelně vytáčí.
    Dove sprcháče miluju a dokonce je vyžaduje i můj chlap. V zimě se mu dělává na rukách ekzém a snad jediný Dove mu to nezhoršuje. Go Fresh mám ráda i tělové mléko, krásně chladí. A teplé vůně taky moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju Dove :-) Už dlouhou dobu používám jejich šampon na suché a poškozené vlasy,sprcháče a mýdlové tablety a neznám nic lepšího.Krémová konzistence a parfemace je nepřekonatelná!
    A na soutěž se moc těším,brala bych další zásobu hned :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Dove sprcháče jsou moje nejoblíbenější! Nejradši mám řadu Purely pampering :)

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. dove ráda urcite mam:-) je to pro mě hodně nostalgie - měla jsem dove ještě jako malá, byl to můj vůbec první sprcháč, co jsem si kdy koupila:-) tehdy měli teda uplně jiné obaly:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!