neděle 1. března 2015

Oblíbené produkty za měsíc únor - 2015

Ahoj všichni!

Něco mi říká, že jsem oblíbence za leden tak trochu vynechala...no, chybka. V únoru jsem ale zpět a za uplynulý měsíc se našla celá řada věcí, jenž mě chytly za srdce. Mrkneme se na to.



Garnier micelární voda je mým novým oblíbencem na rychlé odlíčení, pokud se mi nechce vyndávat si čočky a crcat se s odličovacím balzámem. Odlíčí skvěle, je ve velkém balení, stojí pár korun.

Dove Deeply Nourishing sprchový gel s vylepšeným složením je prostě úžasný. Jemná konzistence, bohatá pěna, výsledkem je hedvábně jemná svěží kůže. To chceš.

Cotril Creative Walk koncirionér a šampon jsem dostala k otestování a musím říct, že je to asi nejlepší vlasové kombo, které jsem vyzkoušela. Udržuje moje vlasy v lati, hydratuje je, ale nezatíží.

Bio Aroma krém s jojobou, růží a ylang ylang jsem opět najela na denní i večerní použití. Nádherně hydratuje, ale nezmastí. Navíc krásně voní.

Cien Soft tělový krém je úplně obyčejná věc, kterou koupíte v Lidlu, když ale nevím, co bych si na tělo namazala, sáhnu po něm. Výborně hydratuje, rychle se vsakuje a jemně voní po miminku.

La Roche Posay Hydreane Légere mám na psacím stole pro případ nedostatku hydratace :). Někdy ho používám i na den, když zapomenu na Bio Aroma. Je lehký, dobře se vstřebává, nezatíží, neucpává. Prostě krém, se kterým si nemusíte lámat hlavu.



Rimmel lasting Finish je mým momentálním nejoblíbenějším make-upem. Skvěle zakryje i větší nedokonalosti, neucpává mi póry a má dlouhou výdrž. Spolu s Match Perfection jej používám každý den.

Rimmel Scandal'Eyes Retro Glam jsem opět začala používat, baví mě její kartáček ve tvaru přesýpacích hodin. Vždycky jsem s ní byla spokojená, řasy mi obarví rychlostí blesku a efekt je výrazný.

Dior NUDE bronzer a tvářenka z limitované edice je záležitost, kterou jsem získala díky Rendy z Ordinary Life. A je to naprosto nádherná věc, krásný odstín, který je pro mě ideální. Plus to balení, och.

cargo HD primer jsem dostala v rámci dárkové sady a je fakt skvělý. Jeho konzistence je až gumovitá a udrží takřka jakékoliv stíny ve formě.

Paletka stínů NYC Picnic in Central Park mě příjemně překvapila. Hezky vytáhne modrou barvu očí a je dostatečně pigmentovaná. Navíc díky kompaktním rozměrům je ideální i na cestování.

L'Oréal Color Infallible oční stíny budou mít brzy samostatnou recenzi, protože tohle si nemůžu nechat pro sebe. Jsou naprosto geniální.

A co vy a oblíbenci v únoru? Shodneme se na nějakých?

Těším se na komentáře,
IYF


15 komentářů:

  1. Shodneme se téměř na všem :) Jinou micelárku než tu od Garnieru teď nekupuju, poměr cena/výkon je fantastický. Sprchové gely od Dove mám teď doma ve třech verzích a miluju je všechny. Hydreane je můj moc oblíbený krém, aktuálně používám Biodermu Hydrabio riche, ale La Roche byl o chlup lepší, lépe hydratuje. No a z dekorativky, tady je můj článek o stínech Infallible, je potřeba ještě něco dodávat? Miluju je a chci je používat navždy :).

    http://www.bourjoisgirl.blogspot.cz/2014/04/loreal-stiny-color-infaillible-rasenka.html

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárka od Garnier je u mě stálicí. Nově jsem objevila make-up Lasting finish a také jsem si ho hned zamilovala. Stíny L'Oréal Color Infallible jsem opěvovala už před lety na blogu a mé nadšení stále trvá (u jedněch už škrábu dno :-)). A ta Dior tvářenka! Áaaaaach...taky jsem o ní mikrosekundu přemýšlela, když jsem ji u Rendy v blogsale uviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tesim se na recenzi tech stinu, protoze mne absolutne nevyhovovaly. Nakoupila jsem jich nekolik, protoze je na blozich chvalily. Spatne se mi s nimi pracovalo a vypadaly divne na mych ocich a spinily vsude kolem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nezkoušela jsem myslím nic, ale ty Loreal monostíny mě už dlouho lákají. Moji oblíbenci je rozhodně skvělá theBalm paletka a taky ta nová NARS paletka. A loreal True match makeup :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné produkty, ani jeden jsem zatím ještě nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  6. Shodnu se s tebou na micelárce Garnier. Pro mně to je bezkonkurenční micelárka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Dove sprcháč i Garnier micelárku vyzkouším :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Shodujeme se s tim dove. Ja mam kosmetiku od Dove celkove moc rada. Ted pouzivam šampon a maximalni spokojenost ☺
    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. S tou micelárkou od Garnieru já vůbec nejsem kamarádka, nevím ani proč, ale nesedly jsme si. :D Asi se mrknu po tom šamponu a kondicioneru a ten bronzer/tvářenka na to mám jen jedno slovo slint :D

    Jahoda

    OdpovědětVymazat
  10. Ten bronzer s tvářenkou od Diora je je nádherný, nemůžu se na něj vynadívat. Jinak souhlasím s make-upem od Rimmelu, je skvělý, také jsme si jej oblíbila :) A hodně mě zaujal ten Bio Aroma krém :)

    Giveaway - I love... Cosmetics

    OdpovědětVymazat
  11. Scandaleyes milujem aj ja, táto Retro Glam bola veľmi zaujímavá hlavne tou kefkou.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  12. Ta tvářenka od Diora vypadá krásně tiše závidím :)))...
    Jinak Cien pleťové mléko také používám a nemůžu si ho vynachválit :)

    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  13. Tu micelárku jsem měla dostat od Ježíška, ale pak se ukázalo, že jí Ježíšek asi zašantročil a teď z něj vypadlo, že ani neví, jestli tu micelárku koupil nebo ne. U někoho ta senilita začíná už ve dvaceti :D

    Jsem si naivně myslela, že když máš tolik toho haraburdí, chci říct kosmetických patlátek, mazátek, zlepšováků a zkrášovadel, tak to máš teda málo oblíbenců. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, jaký to máš šampón od Cotrilu? Já mám na vlnité vlasy CURL a je naprosto bezkonkurenční. Teď pokukuji po tom na poškozené vlasy.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten makeup byl pro mě taky bombový překvapení, moc ráda ho používám a fakt jsem nečekala, že bude tak supr:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!