sobota 14. března 2015

theBalm Meet Matt(e) Nude - nejlepší matné stíny na světě?

Ahoj všichni!

Dnes se podíváme na jednu z mých nejoblíbenějších paletek vůbec. Meet Matt(e) Nude jsem si pořídila v době, kdy byla na thebalm akce na parfums.cz a původně jsem chtěla Nude'Tude...když jsem si ale prohlížela swatche, nějak mě to k ní přestalo táhnout a naopak jsem zahořela k této matné paletce.




Za cenu 1000 Kč zde najdete 9 různých matných očních stínů. Cena je podle mě odpovídající, protože pany se stínama jsou fakt velké a nemyslím, že je někdy zvládnu spotřebovat. Balení je klasické kartonové, trochu se obávám o jeho životnost. Uvnitř najdete také velké zrcátko, které se vždycky hodí.



Teď už k samotným odstínům. Vyfotila jsem je po řadách, abyste měli přehled. Drtivou většinu z nich používám takřka každý den, snad kromě Matt Lombardi a Matt Singh, které se mi nehodí úplně do krámu na každodenní líčení. 





Stíny jsou ale opravdu úžasné. Nádherné odstíny, zajímavé nuance teplých a studených podtónů, se kterými doplníte jakékoliv líčení, ale můžete je použít i samostatně pro přirozený look. Nějak mám občas období matného líčení očí, a to se pak primárně sápu po Meet Matt(e) Nude.



Stíny práší docela málo (na to, že jsou matné) a mají perfektní pigmentaci. Krásně se roztírají do ztracena a vydrží celý den. Jsem s nimi spokojená dokonce asi i více, než s Naked Basics od UD. Pokud toužíte po matných očních stínech, rozhodně jim věnujte pozornost!




Hodnocení: 9/10

A co vy a matné stíny? Máte je rádi, nebo raději používáte třpytivé? Jak se vám líbí paletka?

Těším se na komentáře,
IYF

18 komentářů:

  1. Já mám klasickou Naked Basics a jsem s ní hrozně spokojená, tak, že si plánuji pořídit i dvojku.. a ty jsi mě právě "nakrkla" i s touto paletkou:) Vypadá moc hezky! Ač jsem vždycky tvrdila, že mám radši třpytivější stíny, a stále je mám ráda, tak v poslední době sahám hodně často právě po matných barvách. A navíc mi přijde, že tato paletka obsahuje takové barvy, které by se v nějaké jiné platce hledaly jen těžko.. fakt na mě udělala dojem:) Děkuji za super recenzi, bude s ní na blogu třeba nějaký MOTD? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja na stiny moc nejsem
    Ale paletka vypada pekne. Moc se mi libi The balm paletky, jsou originální.
    Hezjy víkend :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle paletka se mi moc líbí, akorát jsou tam celkem studené odstíny, a to bych nevyužila. Jinak vypadá naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám dvě paletky od the Blam - Nude Tude a Hawaii a obě mě docela zklamaly. Pigmatace ok, konzistence taky fajn ale na můj vkus šíleně práší a díky tomu dost rychle ubývají. Díky tomu mě jejich další paletky nelákají. Tato je sice krásná a pro mě i využitelná, ale nějak už the Balm nevěřím.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus štětce z přírodních štětin, mam od Thebalm paletky čtyři a neprší ani v nejmenším, když používám přírodní chlupace.

      Vymazat
  5. Nebýt toho úchylnýho chlápka, už ji mám nejspíš dávno doma, protože matné stíny jsou skvělá věc. A moc se mi líbí i odstínově, tedy kromě toho žluto-hnědého... Takže jsi mi teď nasadila docela brouka do hlavy... Ještěže mám stínů tolik a tak slabou paměť, že stejně brzo zapomenu... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Matné stíny se hodí vždycky! Já mám doma paletku Nude Tude, ale štve mě že je tam jeden hnědý matný stín ale nějaký světlý vanilkový tam hodně postrádám:/

    OdpovědětVymazat
  7. Za sebe doporučuji, mam ji už dva roky a je bezpečná. Obal ok, ale mám ji hlavně doma nebo v pevné taštičce, kamarádka, co tahá v kabelce paletku dennodenně taky 2 roky ji moc pěknou nemá:). Já zase kupovala kvůli stínu Lombardini, ten používám na střídačku s Foxy z Naked Basic na celé oko každý den, mám totiž oči zapadlé a tmavší a tak je tím sjednocuje a zesvetluju. Dokonce bych i brala tipy na nějaký duše téhle barvičky, na cestování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezedna, ne bezpečná sháním dupe, ne duše. Jaksi mi to na mobilu dělá, co se zlíbí

      Vymazat
  8. Matné stíny miluji, Balm paletky se mi moc líbí, ale když jsme si ji chtěla koupit tak jsme objevila nááádherné stíny od E-style a byl konec :-D Pigmentace jejich stínů je naprosto úžasná a cenově, skvělé.

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych si jí koupila, ale přes ty šeredné obaly prostě vlak nejede : D ocenila bych, kdyby byla i verze třeba černá, elegantní, ale do té doby zůstanu u inglotu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tato paletka mě velice oslovila.
    Jednak krásné barvičky, super pigmentace a pak ta konzistence. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Bych brala Matt Garcia bez toho zbytku. Jakože i ten zbytek vypadá dobře, ale já mám nějaký zásek na vínové barvě :) Hezká paletka, nemít 3 naked paletky od UD, určitě bych sáhla po The Balm pro nude paletu.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná paletka, od The Balm zatím ještě nic nemám, ale nějakou tu jejich paletku si chci pořídit stůj co stůj, ty jejich originální obaly nemají chybu a hlavně i kvalita je super :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Z paletky bych já osobně využila tak tři, čtyři odstíny, ale jinak je krásná :) Ta kartonová balení, co The Balm má, jsou sice hezká na pohled (obrázky a tak), ale chystám se pořídit si pudr Sexy Mama a upřímně se bojím, jak to jako bude za chvilu vypadat. Představuju si odrbané rohy, rozlepené spoje kartonu... a to nesnáším :D

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Paletka vypadá skvěle, ale mít ji asi nemusím, výběr odstínů mě úplně nenadchl :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!