pátek 3. dubna 2015

Chubby Stick Curvy Contour & Hefty Higlight

Ahoj všichni!

Taky vám připadá, že se v poslední době roztrhl pytel s produkty na konturování a rozjasňování tváře? Já jsem za to dost ráda, protože jestli mě něco baví, tak je to právě modelování tváře, korektorování, konturování...všechno. Proto když jsme viděla tuhle novinky od Clinique, věděla jsem, že prostě musím, že to jinak nejde. 



Hrozně moc věřím vaší inteligenci, takže vám jistě už podle názvu došlo, že jeden klacík je právě na konturování a jeden na rozjasnění. Oba mají hodně společného, a to je především úžasná konzistence. Sama to moc nechápu, ale jsou sice krásně krémové, zároveň se ale samy nerozpíjejí a nádherně se rozmazávají do ztracena. Já jsem zkoušela blendění i štětcem, ale zdaleka nejlépe mi to jde prsty. Během minutky tak vytvoříte přirozený look. Výdrž obou je celodenní, pokud váš den netrvá třeba 16 hodin, řekla bych, že tak 8-10 dají víceméně bez ztráty kytičky. Nesmíte si ale moc šudlat obličej, je to přecejen krémový produkt, takže byste si mohly kousek umazat.

Curvy Contour mě na první pohled vylekal trochu oranžovou barvou, ale! I mně docela sedí a hezky prohřeje obličej. Používám ho primárně pro účely konturování, ale pokud byste ho chtěly aplikovat jako bronzer, i tahle možnost tady je. Je úplně matný.



Hefty Higlight má jemně narůžovělý odstín, ale naštěstí to není natolik, aby si nesednul s konturovacím klackem. Je to velmi univerzální barva, která bude slušet ledaskomu, pokud nemáte extra výrazný teplý podtón pleti. 



Tyhle dva kousky momentálně prostě zbožňuju a jsem fakt ráda, že jsem do nich šla. Líbí se mi, jak působí přirozeně a jak snadno se s nimi pracuje.



Hodnocení: 8/10

A co vy a chubby klacíky? Máte je v oblibě?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Co jsem je viděla poprvé, tak po nich mé srdíčko touží ;) :D Ty jsi mě v tom jen utvrdila, že je potřebuju, takže nákup je jasný ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaktože mi tato novinka utekla???? Kristy, nebýt tebe, tak o nich vůbec nevím :-O ...Každopádně oba se mi šíleně líbí a minimálně ten na to konturování rozhodně potřebuju! :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zaregistrovala jsem je, ale nezkoušela. Vypadají báječně a Tobě rozhodně svědčí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. SUPER, díky za recenzi...na tohle jsem byla fakt zvědavá, protože o jiném podobném a dostupném produktu vůbec nevím. Trochu mě jen děsí ta barva konturovacího klacku, na můj vkus je víc oranžovější než bych si přála. Jiné odstíny nejsou dostupné?
    Pěkný velký pátek :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, jestli mají podobně super konzistenci jako Chubby stíny, tak bych alespoň jeden asi chtěla :) Ach joo, moje peněženka tě bude proklínat! Jinak musím říct, že se mi tvoje recenze líbí zatím ze všech uveřejněných nejvíc a nejvíc mi dala, takže díky za to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou hezké, ale stejně mi ten konturovací klacík připadá moc teplý... Tobě ale sluší moc, já jsem přeci jen studenější. :)
    Určitě je ale minimálně omrknu na vlastní oči... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja chtela ten konturovaci, ale asi budu muset pockat na studenejsi odstiny (verim, ze budou...casem). Tahla barva by mi asi nesla. Ale tobe jde ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nooo, nalákala jsi mě:) Krémové produkty nevyhledávám, ale tyhle "čubičky" vypadají opravdu hezky.. určitě po nich kouknu:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, ráda bych tě pozvala na svůj nový blog zaměřený na modu,kosmetiku,beauty produkty, tutoriály a svíčky.
    Blog je v aj,ale když bude zájem tak ho ráda přepíšu do čj =) .
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle se Clinique hodně povedlo. Ani bych to od nich nečekala. Hlavně jestli, když je to krémové, drží oba klacíky na svém místě a během dne necestují.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!