úterý 21. dubna 2015

Focení a pohodový den s Aussie a nové stylingové produkty

Ahoj všichni!

Dnes jsem vám chtěla ukázat pár fotek z naprosto skvělé akce, kterou pro nás připravila značka Aussie. V Aussie si pro nás blogerky připravili program s focením ve stylu značky, kdy nás kompletně nalíčili, učesali a nastajlovali. Součástí bylo samozřejmě taky fantastické jídlo a celý tým byl neskutečně sympatický.




Aussie jako značku mám fakt ráda a přijde mi sympatická. Dělá na mě takový sympatický "free" dojem a ráda s nimi spolupracuji. Na účesy byly použité nové stylingové produkty Aussie, které už najdete v drogériích dm a já jsem se těšila, až je vyzkouším. Musím říct, že paní kadeřnice mi udělala ve vlasech takový objem, že jsem to snad ještě nezažila :).



Na první "počuch" mě na lacích na vlasy Aussie zaujalo to, že krásně voní a není to takový ten typický "lakový" pach. Zároveň mi lak vlasy neslepil a neudělal z nich kamennou helmu, což oceňuju.




Vše se konalo v Pop Up Studiu a o účes, líčení i styling se starali opravdoví profesionálové. Moc se mi líbily i outfity, které zapůjčil Lindex, a sama jsem si samozřejmě vybrala to, co mělo největší třásně :). Fotilo se ve stylu Aussie girl a byla fakt sranda, nejvíc mě bavila houpačka zavěšená od stopu, člověk se vrátí do dětství :).


výsledek focení


Určitě vám brzy přinesu svoje dojmy z nové řady Aussie stylingu, kterou pilně testuju a zatím můžu prozradit, že mě fakt baví!

A co vy, máte rádi Aussie?

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Moccc ti to na těch fotkách sluší.... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aussie jsem doteď nevyzkoušela (jsem to ale ostuda, co?), já na vlasy nějak moc produktů nepotřebuju. Mám týdny, kdy se skoro ani nečešu a nosím vlasy jenom v culíku (další ostuda :-d). Ale fotky se moc povedly, jsi hodně fotogenická, takže výsledek nemohl dopadnou ani jinak, než skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě to sluší i bez make-upu, ale musím říct, ze tohle se hodne povedlo, krasne vlasy i líčení...

    OdpovědětVymazat
  4. joj, ty malý hamburgeríci by tam na mě úplně volaly... sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, tobě to sluší! Ta rtěnka tě úplně rozzářila, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  6. No jsi kočka,slušelo ti to moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že v Aussie vymysleli opravdu skvělou akci. Fotky jsou nádherné a moc ti to na nich sluší :)

    Možná jsem se tak narodila... a možná taky ne.... aneb Maybelline ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, hrozně moc ti to sluší!!! Jsem zvědavá na styling řadu, respektive na tvůj názor na ni.

    OdpovědětVymazat
  9. Kočka! A kde je fotka na houpacce? :) túhel značku jsem nezkousela, chtěla bych, ale nakupuju zásadně věci v akci. Setrim na pračku a auto ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!