čtvrtek 16. dubna 2015

Karin Herzog Oční krém - aneb pokus číslo 1296 o odstranění kruhů pod očima

Ahoj všichni!

Nabídku na testování očního krému já neodmítnu nikdy. Pořád hledám ten pravý a s tím, jak stárnu (bohužel), tak nejen, že hledám toho pravého, co by mi vymazal fialové kruháče po očima, ale potřebuju už i minimalizaci vrásek. Hrozný. Značka Karin Herzog pro mě byla docela neznámá, ale po chvilce googlení jsem zjistila, že jejich produkty jsou vcelku proslulé a také adekvátně naceněné. Tento krém na oči, o kterém vám dnes povím, stojí kolem 50 EUR.



Moc se mi líbí balení krému, zavírátko je vymyšlené tak, že na něj tubu s krémem můžete i postavit, což je podle mě super a můžete jej mít třeba vystavený někde na poličce. Skvělý je také dávkovač, jenž je do špičky a snadno se tak reguluje množství vymáčknutého produktu. Krém samotný nijak nevoní a je tak akorát hutný - žádné máslíčko, ale ani lehký gel.





Já jsem jej používala každé ráno i večer dejme tomu dva měsíce. Nejdřív jsem si myslela, že jeho hlavní devizou bude hydratace a pomůže mi právě s vráskami kolem očí. V tomto směru mě nezklamal, ale ani nijak nepřekvapil, hydratuje skvěle (připomíná mi krém na oči Swisso Logical), jen vrásky jsou na tom víceméně pořád stejně. Zaznamenala jsem ale viditelný účinek na otoky kolem očí, s nimiž se potýkám hlavně po ránu a někdy jsou z nich pořádné pytle. Tento krém je v řádu desítek vteřin vypne a oční okolí vyhladí.




Ano, jsem s tímhle krémem spokojená, a to hlavně proto, že je vhodný na večer (výživa, hydratace) i na ráno (splasknutí otoků) - obvykle totiž používám dva různé produkty na oči. Ovšem ta cena, ta cena...ta je docela nepříjemná, to musím uznat.



Hodnocení: 7/10

A co vy a oční krémy? Používáte je? Jaký je váš oblíbený?

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Ano, oční krém - gel Avene 10 ml - výborný na otoky doporučuji všem !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zkouším teď kofeinový krém od 100% Pure. Po měsíci kruhy zatím nezmizely a nedovedu posoudit, jestli jsou méně výrazné. Možná o ždibec. Uvidím za dalších pár měsíců. Je ovšem nutno přiznat, mám kruhy fakt hodně tmavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky, mám ho ráda na ráno, je mi 35 a už cítím, jak kůže i po ránu pne a žízní ;-). Na noc používám taky buď tentýž, nebo šípkový olej, co dávám i na zbytek obličeje. A mám ve vzorku Retrouve (zrovna na sobě), jako dobrý, ale ceny nad 10tisíc - to teda ne ;-).

      Vymazat
  3. Dřív jsem oční krémy prakticky nepoužívala.. ale co jsem se začala přibližovat k věku 25, nedalo se jinak :D používám oční krém od Alverde s goji (koupila jsem na základě více kladných ohlasů na internetu) a je skvělý, fakt doporučuju :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  4. No ta cena, to je pálka, to máš pravdu :/ Já teď používám petrželkový oční krém od Ziaji a pokud jde o hydrataci, tak je super. Na otoky sice nestačí, ale stál jen kolem 50 Kč, byl totiž zrovna ve slevě, takže pecka :) Jinak stojí tuším kolem 80-90 Kč, což je taky za hubičku :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  5. Já si zrovna tenhle týden koupila oční krém s chrpou značky Ziaja. Stál tuším osmdesát korun a má zabírat na vše zmíněné - kruhy pod očima a vrásky, plus samozřejmě hydratuje.
    Předtím jsem na noc používala jen kokosový olej, hydratoval samozřejmě přímo nádherně, ale u toho to také končilo a bohužel poslední dobou na kruhy pod očima trpím hodně :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!