pondělí 27. dubna 2015

Nová voňavá řada od Avonu - Avon Naturals Passionfruit & Peony

Ahoj všichni!

Jelikož už úplně cítím letní vibrace, rozhodla jsem se vám dnes ukázat novou řadu tělových produktů Avon Naturals ve variantě Passionfruit&Peony. V této řadě najdete klasicky sprcháč, tělové mléko a tělový sprej, takže se můžete vyletnit kompletně.



Obecně me vůně Avon Naturals baví, mají zajímavé kombinace a ještě jsem asi neměla žádnou, co by mi nevoněla. Sprchový gel má tak akorát hutnou konzistenci, dobře pění a opravdu voní. Kůži vysušuje tak standardně, není to vyloženě hydratační sprcháč, ale nemusíte se ho zároveň nijak zvlášť bát. 




Tělové mléko je velmi příjemné, rychle se vstřebává a vůně na těle dlouho vydrží. Pokud trpíte na suchou pokožku, určitě se poohlédněte po něčem hutnějším, ale pro normální kůži toto tělové mléko postačí. 




No a nakonec tu máme tělový sprej, který je super variantou hlavně na teplé dny, kdy se vám nechce používat hutný těžký parfém. Já ho ráda používám během dne, kdy už se necítím úplně fresh a jeho svěží vůně mi pomáhá trochu se vzpamatovat :).



Á propos - vůně. Je opravdu hodně příjemná, úplně evokuje léto. Já v ní cítím osvěžující ovoce a květiny v podstatě ne, podle mě je ideální pro nastávající teplé období, které tu doufám bude co nevidět.



A co vy a Avon Naturals? Máte rádi jejich tělové produkty?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Ačkoliv první zkušenosti s Avonem jsem získala teprv nedávno, tenhle sprej už jsem si taky stihla pořídit. Voní nádherně, ale ještě čeká na svou velkou chvilku, až dodělám načatý sprej Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mě moc neláká :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám sprej a je skvělý, tato vůně se jim povedla!

    OdpovědětVymazat
  4. Avon kosmetiku mám obecně ráda, produkty z řady Naturals již tolik ne, ale dobře napsaný článek mě oslovuje.:-))
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/04/vyhrala-jsem-listky-na-interbeauty.html

    OdpovědětVymazat
  5. Avon Naturals mám hrozně ráda, některé tyhle jejich sady jsou nepřekonatelné. Jen mě štve, že jen co si nějakou zamiluju, tak se přestane vyrábět a prodávat :( Dodnes vzpomínám na kombinaci Mandle-mléko, ta byla luxusní! :)

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovědětVymazat
  6. Asi tak před 3 rokama jsem z této řady měla třešňové tělové mléko, ale moc jsem s ním spokojená nebyla (divná vůně a špatně se roztíralo)

    OdpovědětVymazat
  7. Avon tělové spreje miluji... Mám asi 5 různých vůní, jsou hezky svěží a na léto nejlepší... :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle jejich řady mě snad nikdy nezklamaly :) miluju ty spreje, přesně jak říkáš - v létě a perfektně osvěží. tuhle vůni chci určitě vyzkoušet a ještě by mě zajímala vůně sedmikrásky s citrónem!

    OdpovědětVymazat
  9. Upřímně...miluji všechny tělové spreje od Avonu :). Je to moje srdeční záležitost a už jsem jich vystřídala tolik :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!