čtvrtek 9. dubna 2015

Oblíbené produkty za měsíc březen 2015

Ahoj všichni!

Tento článek píšu zrovna na neděli o Velikonocích, doufám, že si užíváte volno. My doma Velikonoce vůbec neslavíme, kdyby toho nebylo plno všude na facebooku a v obchodech, tak ani nevím, že jsou. Ale teď už přikročíme k oblíbeným produktům za březen. 



Sprchový gel Playboy VIP jsem si koupila náhodou a ze zvědavosti. Dřív jsem už měla tělové mléko se stejnou parfemací a ačkoliv mi Playboy není sympatický svou prvoplánovitostí (přijde mi to jako značka pro sedmnáctileté slečny, co chodí na diskošky a chtějí být sexy), tak mi tahle vůně opravdu lahodí. Je příjemně květinová a já ji mám v poslední době fakt v oblibě.

Purity Vision Kokosový olej mám doma už možná čtyři roky a vůbec jsem ho nepoužívala, protože mi přišel k ničemu. Když si s ním namažete tělo, tak smrdíte jako gigantická mastná kokoska a to já nemůžu, přijdu si pak celá taková špinavá. Ale! Kamarádka mi jej doporučila na hojení tetování a na to byl fakt skvělý. Aspoň jsem ho kousek vypotřebovala než ho vyhodím :).

L'Oréal Sublime Glow pleťové tonikum mi sovu vůní připomíná můj kdysi velmi oblíbený tělový sprej od Avonu, který se nevyrábí už dobrých deset let...tahle nostalgie mě donutila přilnout citově i k tomuto toniku. Po ránu mě navíc příjemně osvěží.

Krém na ruce Neutrogena je skvělý univerzální produkt do kabelky, docela rychle se vstřebává, ale zároveň dobře hydratuje a ruce po něm nelepí. Pro mě je to takový spolehlivý dříč.

alverde tekuté mýdlo Levandule mě uchvátilo svou vůní. Levanduli miluju a jelikož má tohle mýdlo ještě přírodní složení, byla to jasná volba. 

alverde pleťové sérum jsem zahlédla u Mitsuuko a musela jsem ho vyzkoušet. Líbí se mi kompaktní balení s pumpičkou. Sérum používám večer, je opravdu příjemné, nelepí a vcelku rychle se vstřebává. Na dlouhodobější efekt si ovšem budu muset ještě počkat.



Maybelline Dream Fresh BB jsem si koupila čistě proto, že stál stovku :D. A jsem maximálně příjemně překvapená! Obstojně kryje, krásně se roztírá a splyne s barvou pleti a kupodivu i docela dlouho vydrží. Pro mě je to překvápko měsíce.

Maybelline Baby Lips Electric jsem musela vyzkoušet. Vybrala jsem si zářivý růžový odstín, který dodá vašim rtům šťávu. Přijde mi, že elektrické Baby Lips hydratují lépe, než jejich standardní verze, ale můžu porovnat pouze tenhle odstín.

Bázi pod make-up Payot jsem začala používat ve dnech, kdy mi přijde, že mám hrubou a hrbolatou strukturu pleti. Opravdu pěkně vyhladí póry a vylepší vzhled pokožky. Snažím se nepoužívat ji denně, abych si neucpávala póry, ale minimálně obden to bude.

Miss Sporty lak na nehty odstín 467 je moje nová nejoblíbenější barva na nehty. Působí velmi jarně, má docela dlouhou výdrž a dobře se lakuje. Ač mám laků na nehty třeba sto, tak tento jsem si nalakovala i několikrát po sobě a neměla jsem potřebu střídat odstíny.

L'Oréal Miss Manga Punky řasenka je opět důsledkem další slevové akce. Tahle řasenka má hodně zajímavý kartáček, skvěle řasy pročeše a dodá jim objem. Když se posnažíte, dosáhnete i prodloužení a je výborná také na řasy dolního víčka či v koutku oka.

Clinique Chubby Stickc Curvy Contour a Hefty Highlight měly už svůj vlastní článek. Prostě mě chytly za srdce.

A co vy a vaši oblíbenci za březen?

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Pěkní oblíbenci :) To já zase na kokosový olej nedám dopustit, používám ho hlavně na vlasy poslední dobou.

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosový olej používám hlavně na vlasy, ale nevadí mi ani na tělo, jelikož vůni kokosu miluju :D Na Playboy mám podobný pohled a tato značka mi není vůbec sympatická :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  3. Dream Fresh BB od Maybelline byl můj první make-upoidní produkt, který jsem kdy používala, a taky jsem na něj tehdy nedala dopustit. :) Přešla jsem ale na Missha bíbíčka a potom už mi to krytí připadalo nedostatečné, tak putoval k mamině, ale i tak si myslím, že je super. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kokosák nevyhazovat! Já ho kromě kosmetických účelů používám i v kuchyni a třeba indickým jídlům nebo obyčejným palačinkám opečených na něm dodá úžasný šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc ráda slyším, že někomu sedí Dream Fresh. Pro mě je to letitá stálice a nedám na něj dopustit. Zvláště v létě nepoužívám nic jiného.

    OdpovědětVymazat
  6. V březnu jsem spíš dala na péči a nějak extra se nelíčila, což jsem zmiňovala i v článku o oblíbencích na blogu, ale za make-up vedly červené rty, abych nějak rozbila ten vzhled smrtky s bílou tváří v černé kápi :D

    Jinak chubby sticky na kontury jsem opět v Douglas obdivovala, ale nakonec se to opět zlomilo a já nakonec místo toho odešla s jarní Cecilkou od Chanel - což nelituju a už teď vím, že to bude jeden z oblíbenců za duben :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud jsi spokojená s Dream Fresh BB, zkus ulovit Dream Pure BB - mnohem lépe kryje, více drží a méně se po něm mastí pleť, fakt je ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak dík :-D Ted si budu muset jít taky koupit to BB od Maybelline :-D!!! Aspon se mám na koho vymlouvat :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Připomněla jsi mi, že si zase musím koupit krém na packy od Neutrogeny, a asi rovnou přihodím to BB od Maybelline :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  10. Kokosový olej je úplne skvelý, uý ani masky nepoužívam. Tento olej ju plne nahradí.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak od Miss sporty mám taky, půjčila jsem si ho od ségry a ještě nevrátila! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Kokosovy olej se da pouzit i na vareni, hlavne do sladkych jidel, obesnych pas, palacinek....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!