středa 29. dubna 2015

Real Techniques Powder Brush – štětka do každé rodiny

Ahoj všichni! 

Jak víte, tak štětkám já nedokážu odolat. Od Real Techniques jsem měla snad skoro všechny, ale protože nemám pevnou vůli, vrhla jsem se nakonec i po Powder Brush neboli štětci na pudr, který mě zprvu kvůli svojí velikosti vůbec nelákal. Ale stejně na něj došlo.


Štětec jsem koupila na 10 dolarů na iherb.com (můj kód na slevu 5 dolarů z vaší první objednávky je NUF183, kdybyste chtěli ušetřit), jinde už RT ani nekupuju. Štětec je klasicky zabalen v plastovém obalu a je tam tak mazaně skryt, že vůbec neodhadnete jeho velikost. Po vyndání ale jen žasnete, protože je to prostě pořádnej...štětec. Rozhodně největší, jaký mám.



Vlákna štětce jsou opět dokonale jemná a tvář jen hladí. Štětec nabírá docela hodně pudru, je dost hustý, takže doporučuju oklepat. Zároveň ale neudělá takovou tu tlustou kompaktní vrstvu jako některé kabuki, naopak nanese pudru přesně tak akorát. Proto ho nedoporučuju třeba na pudrový make-up, ale vyloženě na sypké či kompaktní pudry nanášené na make-up.


Myslím si, že bez tohohle štětce můžete žít, na pudr se určitě najdou i praktičtější pomůcky, ale pro chronické sběratele jako jsem já je v podstatě nevyhnutelný.


Jak se vám líbí? Máte rádi štětce Real Techniques?

Těším se na komentáře,

IYF

10 komentářů:

  1. Stetce RT mam rada a uplne te chapu. Jen bohuzel mam jiz treti stipple, protoze mi dva vypelichaly. Uvidime co ten treti. Tak moc je mam rada...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ten od tebe pouzivam nejcasteji a nejradeji. Casto si na tebe vzpomenu.

      Vymazat
  2. dosly ti vzdycky vsechny objednavky z iHerb? me prvni, se stetci na oci ano, druha s tvarenkovym a prave timhle na pudr uz ne :( tak prave premyslim, jestli se mi chce znova riskovat vyhodit petikilo oknem..

    OdpovědětVymazat
  3. I love your style, photos and personality ! Keep going !!

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  4. Základní výbavu štětců jsem si sestavila z Hakuro (myslím, že některé jsem kupovala taky na tvoje doporučení) a Real Techniques. No a časem jsem zjistila, že mnohem víc používám právě ty RT, jsou mi nějak sympatičtější, přesto že kvalitou jsou Hakuro taky super.

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Od RT nemám štětec ani jeden, za to jsem si moc oblíbila Hakuro. Takový flat top mi nepustil ani jeden chloupek :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  6. Vlastím a neříkám, že je špatný, ale vyloženě mě nenadchl. Mám raději hustější s kratšími štětinami. Nejvíc mi vyhovuje Hakuro. Teď mám v plánu zkusit i Zoevu, tak jsem zvědavá, kdo nakonec vyhraje.

    OdpovědětVymazat
  7. Na interbeauty veletrhu je ve stánku Sleek měly za super cenu, tři za 700Kč, koukala jsem na ně.
    je krásný.
    pěkný článek.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. V poslední době dost pokukuji po pořádných a kvalitních štětcích a RT jsou mými favority, tak uvidíme. Každopádně tento je úžasný a hrozně se mi líbí :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Par stetcu od RT mam, vcetne toho na pudr. Za 10 dolaru nejsou spatne... Ale celkem dlouho jsem po nich nesahla, koupila jsem Zoeva a ti mi prijdou lepsi...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!