pondělí 13. dubna 2015

SOUTĚŽ o LE Essence Brit Tea s e-shopem KupKosmetiku.cz!

Ahoj všichni!

Musím říct, že na tohle jsem se hodně těšila :). S e-shopem www.kupkosmetiku.cz mám už léta naprosto skvělé zkušenosti a když mi nabídli, že věnují balíčky do soutěže pro vás, byla jsem fakt nadšená!



Kdo z vás už neviděl limitovanou edici Essence Brit Tea, jako kdyby v blogovém světě neexistoval. I mě tahle limitka hodně zaujala a můžu vám s potěšením oznámit, že si zasoutěžíme právě o balíčky z této edice!



A co v nich najdete? V každém balíčku je 8 produktů, a to tvářenka, rozjasňující báze, paletka očních stínů, štetec na oční stíny, dva lesky na rty, pilník na nehty a náušnice. Zní to super, co říkáte? Ještě lepší zpráva je, že balíčků bude celkem 6, takže budeme vybírat šest výherců :).

A jaké jsou podmínky?

1. Být pravidelným čtenářem blogu.
2. Like na facebookovou stránku E-SHOPU kupkosmetiku.cz
3. Napsat do komentáře svůj e-mail.

To je vše! Soutěž potrvá do pátku 17.4. do 15:00!

Tak hodně štěstí :)!

K.

86 komentářů:

  1. Nejvíc zvědavá jsem asi na ten štětec na linky :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno splněno :)
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já chci vyhrát :-D
    ammalka(zavinac)email.cz


    btw> nevíte kdy bude tahle limitka v drogeriích?

    OdpovědětVymazat
  4. Limitka vypadá zajímavě😊 misa.hruskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, super soutěž, pěkné produkty.
    vše splněno. eriuchytilova@gmail.com
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Po delší době limitka od Essence, která mě zaujala :) Líbí se mi tvářenka a lesky na rty :)
    H.Mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vrchol roztomilosti :) kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to nádherně :-)
    na fb jsem jako sin03@seznam.cz

    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno splněno a balíček je krááásný :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Táto limitka sa fakt podarila :) tvárenka je môj favorit :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se moc líbí ty obaly.. :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji, lajkuji a tu je můj mail: vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak třeba se štěstí usměje... :-)
    Fb jméno: Michaela Mosnáková
    mail: m.mosnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle kolekce mě taky zaujala, určitě si do drogerie zajdu pro rozjasňující tužku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkná limitka:)
    blackmarauder88@gmail.com  

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná limitka, ta tvářenka je úžasná :)
    GFC Lucie Martináková
    FB Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovědětVymazat
  18. Super ��
    Katkachroma@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  19. Zatím asi nejhezčí limitka, co jsem viděla :) určitě zajdu do drogerie omrknout, pokud tedy nějakou náhodou nevyhraji :) TerezaPechova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tvarenka a ten stetec me zaujaly a lajaji nejvic 😄
    Lucitkasim.ls@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Woow tak tuto some šte nevidela, ale vypadá super, jarne a sviežo:)
    lifeofadrien@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Hezká limitka i soutěž, určitě omrknu v drogerii :)
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já tedy asi neexistuji, protože tuhle limitku od Essence vidím poprvé :) Sleduji přes GFC jako Easy on the Eye.
    Fb: Hana Straková
    E-mail: easyontheeyeblog(zavináč)gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  24. limitka je pěkná, já od essence ještě nic nezkoušela, takže svůj názor na tuto kosmetiku zatím nemám
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Super soutěž!:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Teda, to je nadupaný balíček. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tohle je zase jednou povedená a použitelná limitka! :)
    My Make-up Store
    ell.makeupstore@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ách ta tvářenka.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Jé to vypadá krásně, hlavně ta tvářenka :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. hmm, zaujímavé vecičky :)
    bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Krásně cukříkovatá limitka. Radost o ní soutěžit.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  33. Ta tvářenka :) elicia@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Wow,to je nadílka!Tak zkusím zase štěstí :-) Držím si palec.
    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. No tak to je bomba! :) snad se na mě štěstí usměje. :)

    tereza.trnkova95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ta limitka vypadá nádherně a ta tvářenka mi připomíná ty od Milani. Nedá mi to tedy abych to také nezkusila :-)

    lifewithsandra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, sleduji jako Péťa K.; fb: Peťa Kovaříková; mail: petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  39. Ta tvářenka vypadá zajímavě:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. super ceny ,doufám, že si štěstíčko nejde ke měcestičku.

    splněné podmínky jsou

    e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. podmínky splněny :)
    lucka.brychtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tak tahle kolekce je super! Podmínky splněny:)

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Paráda! :) Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Super soutěž, nejvíce se mi líbí tvářenka, ale vyzkoušet bych chtěla vše :-) Přes GFC sleduji jako Dagmar Horáková, na FB Dáša Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Podmínky splněny a ta tvářenka je jedním slovem nádherná!
    sarka.dalecin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji, podmínky splněny : katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Limitka vypadá zajímavě :)
    silhankova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Všechno splněno :)
    verahavlova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, podmínky splňuji. Z téhle limitky mě zvlášť zaujala tvářenka, ty vypadá nádherně! :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Limitka je zajimavá :))
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tahle limitka je prostě nádherná a 6 výherců bude, no kéž by se na mě štěstí usmálo :)
    Pravidelným čtenářem jsem
    VeruKru@seznam.cz
    Like splněn :)

    OdpovědětVymazat
  55. Jsem jediná, koho nejvíc zaujala báze? :D patissie@live.com

    OdpovědětVymazat
  56. Podmínky splněny a budu si hoodně držet palečky :-D
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. sleduju pres bloglovin a gfc jako Michaela R., fb jako Michaela Radkovičová, email je m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. limitka vypada dobře :-) alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  59. sleduji
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Třeba se mě usměje štěstí :) Zaujala mě ta tvářenka...

    Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. hotovo
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Díky za soutěž :)
    vzeh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. mnoskova@centrum.cz
    Monika Nosková

    OdpovědětVymazat
  64. Super barvičky! :))

    z.kalna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. podmínky splněny, a to nejen kvůli této soutěži :-)
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Waaau tak to je krása, miluju ty barvičky :D Nejvíc se mi líbí tvářenka, na ty já jsem ujetá :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Vypadá to opravdu nádherně! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Jsem kosmetický barbar, na Interbeauty jsem si koupila jen dva pilníky na nehty! :D A teď přemýšlím, jestli se mám do Lidlu vrátit pro ta šedá povlečení, už jednoho odtamtud máme a je super. Ale proč si nezasoutěžit, že? :)

    slecnadomaci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Super giveaway :) Ta licenka je velmi pekna.
    Sledujem ako Skalinky. Facebook som lajkla.
    Moj mail: skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj:-)
    super soutěž:-) Moc se mi líbí ta tvářenka. Sleduju tě jako hanicka.cica nebo jako hanča číča blažková na FB. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Wau, to jsou teda moooc pěkné ceny :-) Podmínky soutěže splněny, takže můj mail je m.hercikova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  72. splnene, july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. splněno :-)
    mymymym@seznam.cz
    ahoj Alča

    OdpovědětVymazat
  74. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  75. Ježiši, 6 balíčků to je úžasné!!! :) Aspoň má člověk větší šanci na výhru. Z této limitky se mi strašně líbí tvářenka, bohužel jsem ji ještě u nás v drogérce vůbec neviděla.
    email: anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  76. kdy bude vyhlášení?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!