pátek 22. května 2015

Aussie – nová řada stylingových produktů

Ahoj všichni! Dnes tu pro vás mám slibovaný článek o nové řadě stylingových produktů značky Aussie, které přišly do naší drogérie před pár týdny. Mě zaujaly na první pohled, a proto jsem ráda, že jsem je mohla vyzkoušet.

Aussie Miracle Styling Mousse Curl Define + Shine a Volume + Conditioning


Pěnová tužidla na vlasy jsem nikdy moc neuměla používat. Jelikož si vlasy nefoukám, tak jsem s tužidlem vždycky vydržela tak na dvě použití a pak se na to vykašlala (totiž – ano, používám fén, ale vydržím to tak dvě minuty, nikdy si vlasy nezvládám vyfoukat do nějakého tvaru). Kvůli vám jsem se ale obětovala :). 


Pěny mi přijdou docela podobné. Co jsem zaznemanala je fakt, že pěny stačí mnohem méně než od jiných značek. Párkrát jsem si dala fakt plnou hrst a nebylo to dobrý – vlasy se slepily a vypadaly hnusně. Pokud ale budete aplikovat pěnu s mírou, tak vlasy fakt pěkně natuží a zvednou u kořínků. Líbí se mi i příjemná krémová konzistence. Pokud jste zvyklí pěny na vlasy používat, určitě tyhle zkuste.


Aussie Miracle Hairspray Volume + Hold a Shine + Hold


Zato laky na vlasy, ty občas používám :). Mám totiž hodně jemné vlasy, takže i culík vypadá strašně chlupatě a hnusně. Lak určený pro objem používám i na rozpuštěné vlasy a přijde mi, že je pěkně udrží v jakéms jakéms objemu. Druhou variantu laku používám právě na culíku, protože skutečně přidá vlasům lesk a takový upravený vzhled,. Společné oběma lakům je to, že dělají opravdu jemnou mlhu, která vlasy rovnoměrně pokryje a neslepí je. Zpevnění není maximální, je spíš takové přirozené a zanechává vlasy v pohybu (což je jednou z hlavních deviz celé téhle stylingové řady). Druhým významným plusem je krásná typická Aussie vůně – laky ani tužidla vůbec nemají svůj typický zápach a voní po žvýkačkách.



Celkově myslím, že se tahle stylingová řada hodně povedla, dělá na mě dojem něčeho „lepšího“ než je to, co dostanete běžne v drogérii. Nechá vlasy živé, neslepuje, nezatěžuje a ještě voní. Určitě ji radím vyzkoušet :).

A co vy a stylingové produkty, jak jste na tom? Jaké jsou vaše oblíbené?

Těším se na komentáře,

IYF

6 komentářů:

  1. Já bych je i zkusila, ale mám doma dva laky na vlasy a jedno tužidlo a obávám se, že je to pro mě zásoba tak na další tři roky. :)) Jinak se mi ale docela líbí, hlavně tedy laky... Tak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimave produkty.
    http://style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají dobře, mám ráda jejich šampóny. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem hrozně líná je používat a co se týče tužidla, mám to úplně stejně jako ty, fénování mě prostě nebaví a tak si nechávám téměř vždycky vlasy volně uschnout a pak je jen vyžehlím. Na laky mě sice taky tolik neužije, ale rozhodně bych je využila víc, tak určitě časem nějaký z těchto od Aussie vyzkouším :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Já pěnové tužidlo občas použiju, myslím, že se po tom Volume + Conditioning v DMku podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja používam ich šampóny, sú fajn...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!