čtvrtek 7. května 2015

Charismo No.5 aneb Můj první český parfém

Ahoj všichni! 

Dnes mám pro vás podle mě dost zajímavou věc. Nedávno mě oslovila značka Charismo a nabídla mi na vyzkoušení jeden z jejich řady parfémů. Musím říct, že mě to hodně zaujalo především proto, že se jedná o značku českou a já ráda podpořím kosmetiku, která pochází od nás. Parfém jsem si nevybrala sama, jen jsem napsala, co mám ráda a nechala se překvapit výběrem.



Co se týče designu, tak flakon se mi opravdu líbí, tyhle jednoduché linie mám fakt ráda a působí elegantně. Já mám variantu č.5 a musím říct, že ke mně opravdu sedí. Je to spíš taková svěží trochu „zelená“ vůně, ale s jemnými květinovými tóny, není vůbec nudná, naopak v ní stále objevuju něco nového. Podstatou vůní Charismo je, že by měly podtrhnout vaši osobnost a pokud vyberete dobře, tak tohle tvrzení podtrhávám.



Na nějaké sofistikované popisování vůní mě moc neužije, nevyznám se v tom, nepoznám jednoltivé složky, to přiznávám. Ale tahle vůně se stala jednou z mých nejoblíbenějších a je podle mě ideální na jaro a léto díky tomu, že je taková lehká a osvěžující. Výdrž parfému odhaduju tak na dvě třetiny dne, navečer se už hodí ji obnovit.


Vůně koupíte za cenu cca 400-500,- na internetu (např. parfums.cz)

Slyšeli jste už o značce Charismo?

Těším se na komentáře,

IYF

13 komentářů:

  1. Tak o tom slyším poprvé, škoda že nejde si k němu přes monitor i ňufnout ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku vůbec neznám, ale určitě by mě zajímalo jak parfém voní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Znacku neznam a rada bych si ovonela! Hezky obal i cena.

    OdpovědětVymazat
  4. Neslyšela jsem o tom a vypadá zajímavě :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  5. Značku vůbec neznám, ale googlila jsem složení. Ano, nejlepší je si přičichnout, ale i tenhle ofiko popis pomůže pro lepší představu (alespoň mě osobně, mám své oblíbené složky, podle kterých většinou parfem v té záplavě nabídky na trhu vybírám, a pak si konkrétní favority jdu očichat):

    Hlava: Esence zeleně, fialka, zelené jablko, grepfruit, magnólie
    Srdce: Tuberóza, konvalinka, růže, fialka
    Základ: Santalové dřevo, ambra, pižmo

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tejto vôni som ešte nepočula :P flakónik sa mi až tak nepáči, ale zase kvetinové vône mám veľmi rada

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. No asi takhle... Za 400kč se kvalitní vůně udělat nedá, natož pak parfém...
    Značka Charismo na mě dělá stejný dojem jako značky typu: FM Group nebo Santini... Takže, za mě určitě NE...

    OdpovědětVymazat
  8. A Katko, vy rozumíte výrobě parfémů? To je skvělé, lidé, kteří tomu nerozumí, napíšou klidně větu, ze 400 Kč se parfém vyrobit nedá. Tak jen pro informaci, cena výroby parfémů není tak vysoká, nejvíce platíte za marketing - propagaci. Například nadnárodním firmám podle posledních čísel jde v průměru 50% z obratu do marketingu. Protože musíte přeci zaplatit ty celebrity, inzeráty v časopisech apod. Protože lidi bohužel dají na reklamu, místo na vlastní rozum. Charismo, parfémy jsou kvalitní, originální vůně od českého výrobce, který vyrábí i pro zahraniční firmy, takže ví, kolik stojí jejich výroba a za kolik pak parfémy (u nás hlavně toaletní vody) prodávají. Více o této značce jsem našla také na FB a na http://www.charismo.cz/o-nas.htm. Zdraví Tereza

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem značku Charismo potkala na veletrhu Wordl of Beauty a musím ríct, že značka je sympatická. Koupila jsem si limitovku 14° a pak ještě unisex vůni Charismo 9° a musím říct, miluju je. Vydrží dlouho, voní úžasně. Devítku většinou používám a večer a čtrnáctku přes den. Jsou dokonalé a já značce držím palce. Konečně originální český parfémy:) Kamila Skrbková..

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.protisedi.cz/article/jak-voni-charisma Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Já si objednala č.6..krásná svěží vůně a včera mi přišla vůně č.14.Vybírám si podle složení (v základu musí být santalové dřevo-miluji) a vždy jsem velmi spokojená.
    Ještě bych chtěla vyzkoušet č.9 a č.5,ale bohužel nejsou na skladě.Musím počkat.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám no.6 a maximalni spokojenost! Také fandím českému výrobku, obal jednoduchý, ale krásný, rozstrik jemny, nektere dávkovače spíše tecou.., pouziju ráno a ještě odpoledne cítím. Proste tesim se na objednané vzorky a urcite budu zkoušet dalsi :) Firme fandim a diky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám no.6 a maximalni spokojenost! Také fandím českému výrobku, obal jednoduchý, ale krásný, rozstrik jemny, nektere dávkovače spíše tecou.., pouziju ráno a ještě odpoledne cítím. Proste tesim se na objednané vzorky a urcite budu zkoušet dalsi :) Firme fandim a diky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!