úterý 19. května 2015

Essence LE Brit Tea - recenze

Ahoj všichni!

Doufám, že se máte dobře. Já trochu nestíhám a nedávám všechno, co bych chtěla, ale co už...snad tohle předstátnicové martyrium brzy (a úspěšně) skončí. Dnes si dáme recenzi na většinu produktů z limitované kolekce Essence, kterou právě můžete najít v drogériích. Jedná se o řadu Brit tea, která mě osobně nalákala už když jsem viděla promo fotky. Jdeme na to!



Rozjasňující báze



Začnu hned výrobkem, od kterého jsem moc neočekávala. Znáte tento typ bází z drogérie, obvykle se jedná o koncentrované třpytky, které stejně nejdou použít na celý obličej a akorát vypadáte jako mastná gule. Ale! Překvapení nemohlo být větší. 



Tahle báze má jemnou meruňkovou barvu a na první pohled neobsahuje viditelné třpytky. Když ji nanesete na obličej, tak skutečně poskytne rozjasňující efekt, ale není to vůbec laciné, naopak, vypadá to velmi přirozeně. Snažila jsem se vám vyfotit výsledek na ruce, ale nejde to, není to natolik viditelné. Pokud chcete vyzkoušet rozjasňující bázi a nechcete brečet nad patnácti stovkama za Guerlaina, mrkněte na tohle, třeba příjemně překvapí i vás.

Lesky na rty



Lesky na rty najdete v kolekci dva. Obecně lesky od Essence považuju za slušné, mám jich ve sbírce nějakých pět šest a používám je ráda. Tyto dva kousky mají spíše přirozenou barvu, ten vpravo je pastelově růžový se střední pigmentací a lesk vlevo je spíše jemně zabarvený růžovočervený. Oba jsou docela příjemné na rtech, lepí minimálně a vůbec nevysušují. Řekla bych, že s nimi nešlápnete vedle.




Tvářenka




Ov koz, hlavním tahákem limitovaných kolekcí essence bývají hlavně tvářenky. Tato má vzor přímo k pomilování, motiv růžových květů krásně ladí se svěží růžovou barvou samotné tvářenky. Odstín je to spíš světlejší a nevím, jestli z fotce na pleti něco uvidíte, nicméně, pokud jste opálenější, tak vám ji spíše nedoporučím. 



Pro bledulky ale bude naprosto nádherná na jaro a léto, díky studenému odstínu vám dodá takový svěží look. Tvářenka poměrně dost práší, ale pigmentovaná je víc než dost. Na obličeji vydrží nějakých osm hodin, pak už se ztrácí.

Paletka očních stínů



Dalším překvapením pro mě byla tahle trojpaletka očních stínů. Z limitovaných edic Essence jsem pár paletek už vyzkoušela, ale většinou nebyly moc pigmentované. Tato je ale výjimkou. Obsahuje tři nádherné pastelové odstíny, které mají ale výbornou pigmentaci a dobře se s nimi manipuluje. Jestli vaše srdce touží po podobných odstínech, tak do nich určitě jděte.



...a tie ďalšie veci



V kolekci dále najdete několik roztomilých drobností. Náušničky jsou fakt krásné a stylově se ke koelci hodí. Pilník na nehty mě osobně moc nenadchýná, protože používání pilníku nesnesu, ale pokud rádi pilujete, tak se vám určitě i vzor tohohle zalíbí. 



Štětec na oční stíny je vyroben ze syntetického vlákna a dobře se mi s ním nanášejí všechny krémovky, pudrové stíny zas tolik ne. A je překvapivě dobrý na gelové oční linky!

Z kolekce jsem vůbec netestovala laky na nehty, tužku na oči ani balzám na rty, ale celkově mě tahle limitka opravdu příjemně překvapila a řekla bych, že je za dlouhou dobu kvalitativně jednou z nejlepších. Pokud jste ji taky ozkoušely, dejte mi rozhodně vědět v komentářích :).

Krásný den,

IYF

9 komentářů:

  1. Moc sortiment Essence nesleduju, takže dík za tip! Zajdu se podívat a nejspíš neodolám leskům, zbytek věcí bych asi moc nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si tvarenku, ty mam z limitek Essencr fakt rada a tahle vypada tak rozkosne :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný a hlavně aktuální článek. Já mám tvářenku cca dva týdny a je prima, taková jemná a bílou část používám po d obočí :-))
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka stínů vypadá dobře :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jak mě poslední limitky tolik neoslnily, tak když jsem viděla tvářenku z Brit Tea, tak jsem ji prostě musela mít stůj co stůj a i pigmentace mi byla v té chvíli šumák. Každopádně jsem spokojená, pigmentace je fajn a jelikož jsem až do léta bledule, tak i odstín mi sedí. Jen té prášivosti je škoda, ale nevadí :) Jinak jsem se díky tvému článku nadchla pro tu bázi, takže zítra vyrážím směr Dmko :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle na první pohled se mi limitka líbila, ale po důkladnějším prozkoumání v drogerce jsem si prostě nevybrala :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila jsem si rozjasňující tužku pod obočí a do vnitřního koutku oka jsem spokojená, pigmentací i výdrží je stejná jako ty ze stálé kolekce.

    OdpovědětVymazat
  8. mě zaujala ta rozjasňující báze asi na ní mrknu, docela jsi mě navnadila a pak taky ty náušničky , ty jsou krásné, tvářenka má hezký design, ale vzhledem k tomu, že už jsem trochu opálená, tak tu si nepořídím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!