pondělí 4. května 2015

Oblíbené produkty za měsíc duben 2015

Ahoj všichni!

Samozřejmě ani tento měsíc vás nemůžu ochudit o oblíbence. Kupodivu jsem se v dubnu docela krotila jak v nakupování, tak ve zkoušení nových věcí, protože pendluju mezi dvěma byty a není na to tolik příležitostí. Přesto jsem si ale našla pár oblíbených kousků, které vám dneska ukážu.



Rimmel Lasting Finish pudrový make-up je novinkou od Rimmelu a já jsme si jej koupila za svoje. Baví mě, že docela kryje, takže jde použít i samostatně, ale nejradši ho mám ke konci dne, kdy už mi make-upu na obličeji moc nezbývá a já stále potřebuju nějak vypadat. Krásně zmatní a dodá i potřebné krytí.

Clarins Lisse Minute báze pod make-up je pro mě překvapení měsíce. Tahle miniatura byla v jednom setu a kvůli ní jsem si koupila další :). Báze je sice lehce silikonová, ale zároveň je na pleti fakt příjemná, neucpává póry a make-up se na ni nanáší fakt skvostně. Zahladí póry a make-up déle vydrží.

Maybelline Volum'Express The Falsies voděodolná řasenka mě stála kilo ve výprodeji a kupovala jsem ji, protože potřebuju novou voděodolnou řasenku na léto a na cvičení. Udělá fakt masivní efekt, hodně řasy zvýrazní a přitom je uspokojivě voděodolná. Zatím moje nejlepší voděodolná řasenka.

Astor Lipcolor Butter odstín 008 Hug Me je teprve druhý kousek v mé sbírce, ale potvrdil předchozí názor, že tahle máslíčka jsou prostě skvělá. Má pro mě nejpříjemnější ne-voskovou konzistenci a barva je dostatečně pigmentovaná. Tenhle přirozený odstín mě baví právě teď, na jaře.

Real Techniques Setting Brush je prostě láska. Ten štětec je naprosto geniální a já s ním nanáším pudr pod oči, rozjasňovač nebo s ním rozmazávám kontury do ztracena. Je tak super, že mám na cestě další kus.



Tetesept sprchový gel Síla a energie je naprosto skvělá věc. Jeho vůně je fakt jedinečná, hned mě osvěží a zlepší mi náladu. Ideální po ránu nebo po cvičení. Recenze již brzy.

Saloos Lemon Tea Tree pleťový olej je ideální, pokud vás trápí mastnější pleť. Tenhle olejíček je fakt lehký a pleť osvěží. Vůbec nezatěžuje a má i antibakteriální účinky díky tea tree. Na teplejší počasí ideál.

For Life&Madaga bylinkové tonikum je další věc do mé kosmetické rutiny ideální na teplé měsíce, protože opravdu důkladně pleť dočistí a mám pocit, že bylinkové výtažky působí proti vzniku pupínků a dalších hnusů. Není ani příliš alkoholové a pleť nevysušuje.

Clarins One Step Baume Exfoliant je další miniatura, kterou s sebou tahám při svém pendlování. Už po třetí použiju slovo "osvěžení" - ale tenhle peelingový čistič dělá přesně to. Navíc vám obličej dostatečně obrousí a mám pak pocit krásně čisté pleti. 

Syoss Volume Powder je moje nové must have při úpravě vlasů. Když už mám vlasy rozpuštěné, tak potřebuju něco, aby mi úplně neležely u hlavy a aby byly jakoby drsnější, když je pročesávám prstama (což dělám pořád)- Tyhle stylingové pudry jsou na to naprosto ideální.

A co jste si vy oblíbili v dubnu? Už se připravujete na léto?

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Máslíčko na rty si musím pořídit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Dík za tip na řasenku, nějakou voděodolnou sháním, abych v létě při prvním zapocení nevypadala jak panda. Olej od Saloos mám a je fakt super. A hodně mě zaujal i vlasový pudr, na moje jemné vlasy by se mohl hodit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pudro make-up bych chtěla vyzkoušet, ale pořád nevím, jestli ho tak nutně potřebuju :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku jsem měla také a byla suprová :-)) krásný článek s krásnými produkty.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já si oblíbila YSL olej na rty, masky na vlasy Aussie, konečně jsem ozkoušela a pak taky Vichy čistící micelární olej :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten RL setting mi ještě chybí :-( Musím to napravit. Ten mne fakt láká.

    OdpovědětVymazat
  7. Na ty máslíčka na rty koukám už hrozně dlouho, ale vždycky se našlo něco, co jsem potřebovala / chtěla v danou chvíli více :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rimmel Lasting Finish pudrový make-up a Astor Lipcolor Butter chci také zkusit!

    OdpovědětVymazat
  9. Máslíčka Astor jsou super.Peeling Clarins na mě byl dost drsný, ale musím souhlasit s tím, že je osvěžující

    OdpovědětVymazat
  10. Díky, určitě z toho něco vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  11. V dubnu to bylo mangové tělové máslo od Baley, bohužel se musím zásobit jelikož už došlo :D

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!