pondělí 25. května 2015

Otevření nové prodejny The Body Shop a řada Virgin Mojito

Ahoj všichni!

Dnes pro vás mám krátký report z akce, na kterou jsem byla pozvaná. Jednalo se o otevření nového obchodu britské značky The Body Shop, kterou určitě znáte a milujete stejně jako já díky úžasným vůním a legendárním tělovým máslům. Nový obchod se nachází v OC Nový Smíchov, což je pro mě úplně ideální, protože jsem holka z Prahy 5. 


Obchod se mi moc líbí designem, ze všech tří The Body Shop obchodů je podle mě nejsvětlejší a působí nejpříjemněji. Prostorově se nezdá být úplně největší, ale údajně je. Mně se tenhle vzhled fakt líbí a působí vzdušně a příjemně.


Na akci nechybělo občerstvení a o hudební doprovod se postarala úžasná saxofonistka. Dala jsem si i virgin mojito, což rozhodně po náročném dni v práci potěší. Musím pochválit neskutečně milý a ochotný personál, který se o nás staral. Mě se ujal příjemný asistent, co mi ukázal všechny produkty z body a haircare, všechno vysvětlil, doporučil, co sám rád používá a podobně. Poté jsem ještě probrala celou řadu péče o pleť se slečnou asistentkou a musím říct, že mě opravdu zaujala. Sama jsem si koupila čistící krém s Vitaminem E, protože tuhle řadu mám zatím nejraději. Jsem ale ochotná testovat dál :).


Žhavou novinkou, která přichází přesně ideálně na léto, je nová řada Virgin Mojito. Má fakt naprosto neuvěřitelně věrnou vůni a bude podle mě skvělým osvěžením v parných dnech. Pokud půjdete v nejbližší době kolem The Body Shop, určitě ji omrkněte.


A že bych vám návštěvu rozhodně doporučila - v novém obchodě na prodejně teď probíhá totiž několik zajímavých slevových akcí:

22 - 31.5. sleva 20% při nákupu dvou a více produktů na tělo
1 - 14.6. sleva 50% na druhý výrobek z péče o pleť
15. - 25.6. akce 2+1 na produkty pro péči o ruce, nohy a vlasy

Kromě toho si na facebookových stránkách The Body Shop můžete ještě napsat o slevový kupon, který vám přijde do mailu.

Já už od otevření v novém obchodě byla dvakrát a žádného nákupu rozhodně nelituju :). Na recenze se můžete těšit již brzy.


A co vy a The Body Shop? Máte nějaký oblíbený produkt?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. O téhle značce už dlouho přemýšlím :))) Tak snad si časem i já už konečně něco pořídim :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. juch, konečně také na smíchově..konečně to mám blízko a brousím si zuby na mojito kolekci! :))) asi si napíšu o kuponek, aby má peněženka tolika netrpěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak to jsem ráda, že je otevřený další obchod. Zrovna jsem shodou okolností napsala recenzi na jejich tea tree řadu s kterou jsem maximálně spokojená. The BS mám moc ráda, určitě kouknu na ty novinky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Mojito miluju, takže se asi zajdu aspoň podívat :) Ty ceny jsou trochu moc, protože zrovna šetřím a dodělávám zásoby, ale jako dárek bych to brala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, jisto to musel být zážitek. Mám to kousek a nejsem schopna se tam vypravit.
    Zítra to snad napravím.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. The Body Shop mám moc ráda, ale už je to myslím asi tři roky nebo i dýl co u nás ve už Zlíně žádný není a tak mám celkem smůlu, že jej nemám tak hezky po ruce jako dřív :/

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem tam byla v pátek a nakoupila :). Jedna z mých oblíbených značek a ten obchod se vážně povedl!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká reportáž :-), také se mi nový obchod u Anděla líbí nejvíce ze všech prodejen TBS, opravdu se povedl, je vzdušný, světlý, prostorný a přehledný. Děkuji za podpis pro Nikču :-)!

    OdpovědětVymazat
  9. Prostory z fotek vypadají opravdu pěkně apříjemně. Je nějaký rozdíl mezi normálním mojitem a virgin mojitem, které jsi měla ty?:D Závidím ti toho asistenta, který ti vše vysvětlit, to bych taky potřebovala!:) Jsem zvědavá na recenze všeho, co jsis koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen v alkoholu, virgin mojito je bez něj, což dost snižuje potenciál mojita :D

      Vymazat
  10. Táto značka je skvelá, páčias a mi hlavne telové maslá:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!