středa 27. května 2015

První KupKosmetiku Box je tady!

Ahoj všichni!

Abychom pokračovali v aktualitách, tak dnes vám ukážu něco, co mě hodně potěšilo. Jak asi víte, tak s e-shopem kupkosmetiku.cz mám to štěstí už nějakou chvíli spolupracovat a už pěkných pár let u nich nakupuju. Vždycky jsem jim fandila, protože od první objednávky si nemůžu vůbec stěžovat, zákaznický servis je perfektní. Tento e-shop teď vypustil do světa něco nového, po čem po zaniknutí Ladyboxu zůstala na trhu díra - a totiž KupKosmetiku Box.



Jak už asi tušíte, jedná se opět o krabici plnou překvapení, garantovány jsou 4 plné produkty a "ochutnávací" balení z dalších. Cena tohoto boxu je 249 Kč, což je méně, než kdy stály ostatní beauty boxy. Koupíte jej ZDE.

 První, co mě potěšilo, je samozřejmě krabička. V éře beauty boxů pro mě byla krabička (jaká blbost, žejo!) jednou z dost podstatných věcí, protože ji pak můžete využít na ledacos a co se mě týče, tak úložných prostor není nikdy dost. Tahle má jemný motýlkový vzor a vevnitř je vysypaná žlutýmu "pilinami", které (světe div se!) nepráší. Podle mě moc pěkný design, který odpovídá jarnímu období.




Uvnitř jako první najdete leták, který vám obsah boxu představí. Pod vrstvou pilin se pak skrývají samotné produkty. Jaké že to jsou?



Jako první mě zaujal Micelární gel Lirene. Hodně zajímavá věc, která odstraní make-up a vyčistí pleť. Svou filozofií mi připomíná různé čistící oleje a musím říct, že se nemůžu dočkat, až ho vyzkouším. Dalším velkým balením je sprchový gel tetesept Síla a energie. Ten už mám :). Je skvělý a recenzi na něj si můžete přečíst velmi brzy. Celá řada sprcháčů tetesept se podle mě moc povedla a stojí za vyzkoušení.



Co se týče dekorativky, najdete tu dva výrobky od Essence, což je jedna ze značek, které e-shop nabízí. Řasenka Plump no Clump mě tedy moc nenalákala barvou obalu, ale její tlustý gumový kartáček vypadá zajímavě a vyzkouším ji určitě ráda. Rtěnka z nude edice je něco, co bych si bývala sama koupila, takže to, že jsem ji našla v boxu, je super :). 

Co se týče vzorečků, tak s těmi se nešetřilo. Je tu několik kousků od sebamedu a také vzoreček Lirene CC krému a pleťového krému Green Line.



Podle mě je box opravdu moc povedený a doufám, že se můžeme těšit na další edici. Podle mě je toto ideální způsob, jak mlže e-shop představit svůj sortiment a ukázat zákaznicím novinky. Kdyby se něco takového rozšířilo i mezi další e-shopy, nezlobila bych se :).

A co vy a beaty boxy? Máte je rádi nebo raději jdete na jistotu?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Silně jsem uvažovala, že bych si ho koupila, narazila jsem na něj minulý týden. :) Řekla jsem si, že zkusím počkat, jak to bude vypadat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Me se tento box libi. Skoda, ze jsem o tom nevedela driv kdyz jsem byla 3 tydny v cesku, jinak bych si ho objednala.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsem jedna z mála, koho box úplně nezaujal. Na druhou stranu, za tu cenu proč ne... :) Počkám, jestli budou další edice a jak budou vypadat... :)
    Mimochodem, ten překlep "mlže" v posledním odstavci je roztomilej. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Je fakt, že beauty boxy mi chybí, člověk se dřív každý měsíc těšil na nějaké to překvapení a na nějakou krásnou krabičku, takže jsem ráda, že eshop KupKosmetiku.cz přišel se svou vlastní krabičkou. Snad v nich bude pokračovat, je to totiž super nápad :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ho vybalila včera a byla jsem naprosto nadšená. Ten pocit prostě, když člověk dostane krabici s kosmetickým překvapením a přehrabuje se v tom, je k nezaplacení.

    OdpovědětVymazat
  6. také jsem byla spokojená, je tam všechno, co využiju a nebudu muset posílat dál :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné produkty. Líbí se mi i to balení.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Boxy jsou super! Raději si vybírám, ale boxy mně přesto lákají, protože co kdyby?

    OdpovědětVymazat
  9. jediný box, do ktorého som zatiaľ išla bol ten od DM, 8.6 si mám ísť preň, tak som riadne zvedavá :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!