pondělí 15. června 2015

Catrice Absolute Matt paletka očních stínů - som prekvapený

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat paletku, kterou jsem koupila úplně náhodně v Rossmannu a ze které jsem trochu paf. Jedná se o paletku očních stínů Catrice Absolute Matt a jelikož jsem měla už paletku "nahatých" odstínů, která stála naprosto za prd, ta jsem do této nevkládala velké naděje. Něco mě ale na ní přitahovalo, tak jednoho dne prostě sama (ehm...) spadla do košíku.




Obal je vcelku fajn, plastový, trochu laciný, ale mluvíme tu o paletce, která stojí do 150 Kč. hodně oceňuju, že se v balení neplýtvá s místem a paletka je tak ideálně velká i na cesty nebo do kabelky. 




Odstíny jsou (jak už název napovídá) všechny matné a jsou prostě...nádherné. Najdete tu celou škálu od velmi světlých po tmavé a krásně vytvoříte denní i večerní look. Já jsem se jedno líčení pokusila zachytit na fotce, ale teď na to zpětně koukám, že nemám moc rozblenděno, tak buďte prosím shovívaví.




Odstíny jsou velmi dobře pigmentované a dobře se rozmazávají do ztracena. Na očích mi s bází vydržely celý den, neslévaly se a příliš neubyly na intenzitě. Bála jsem se, že tahle paletka bude trochu navrch huj, vespod fuj, ale opravdu mě příjemně překvapila a pokud máte rády matné stíny, mrkněte na ní.



Hodnocení: 8/10

A co vy a vaše oblíbené oční stíny? 

Těším se na komentáře,
IYF




15 komentářů:

  1. Tuhle paletku mám a hodně využívám jako doplněk nějakého zářivějšího, třeba třpytivějšího stínu

    OdpovědětVymazat
  2. Keby nemám toľko hnedých tieňov/paletiek tak idem do nej :-) Velmi pekna !

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná matná paletka :-))
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem si jistá, že mám dost neutrálních paletek... Ale stejně mi teď bude vrtat v hlavě... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem měla kdysi tu Nude a taky byla nanic :D a proto už si nekoupím ani tuhletu, ani žádnou podobnout od Catrice, už jim prostě nevěřím! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ocenila bych spíše variantu do růžova, ta ale od Catrice není moc dobře pigmentovaná : (

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle,další adeptka na vyzkoušení! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá velice slibně :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka vypadá senzačně, hlavně se mi líbí, že pigmentace je super a že je takhle skladná. Určitě na ni mrknu :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já nevím... :) , mám tu nude z AT, pigmentace docela slušná, naopak jsem si zrovna nedávno říkala, že mají u nás v ČR jakýsi blbý tester... :) Po té matné jsem se dívala a stále dívám, je pěkná, tak asi do ní půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja sa hnedým tieňom zatiaľ vyhýbam a ani mi veľmi nepristanú, pôsobím s nimi mdlo, nevyspato a tak nejako staro, na mňa tá ich univerzálnosť asi fakt neplatí, možno si len musím nájsť ten správny odtieň.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  12. od Catrice mám jednu paletku Absolute nude, je super, tiene sú krásne :) táto vyzerá tiež veľmi dobre, určite pôjdem obzrieť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!