středa 3. června 2015

Dove nový antiperspirant Powder Soft - SOUTĚŽ!!!

Ahoj všichni!

Blíží se léto a nikdo z nás asi nechce smrďákovat, jako většina dalších lidí v tramvaji. Dove při této příležitosti představuje nový deodorant Powder Soft a já jsem měla možnost ho otestovat. Jak už asi víte, tak Dove mám hodně ráda a jejich produkty používám pravidelně. Tento deodorant se má vyznačovat jemností k pokožce a péči o ni. Samozřejmostí je pak (údajně) 48-hodinová ochrana.

První, co mě na tomto antiperspirantu zaujalo, byla vůně. Je trošku méně obvyklá, není to jen ona všem známá "čistota", ale zároveň v ní naleznete jemné květinové tóny. Mně se moc líbí a přijde mi poměrně neobvyklá, jakoby exotická, ale ne kořeněná. Rozumíme si? :)



Co se týče účinků, tak jsem byla spokojená. Pro mě jsou sprejové antiperspiranty většinou jen doplňkem k tuhým, zpravidla je nepoužívám samostatně, spíš je s sebou beru pro použití během dne. Antiperspiranty Dove se ale podle mě nemusíte bát použít i samy o sobě, udělají docela účinnou ochrannou vrstvu, o které víte.





 Co ale musím vypíchnout je fakt, že tahle varianta antiperspirantu opravdu zjemňuje pokožku a vůbec ji nedráždí. Dokonce jsem jej zkoušela používat i hned po oholení a naprosto v pohodě.



Za mě teda určitě ano, ale abyste měli příležtost vyzkoušet si tuhle novinku i vy, tak si o ni zasoutěžíme. Jaké jsou podmínky?

1. Být sledovatelem blogu.
2. Napsat do komentáře svůj e-mail.
3. Mít mě rád/a (nepovinné) :)

Budeme losovat o 3 kousky a výsledky se dozvíte o necelý týden později, tedy v NEDĚLI 7.6. ve 21 hodin.

Hodně štěstí :)!

A krásný den...ov koz.

IYF

39 komentářů:

  1. Kedysi som skúšala Dove anitperspiranty, ale robili mi dosť veľa fľakov na oblečení, tak som prešla na Garnier.
    Tvoj blog sledujem cez GFC ako Janka Bianka
    e-mail: biankacosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Jana Jana,antiperspiranty dove mam rada ale tento jsem jeste nezkousela,treba se na me usmeje stesti.
    vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju jejich okurkový se zeleným čajem, nedávno včera jsem si k němu chtěla koupit tělové mléko a už se nedělá:-(( marketa.michnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna tenhle deodorant mi leží na poličce :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak dove sem dlouho neskoušela alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že tenhle klasický antiperspirant od Dove jsem snad nikdy nezkoušela, používám jen Dove Maximum Protection.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zrovna tenhle - powder soft jsem si minulý týden koupila. Nalákala mě na něj Rendy, která psala, že voní po fréziích. :) Ty z něj úplně necítím, ale i tak se mi vůně líbí a ráda ho používám, opravdu doporučuju.
    jera.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju tu klasickou krémovou parfemaci a občas sáhnu i po neparfémovaném nebo po okurkovém :) O tomhle jsem už četla a vždy to bylo velmi pozitivní :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dove mám hrozně ráda, miluju sprcháče, tělová mléka (teď jsem si nakoupila zásobu v DM :D) a i spreje) - úžasná vůně :) Takže zkusím své štěstí...:) Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. vierka.sedlakova@gmail.com
    dove invisible dry bol dlhu dobu moj oblubeny antiperspirant :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nepřišla s něčím podobným nedávno i Nivea?
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Možnost používání i po holení zní skvěle!
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Přes GFC jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Dove mám velice ráda :)

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Kristý :-), Dove deo používám s přestávkami mnoho let (více jak 10! a to jsem stejně stará jako ty). Tenhle nový by mě zajímal, třeba budu mít kliku. Nejradši mám ten klasický modrý.
    sharyline89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já přešla od sprejů k tuhým antiperspirantům, ale občas ráda použiju i ty ve spreji, protože je to trochu rychlejší a pohodlnější. Ráda bych tento vyzkoušela, značka Dove je mi blízká.

    Hezký den!
    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Dove jsem zatím nevyzkoušela,tak možná budu mít teď příležitost.Hezký den marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Splňuji všechny 3 body :)
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám Dove spreje ráda, podle mě jsou kvalitní a dlouho vydrží :)
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Od Dove už jsem dlouho žádný sprej neměla, většinou jsem se držela Rexony, tak to asi budu muset napravit :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. S podrážděním pokožky (zvlášť po holení) mám problém u všech deosprayů,tak bych tenhle určitě ráda vyzkoušela :-)
    A ráda tě samozřejmě mám,přeci si musíme hýčkat paní doktorku! :-D
    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dove miluji , ale je pravda , že jsem od nich antiperspiranty ještě nezkoušela :-) terezkaaa.h@gmail.com sleduji jako Tereza Hradecká

    OdpovědětVymazat
  22. Dove spreje mám taky ráda, ale v poslední době jsem si hodně oblíbila Baleu :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já Dove občas také koupím.
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  24. dove spreje mám ráda :) tento jsem ještě neměla, ale věřím, že by se mi také líbil :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Vše splněno
    sleduju na FB (jméno zašlu v případě výhry)
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduju jako Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mám tě rád! :D
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Super, zrovna tenhle jsem ještě nezkoušela a ráda bych. :)
    Ráda Tě mám, neb sleduji GFC, FB i YT: Ivana Mikuličková (hezkakytka). :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Dove antiperspiranty mám ráda :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Moc ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj,
    jsem zvědavá na tu vůni, musím to dojít očichat:-)
    GFC: hanicka.cica
    email hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  32. Jé, já tedy většinou nedám dopustit na Rexonu, ale tak proč nezkusit něco nového :-)
    GFC: Dagmar Horáková
    e-mail d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Dove antisperspiranty jsou asi moje nejoblíbenější. Vlastně celkově Dove je moje nej tělová kosmetika :)
    ell.makeupstore@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Používám okurkovej,tak možná by to chtělo změnu.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadá dobře a co jsem slyšela, tak úžasně voní, což mě na něj hrozně nalákalo :) A hlavně teda neštípe. Teď se mi totiž dva týdny zpátky stalo, že jsem neměla v zásobě nic takhle jemného, jen samé kuličkové s alkoholem a jakmile jsem je použila myslela jsem si, že zešílím :D
    lucie.martinakova@email.cz

    Essence event

    OdpovědětVymazat
  36. Dove mám ráda. Momentálně mám Original a přijde mi že funguje dost dobře. A i voní docela dlouho :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Zkusím štěstí :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Také zkouším štěstí na poslední chvíli, a Dove mám ráda, tak uvidíme:)
    GFC Simona J.
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!